nee, erik heeft wat eten gekocht van zijn zakgeld en hij heeft geloof ik 1 keer 5 euro gewonnen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:17 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Jaaaa
Erik heeft vaak zat geld gewonnen en er eten voor gehaald, en bewaard.
Isaac en Marci toch ook?
Ik dacht dat iedereen ook zelf geld won af en toe.
Niet dus?
#koekoekquote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:22 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ow.
Dus alle bewaarde eten in de kasten van de bro's is gewoon van iedereen?
grote kans dat ze dat hebben "veilig gesteld" tijdens hun managerperiode.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:22 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ow.
Dus alle bewaarde eten in de kasten van de bro's is gewoon van iedereen?
Wat een afgang was dat, ik ga nog ff een filmpje zoekenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:14 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja ergens wel. Ze mogen blij zijn dat ze nog twee keer kunnen ontbijten na Isaac zijn faal vandaag.
De moeite waard. Ik heb net dat stukje wel live gezien.....heel hard gelachenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat een afgang was dat, ik ga nog ff een filmpje zoeken
Was echt Bro....Die staat echt voor 100% voor schut..quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:28 schreef engine het volgende:
[..]
De moeite waard. Ik heb net dat stukje wel live gezien.....heel hard gelachen
Wat ik aan screenshots gezien heb, hebben de bro's dit vanmiddag gebouwd.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:42 schreef lojanda het volgende:
Hebben ze dat gammele evenwicht ding zelf gemaakt of hebben ze dat gekregen om te oefenen?
Oké.. en nu mogen ze om de beurt oefenenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:43 schreef engine het volgende:
[..]
Wat ik aan screenshots gezien heb, hebben de bro's dit vanmiddag gebouwd.
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:28 schreef engine het volgende:
[..]
De moeite waard. Ik heb net dat stukje wel live gezien.....heel hard gelachen
`Ja dat was mooi he.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
![]()
Mirthe nog: jullie kunnen het wissen en dan beginnen we opnieuw...ow...nee dus.
Slimquote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
![]()
Mirthe nog: jullie kunnen het wissen en dan beginnen we opnieuw...ow...nee dus.
Ja lief en dankbaarquote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:00 schreef engine het volgende:
Zou leuk zijn als hij het even hardop voorlas
Lief gebaar van Sasha. Ook een slim gebaar.
Maar het komt haar tegelijk ook wel heel erg goed uit als dat clubje bij elkaar blijftquote:
Dat clubje is toch al vanaf dag 1 samen op Wendy na?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:04 schreef engine het volgende:
[..]
Maar het komt haar tegelijk ook wel heel erg goed uit als dat clubje bij elkaar blijft
Dat valt wel mee vind ik. Erik en Bern zijn geen dikke vrienden maar ze hebben ook nog nooit elkaar het leven zuur proberen te maken. Sasha en Mirthe eigenlijk hetzelfde. Het is meer uit toeval en wat er overgebleven is denk ik.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 20:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat clubje is toch al vanaf dag 1 samen op Wendy na?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |