quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:05 schreef engine het volgende:
[..]
Hij heeft het wel uitgelegd maar volgens mij zei hij het meer om Mirthe voor de gek te houden.
Daar woont Jasper wat moet ze daar andersquote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:58 schreef cinsan het volgende:
[..]
in hooghalen was ze gisteren , maar was japer daar ook zie ik niks van op haar insta
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:07 schreef mangalie het volgende:
[..]Was wel benieuwd naar het schaamhaar van Rupi...
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:08 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Mirthe ookje kunt vragen of iemand een filmpje wil maken
wist niet waar jasper woonde , en ik volg toch wie ik wilquote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:08 schreef humpty het volgende:
[..]
Daar woont Jasper wat moet ze daar anders
Jij volgt ze allemaal he ...grappig
Jeetje voel je gelijk niet zo aangevallen...ik bedoel er niks meequote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:10 schreef cinsan het volgende:
[..]
wist niet waar jasper woonde , en ik volg toch wie ik wil
Droog?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:56 schreef engine het volgende:
Rupert merkt het zelfs aan zijn schaamhaar
Iedereen wil iedereen daar buiten de poort hebben.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:52 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Dus eigenlijk zeg je dat ik verplicht ben je mening te delen. Ik vind Wendy geen slappe hap. Integendeel. Houd je hoofd maar eens boven water als je vrienden je laten vallen en dat je eigen mensen je ook nog eens buiten de poort wilden hebben.
Ah maandag gaan ze twee keer ontbijten dusquote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:11 schreef mangalie het volgende:
[..]
Standaard loods ontbijt dacht ik
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ah maandag gaan ze twee keer ontbijten dus
3 hebben eten.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 18:54 schreef engine het volgende:
[..]
Staat er morgen op het menu 1 sneetje brood gedeeld door 8?
Dan is wel balen dat morgen niemand iets heeft.
Bofkonten.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ah maandag gaan ze twee keer ontbijten dus
Nouja ergens wel. Ze mogen blij zijn dat ze nog twee keer kunnen ontbijten na Isaac zijn faal vandaag.quote:
Neeeheeeee eten mocht niet van dat geld.....quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:13 schreef realkijkers het volgende:
[..]
3 hebben eten.
De rest is wat mij betreft toch echt gewoon egocentrisch geweest door het uit te geven aan spullen
Erik heeft toch geld gewonnen en er eten voor gehaald, en bewaard.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:15 schreef mangalie het volgende:
[..]
Neeeheeeee eten mocht niet van dat geld.....
neequote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:17 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Erik heeft vaak zat geld gewonnen en er eten voor gehaald, en bewaard.
Isaac en Marci toch ook?
Ik dacht dat iedereen ook zelf geld won af en toe.
Niet dus?
Long time ago..........quote:Op donderdag 10 augustus 2023 19:17 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Erik heeft vaak zat geld gewonnen en er eten voor gehaald, en bewaard.
Isaac en Marci toch ook?
Ik dacht dat iedereen ook zelf geld won af en toe.
Niet dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |