Ben ik helemaal met je eens. Dan kun je wel zeggen dat je het voor de kinderen doet maar dat vind ik zo´n dooddoener.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 16:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Van Erik snap ik het wel en van de bewoners die verder niets te houden hebben ook maar bv een Isaac Eunice en Wendy snap ik dan weer niet.. en dan vind ik een moeder nog erger dan een vader. Opgroeiende kinderen kunnen hun moeder toch eigenlijk niet missen.
Ik heb ook altijd wat blikken en potten in voorraad.. je weet maar nooit.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Thuis heb ik ook altijd blik achter de hand voor de wat magere dagen zal ik maar zeggen.
hier ook en vriezer zit goed vol met allerleiquote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:59 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Thuis heb ik ook altijd blik achter de hand voor de wat magere dagen zal ik maar zeggen.
Misschien dat wij nog van de oude stempel zijn?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 16:05 schreef cinsan het volgende:
[..]
hier ook en vriezer zit goed vol met allerlei
Nog het enige ´stelletje´ daar hè?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 16:07 schreef Clasientje het volgende:
Toch denk ik dat hun Sasha en Bern uitelkaar willen halen met de nominatielijst hun zijn dan toch sterk samen.
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 16:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Misschien dat wij nog van de oude stempel zijn?
Ja preciesquote:Op donderdag 10 augustus 2023 16:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nog het enige ´stelletje´ daar hè?
Dat is inderdaad geen 800.000 waard.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 16:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens. Dan kun je wel zeggen dat je het voor de kinderen doet maar dat vind ik zo´n dooddoener.
Die hadden/ hebben het goed voor elkaar...quote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:58 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo dom en terwijl ze wisten dat er vaak weinig geld was. Ik vond Sasha en Bern toen heel verstandig om geblikt vlees en vis te kopen. Zij hebben verschillende keren nog lekker gegeten van wat ze hadden.
wat denk je van de broosquote:Op donderdag 10 augustus 2023 16:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Nog het enige ´stelletje´ daar hè?
Wat een denigrerende term voor homoseksueelquote:Op donderdag 10 augustus 2023 15:46 schreef Clasientje het volgende:
Rupert mag als volgende eruit kan hij naar zijn holmaatje, ik vind hem niks zo'n gluiperd
Vind ik ook...quote:Op donderdag 10 augustus 2023 16:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Wat een denigrerende term voor homoseksueel
zou ook zomaar kunnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |