Alles wat ze een ander verwijten doen ze zelfquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:41 schreef pingu66 het volgende:
Marciano die zegt het boeit me niet wie met wie praat ZE vertrouwt gewoon niemand.
Hshaha en wie verbood Marciano om met Wendy en Zoe te praten. En wie zonderde zich altijd met z'n tweeën af?
Als Wendy op de stip staat moet ze gewoon weer naar Ice gaan en zeggen ik wil tegen jou net als gister, Ice schijt in zn broek dat hij erop komt te staan en verliest van Wendyquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:41 schreef xdiashalizx het volgende:
De drie galbakken gaan alleen nog maar op Wendy vanaf nu..
Denk niet dat dit nog gaat gebeuren, hoop dat Wendy ervan geleerd heeft.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:42 schreef danaqui het volgende:
[..]
Als Wendy op de stip staat moet ze gewoon weer naar Ice gaan en zeggen ik wil tegen jou net als gister, Ice schijt in zn broek dat hij erop komt te staan en verliest van Wendy
Vooral Marcianoquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:42 schreef juul. het volgende:
[..]
Alles wat ze een ander verwijten doen ze zelf
Hoezo? Lekker tegen Ice spelen en dan winnen mooi tochquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:43 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Denk niet dat dit nog gaat gebeuren, hoop dat Wendy ervan geleerd heeft.
dan moet het geen fysieke proef worden , dan heeft wendy kans om te winnenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:44 schreef danaqui het volgende:
[..]
Hoezo? Lekker tegen Ice spelen en dan winnen mooi toch
In uien zitten onder meer de vitamines B2, B6, B11 en C. En bepaalde mineralen, zoals kalium, calcium en fosfor. Daarnaast bevatten uien het antioxidant quercetine, dat ook in thee, appels, druiven, broccoli en rode wijn zit. Deze stof vermindert mogelijk ontstekingen in de bloedvatenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 08:10 schreef cinsan het volgende:
[..]
in rijst , en uien zit bijna geen voedingswaarde in , dus snap wel dat ze zeuren over het eten
Dit dus!quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:45 schreef cinsan het volgende:
[..]
dan moet het geen fysieke proef worden , dan heeft wendy kans om te winnen
wist ik nietquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
In uien zitten onder meer de vitamines B2, B6, B11 en C. En bepaalde mineralen, zoals kalium, calcium en fosfor. Daarnaast bevatten uien het antioxidant quercetine, dat ook in thee, appels, druiven, broccoli en rode wijn zit. Deze stof vermindert mogelijk ontstekingen in de bloedvaten
Dat gezeur over het eten en dat ze daardoor ziek worden of niet goed kunnen presteren.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
In uien zitten onder meer de vitamines B2, B6, B11 en C. En bepaalde mineralen, zoals kalium, calcium en fosfor. Daarnaast bevatten uien het antioxidant quercetine, dat ook in thee, appels, druiven, broccoli en rode wijn zit. Deze stof vermindert mogelijk ontstekingen in de bloedvaten
Nou idd, ze zijn zo veilig als wat daar, liggen uren uit te slapen in hun warme bedjes en dan zeiken over eten.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:48 schreef Rhosyn het volgende:
D
[..]
Dat gezeur over het eten en dat ze daardoor ziek worden of niet goed kunnen presteren.
In Expeditie Robinson hebben ze alleen maar rijst en een visbotje. Kijk wat die allemaal moeten doen.
Of juist wel, hangen aan een balk kunnen ze ook niet lang, weet je nog die opdracht balk hangen en (vragen beantwoorden dacht ik)? Hielden ze ook niett lang vol.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:45 schreef cinsan het volgende:
[..]
dan moet het geen fysieke proef worden , dan heeft wendy kans om te winnen
Maar dat zijn tv-opnames van een paar weken, geen jaar.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:48 schreef Rhosyn het volgende:
D
[..]
Dat gezeur over het eten en dat ze daardoor ziek worden of niet goed kunnen presteren.
In Expeditie Robinson hebben ze alleen maar rijst en een visbotje. Kijk wat die allemaal moeten doen.
bedoel je die proef sas-babet duurde toch 80 min dacht ikquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:50 schreef danaqui het volgende:
[..]
Of juist wel, hangen aan een balk kunnen ze ook niet lang, weet je nog die opdracht balk hangen en (vragen beantwoorden dacht ik)? Hielden ze ook niett lang vol.
Okee maar het is niet dat het het hele jaar het eten weinig of slecht is geweest.quote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar dat zijn tv-opnames van een paar weken, geen jaar.
begon bij de bro s gisteravond al elkaar opfokkenquote:Op vrijdag 11 augustus 2023 10:54 schreef engine het volgende:
Wel grappig dat ze gisteren redelijk relaxed zijn en dan vandaag weer stress hebben en stoer moeten doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |