Ze hebben nu ruzie en mijn zus probeert al een maand haar spullen terug te krijgen wat ze aan haar heeft uitgeleend. Die heeft ze na veel psychopatische therapie mailtjes terug gekregen. Ze maakten mekaar helemaal af. Met woorden dan hé
Die vriendin zit nu helemaal in een therapie wereld. Vol met medicijnen en rare gedachtens. Ze doet zichzelf pijn en moet vaak worden opgesloten.
...zegt ze. Ik denk dat ze veel dingen liegt om aandacht te krijgen. Ik was een keer bij haar om de computer te repareren. Ze was ziek zei ze , maar ik zag heel duidelijk dat ze nep deed.
Ik zag mezelf gewoon op die bank zitten. Ik was vroeger vaak nepziek (ik werd gepest op school). Ik was echt heel goed in die truukjes
Maar goed...
Waarom kan iemand zo veranderen? Komt het door de therapie? Of wil ze gewoon aandacht hebben. Ik weet het niet hoor
....wel andere dingen
Kortom: ik denk dat er voor mensen die dit meisje niet kennen weinig zinnigs over te zeggen valt
Vrolijk meisje en leuke baan >>> therapie >>> bitch met een uitkering
Wat klopt er niet?
Eerlijk gezegd kan het mij niks schelen meer , maar vind het wel rot voor me zus. Ze was haar beste vriendin en nu geeft ze mijn zus een schop tegen haar reet ( )
Ik vind het niet eerlijk , mijn zus is altijd zo lief voor haar geweest....
[Dit bericht is gewijzigd door Mogiin op 12-02-2003 21:52]
[Dit bericht is gewijzigd door Chiwakka op 12-02-2003 22:02]
--verhaal over iemand die heel misschien wel ooit het fokforum ontdekt en dit dan zal lezen weggehaald, nog mooi binnen de 24 uur --
[Dit bericht is gewijzigd door Fogerty op 13-02-2003 21:50]
Als je net in therapie gaat hoeft het niet meteen beter te gaan. In het begin komen er misschien juist heel pijnlijke dingen naar boven, dingen die vertrouwd zijn en opeens anders worden. Bedenk dat ze het nu juist heel moeilijk kan hebben.
Natuurlijk hoef je niet alles van haar te pikken, maar drijf het niet juist nu op de spits. Wacht even af hoe het over een tijdje is.
quote:Dat vind ik dus het moeilijke, bij boven beschreven vriendin en bij andere mensen in mijn omgeving: hoeveel moet ik van ze pikken, moet ik meer van ze pikken dan van 'geestelijk gezonde' mensen, en waar ligt de grens?
Op woensdag 12 februari 2003 21:54 schreef Angeles het volgende:
Natuurlijk hoef je niet alles van haar te pikken
Ik neig er ook toe om te adviseren dat je zus haar vriendin wat tijd gunt, misschien is ze nu inderdaad echt even goed de weg kwijt en wordt het contact straks weer beter. Maar het blijft moeilijk, ikzelf heb het idee dat ik al teveel mensen teveel tijd heb gegund en dat is wel een valkuil waar je zus op bedacht moet zijn.
ik kan ook niet alles zeggen en daarna het op mijn mds gooien en sorry zeggen en verwachten dat het over is.
Volgens mij ben je als je gewoon mee wil draaien in de wereld meer gebaat bij een normale behandeling en kun je beter gewoon op je fouten gewezen worden. Dan weet je waar je aan toe bent.
quote:Oooooh maar dan is er geen probleem voor je zus toch? Tenzij ze dagelijks met elkaar moeten samenwerken ofzo
Op woensdag 12 februari 2003 22:02 schreef Mogiin het volgende:
Dit is al een tijdje en het wordt steeds erger. Mijn zus is nu niet meer bevriend met haar. Ze haten mekaar nu.
En die krijgt ze niet terug , want ze mocht haar niet op haar fouten wijzen.
Mijn zusje is nu een stout meisje , want ze heeft geen respect voor mensen met Bordeline.
Die vriendin speelt een vreemd spelletje en elke keer dat ze wordt "aangevallen" , zegt ze dat ze Bordeline heeft. Je kan gewoon niks doen. Ze geloven meer die vriendin dan mijn zus. Want die vriendin krijgt therapie
Tja het is jammer dat die vriendschap zo plotseling afgelopen is...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |