abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210239210
Sacha heeft briefjes geschreven voor Wendy Mirthe Eric en Jasper om hun te bedanken
voor de support tijdens het paalhangen ...ze krijgen er allemaal een kadootje bij
en dan gaat ze het op hun bed leggen....alleen Jasper moet nog even wachten zegt ze
pi_210239218
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 17:47 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Hebben ze allemaal toch?
De bro's hebben nergens last van... O~)
pi_210239220
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 17:47 schreef humpty het volgende:
Sacha heeft briefjes geschreven voor Wendy Mirthe Eric en Jasper om hun te bedanken
voor de support tijdens het paalhangen ...ze krijgen er allemaal een kadootje bij
en dan gaat ze het op hun bed leggen....alleen Jasper moet nog even wachten zegt ze
Wel lief van haar.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
  donderdag 10 augustus 2023 @ 17:53:54 #179
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_210239264
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 17:22 schreef cinsan het volgende:

[..]
op fb zag ik foto van bep met haar ouders en broer , was niet van haar ophalen
Was een oude foto. Toen had ze nog veel langer haar en blond ipv grijs.
Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
pi_210239271
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 17:53 schreef Alocanda het volgende:

[..]
Was een oude foto. Toen had ze nog veel langer haar en blond ipv grijs.
zou het niet weten
pi_210239274
t
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 17:36 schreef mangalie het volgende:
tjeeez wat ziet Bern er vermoeid uit. :o
: (
pi_210239300
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 17:54 schreef realkijkers het volgende:
t
[..]
Tijd van de maand he
ok :?
pi_210239311
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 17:48 schreef Dotteke het volgende:

[..]
Wel lief van haar.
Mirthe bedankt Sas voor het kadootje en dan een warrig verhaal over haarzelf
pi_210239350
Bro's willen wendy eruit
pi_210239353
"Ready to go home"
pi_210239373
Mirthe klagen over anderen die eten hebben en zei niet.
nul voorraad ingekocht.
Komt niet in haar op dat ze voorraad had kunnen kopen om te geven aan anderen.
pi_210239413
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 18:06 schreef realkijkers het volgende:
Mirthe klagen over anderen die eten hebben en zei niet.
nul voorraad ingekocht.
Komt niet in haar op dat ze voorraad had kunnen kopen om te geven aan anderen.
moest ze minder kleding en andere dingen kopen
pi_210239425
_O- _O- _O- _O-
pi_210239491
Wat ik nou apart vind, mensen vinden het nu wel ineens prima dat Wendy zich toevoegt bij Isaac en Marciano, maar als Babette en de rest dat deed kon dat niet ook vond ik Babette een valse wijf. Maar toch dan waren hun secreten enzovoort. Wendy is zelf ook geen heilige hoor, ze doet zich zielig voor maar dat is ze totaal niet. Als Wendy gewoon haar gevoel had gevolgt met stemmen en dat ze ballen had, had ze respect van mijn gekregen. Maar ze is gewoon een zwakkeling dus ze mag eruit.
  donderdag 10 augustus 2023 @ 18:28:25 #190
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_210239532
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 18:21 schreef Clasientje het volgende:
Wat ik nou apart vind, mensen vinden het nu wel ineens prima dat Wendy zich toevoegt bij Isaac en Marciano, maar als Babette en de rest dat deed kon dat niet ook vond ik Babette een valse wijf. Maar toch dan waren hun secreten enzovoort. Wendy is zelf ook geen heilige hoor, ze doet zich zielig voor maar dat is ze totaal niet. Als Wendy gewoon haar gevoel had gevolgt met stemmen en dat ze ballen had, had ze respect van mijn gekregen. Maar ze is gewoon een zwakkeling dus ze mag eruit.
Wendy zat sinds de exit van GJ met Babette en Zoe maanden lang in Kamp Isaac. Sinds de hangproef, met de exit van Babette, en amper een week geleden, stemde zij neutraal op Bern. Daarmee gaf ze aan beide kampen het signaal : Mij niet bellen!
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_210239567
quote:
Eens. Wendy heeft de gunfactor. Ook op het internet. Maar spellen spelen en winnen, ho maar. Ze hoop dat het allemaal vanzelf gaat.
pi_210239572
quote:
2s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 18:28 schreef Harry het volgende:

[..]
Wendy zat sinds de exit van GJ met Babette en Zoe maanden lang in Kamp Isaac. Sinds de hangproef, met de exit van Babette, en amper een week geleden, stemde zij neutraal op Bern. Daarmee gaf ze aan beide kampen het signaal : Mij niet bellen!
En wat deed ze daarna ? Juist ze ging zich toe keren bij Marcino en Isaac en nu zijn de heren wel weer goed voor haar omdat ze niemand meer heeft. Heb de ballen met haar grote mond.
  donderdag 10 augustus 2023 @ 18:41:42 #193
256640 Alocanda
Beperkt houdbaar
pi_210239637
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 18:34 schreef Clasientje het volgende:

[..]
En wat deed ze daarna ? Juist ze ging zich toe keren bij Marcino en Isaac en nu zijn de heren wel weer goed voor haar omdat ze niemand meer heeft. Heb de ballen met haar grote mond.
Ben je misschien vergeten dat haar eigen groep haar op de stip heeft gezet? Logisch toch dat ze nu een beetje in het midden blijft. Ze stemde op Erik om Mirthe en Sascha te beschermen. Ze heeft ook niet zoveel met Erik dus was het wel een stem vanuit haar hart. En net als ieder ander mens is ook Wendy niet perfect.
Aaibaar, strijdbaar, dankbaar en dierbaar
pi_210239658
Ik zie maar 7 mensen eten,waar is Wendy?
pi_210239664
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 18:41 schreef Alocanda het volgende:

[..]
Ben je misschien vergeten dat haar eigen groep haar op de stip heeft gezet? Logisch toch dat ze nu een beetje in het midden blijft. Ze stemde op Erik om Mirthe en Sascha te beschermen. Ze heeft ook niet zoveel met Erik dus was het wel een stem vanuit haar hart. En net als ieder ander mens is ook Wendy niet perfect.
Dit.. _O_
  donderdag 10 augustus 2023 @ 18:46:14 #196
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_210239676
Wanda is vandaag bij Jasper in Hooghalen, laat ze op Instagram weten.
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_210239678
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 18:41 schreef Alocanda het volgende:

[..]
Klopt niemand is perfect.
Maar wees eerlijk Wendy is een slappe hap daar zij heeft niks meer te zoeken als je zo naar de rest kijkt daar.
pi_210239682
quote:
Wendy heeft een aparte status gekregen buiten de loods. Die kan niks verkeerd doen.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_210239687
quote:
2s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 18:46 schreef Harry het volgende:
GEZEL ^O^
pi_210239693
quote:
2s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 18:46 schreef Harry het volgende:
Ik ben zo benieuwd of daar nog een relatie uit komt :D
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')