Ik ook niet, maar dat komt ook omdat ik ze uit heb staan, kan die twee niet meer aanhorenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 16:39 schreef engine het volgende:
Ik heb de bro's nog geen punt zien maken bij hun spelletje
Dit kan ik nog net hebbenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 16:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dat komt ook omdat ik ze uit heb staan, kan die twee niet meer aanhoren
Had ze niet al genoeg meuk mee ?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:07 schreef engine het volgende:
Sasha gaat even Babette haar kleding in de sluis leggen.
Verstond ik het toch goed, waarom pakken ze dat zelf nietquote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:07 schreef engine het volgende:
Sasha gaat even Babette haar kleding in de sluis leggen.
op fb zag ik foto van bep met haar ouders en broer , was niet van haar ophalenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verstond ik het toch goed, waarom pakken ze dat zelf niet
Vanavond gaan we op tv zien wie haar op komen halen denk ik.
Veel vergeten denk ik. Ze wisselen ook zoveel van kleding met elkaar en doen elkaars was dus het is niet altijd duidelijk wat waar is bij vertrek. Net nadat Babette weg was vonden ze bijvoorbeeld iets van haar in de droger.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Verstond ik het toch goed, waarom pakken ze dat zelf niet
Vanavond gaan we op tv zien wie haar op komen halen denk ik.
Daarna te vondeling gezet aan 'n boom in het bos?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:22 schreef cinsan het volgende:
[..]
op fb zag ik foto van bep met haar ouders en broer , was niet van haar ophalen
Bern is een doemdenker ...vanmiddag in gesprek met Sacha zei zij al tegen hemquote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:02 schreef engine het volgende:
Bern heeft niet zo'n leuke dag geloof ik. Hoofdpijn geloof ik.
en in de loop van het jaar is er zoveel kleding binnen gekomen van zalando dat paste niet allemaal in die ene koffer die mee naar buiten gingquote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:23 schreef engine het volgende:
[..]
Veel vergeten denk ik. Ze wisselen ook zoveel van kleding met elkaar en doen elkaars was dus het is niet altijd duidelijk wat waar is bij vertrek. Net nadat Babette weg was vonden ze bijvoorbeeld iets van haar in de droger.
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:25 schreef Verida het volgende:
[..]
en in de loop van het jaar is er zoveel kleding binnen gekomen van zalando dat paste niet allemaal in die ene koffer die mee naar buiten ging
Ja, die is niet in zijn hum vandaag. Was vanmorgen ook al duizelig.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:36 schreef mangalie het volgende:
tjeeez wat ziet Bern er vermoeid uit.
Ja echt he ...daar moet je ook maar mee kunnen omgaanquote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:40 schreef Dotteke het volgende:
O, ze schrijft voor iedereen een briefje zo te zien, nu vooor Mirthe
En Bern zit er bij als een jan lul, zou depri van hem worden vandaag
tja als je hoofdpijn hebt en niet genoeg juiste voedingsstoffen hebt , zou ik er ook niet met brede smile bijzittenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:40 schreef Dotteke het volgende:
O, ze schrijft voor iedereen een briefje zo te zien, nu vooor Mirthe
En Bern zit er bij als een jan lul, zou depri van hem worden vandaag
Had hij zich maar moeten aanmelden voor Lingo of Wie Ben Ikquote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:42 schreef cinsan het volgende:
[..]
tja als je hoofdpijn hebt en niet genoeg juiste voedingsstoffen hebt , zou ik er ook niet met brede smile bijzitten
Hebben ze allemaal toch?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 17:42 schreef cinsan het volgende:
[..]
tja als je hoofdpijn hebt en niet genoeg juiste voedingsstoffen hebt , zou ik er ook niet met brede smile bijzitten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |