Gekookte of rauwe?quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:13 schreef Frummelie het volgende:
Ik dacht dat ze ook eerdaags die spruitjes challenge gingen oefenen...
dacht dat ze dat gisteravond wilde doenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:13 schreef Frummelie het volgende:
Ik dacht dat ze ook eerdaags die spruitjes challenge gingen oefenen...
Ja ze hadden toch spruitjes besteld, dan zouden ze die s'avonds eten en s'middags de challenge oefenen..quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:15 schreef cinsan het volgende:
[..]
dacht dat ze dat gisteravond wilde doen
mss omdat ice geld heeft bijgelegd voor boodschappenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:21 schreef Rhosyn het volgende:
Ik begrijp niet waarom Sasha Isaac's advies nodig heeft bij het bestellen van boodschappen.
quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:25 schreef Rhosyn het volgende:
Sasha heeft een waarschuwing van achter gekregen dat ze meer boodschappen had besteld dan ze geld had.
Als ze dat nog een keer zou doen dan gaat het van de prijzenpot af (x25)
nou dat is ook lullig , is bij andere managers ook gebeurd en daar werd niks van gezegdquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:25 schreef Rhosyn het volgende:
Sasha heeft een waarschuwing van achter gekregen dat ze meer boodschappen had besteld dan ze geld had.
Als je kan rekenen zou ik er niet op rekenenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:25 schreef Rhosyn het volgende:
Jawel hoor bij Marciano al.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:28 schreef cinsan het volgende:
[..]
nou dat is ook lullig , is bij andere managers ook gebeurd en daar werd niks van gezegd
Wel te begrijpen als je meer geld uitgeeft dan je hebt, gaat dat van de prijzenpot.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:28 schreef cinsan het volgende:
[..]
nou dat is ook lullig , is bij andere managers ook gebeurd en daar werd niks van gezegd
Jaaa, en hoor nu, 'zoals de waard is, vertrouwd hij zijn gasten'....quote:
Precies, ze zijn toch niet dom ofzo.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wel te begrijpen als je meer geld uitgeeft dan je hebt, gaat dat van de prijzenpot.
Ze zouden niet eens moeten waarschuwen maar gewoon doen x 25, zo maak je tv.
Klopt, dit zeiden ze gisteren...quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:38 schreef cinsan het volgende:
de 3 bulldozers gaan opruimen las ik fb![]()
![]()
, dat zijn de bro s en rupi
Praatjes maken zal ook wel een must zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |