Heb je al eens gezien dat iemand iets meenam en dat het daarna teruggebracht werd naar de loods....een tondeuse bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:34 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Weet alleen dat toen Jasper wegging hij diverse producten uitdeelde zoals toiletspullen en schroeven etc. In het begin mochten ze alleen maar kleding meenemen maar schijnt nu veranderd te zijn misschien doordat ze naar het einde werken. Ook de boeken nam Jasper mee en van geld is het zo dat dat blijft staan in de prijzenpot.
Mensen eten onthouden is laf en gemeen en spelen met hun gezondheid.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:32 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Maar waarom? Het is een RLS. Ook dit is de realiteit en voor een hoop geld.
Dat denk ik ook eerder hoor, hij wil altijd een stoertje blijvenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:34 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zeker maar ik trap er niet in. Hij maakte gewoon een fout en probeert er nu iets stoers van te maken.
Isaac blijft een sukkel.
Duidelijk dat hij gewoon lult.. je ziet hem lachen maar zijn houding zegt iets anders.. hij kan het nu zo proberen te laten lijken dat hij het expres heeft gedaan maar hij heeft gewoon gefaald.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:23 schreef Wibehh het volgende:
Ice in K4
https://twitter.com/KinKiJan/status/1689581594074341377
ice roept veel geef me een fysieke opdracht dan wil tegen hem bern dus spelen , we gaan het zienquote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mensen eten onthouden is laf en gemeen en spelen met hun gezondheid.
Post 43 kun je het terugzien.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:21 schreef Rhosyn het volgende:
Interpretatie
Een interpretatie is een persoonlijke duiding van een waarneming, een tekst of zoals hier een uitleg.
Er gaan hierdoor veel dingen mis ook als deelnemers met elkaar praten, verhalen doorvertellen of iets proberen uit te leggen.
Eunice moest wel een lesboek voor de viool terug sturen/brengenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:35 schreef engine het volgende:
[..]
Heb je al eens gezien dat iemand iets meenam en dat het daarna teruggebracht werd naar de loods....een tondeuse bijvoorbeeld?
Wendy mag Rupert ook niet.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:34 schreef pingu66 het volgende:
Nou hop Sas trek die Rupi over de streep en lijf hem in in jouw groep.( maar dar zal wel niet-werkende want Mirthe en Erik gaan nietmeer waarschijnlijk.
Laf vind jij, een ander tactiek. Als je gezondheid een rol speelt, mag je het spel verlaten.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
bern is niet ziek hij meer voeding nodigquote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:38 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Laf vind jij, een ander tactiek. Als je gezondheid een rol speelt, mag je het spel verlaten.
Omdat dat niet van haar was maar van Bernquote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eunice moest wel een lesboek voor de viool terug sturen/brengen
Ik zeg ook niet dat hij ziek is. Hij moet zich niet zo aanstellen. Je kan prima zonder minder eten. Water hebben ze zat.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:39 schreef cinsan het volgende:
[..]
bern is niet ziek hij meer voeding nodig
daaruit blijkt wel dat ze dus wel dingen mee naar huis nemenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:40 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Omdat dat niet van haar was maar van Bern
Eunice had allemaal boeken meegenomen van andere bewoners en die hebben ze teruggevraagd maar haar eigen boeken die ze daar heeft gekocht heeft ze gewoon mogen houden.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:35 schreef engine het volgende:
[..]
Heb je al eens gezien dat iemand iets meenam en dat het daarna teruggebracht werd naar de loods....een tondeuse bijvoorbeeld?
Omdat het van Bern is. Ze had dus ook een boek van Jasper meegenomen en ook dat boek moest ze teruggeven. De boeken die ze zelf daar heeft gekocht mocht ze wel houden.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Eunice moest wel een lesboek voor de viool terug sturen/brengen
En dat de koffer en de plastic zakken niet worden gecontroleerd.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
daaruit blijkt wel dat ze dus wel dingen mee naar huis nemen
Die vent bluft het hele spel door al en nu hij voor l.l staat nog maar eens bluffen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:23 schreef Wibehh het volgende:
Ice in K4
https://twitter.com/KinKiJan/status/1689581594074341377
Post 43 hoor je dat niet maar wél duidelijk dat het dezelfde regels zijn als ´ik ga op reis en ik neem mee´.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:23 schreef lojanda het volgende:
[..]
Hij heeft dat ter vergelijking zo genoemd en uitgelegd.
Ze kunnen toch eten hebben als ze willen? Er is nog een dikke 840.000 euro in de pot. Als ze willen kunnen ze zoveel en luxe eten wat ze willen. Zijn ze zelf verantwoordelijk voor.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar kiezen ze toch zelf voor?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij kan inderdaad niet tegen zijn verlies maar in het geval van Jasper vond hij het niet eerlijk zoals het gegaan is met de uitspraak van de landen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:28 schreef magnaal het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde met Bern..ik vind hem een aardige knul, maar dat niet tegen verlies kunnen, waardeloos...Toen Jappie eruit moest, vreselijk die kop van hem...
Ja dat weet ik, het ging mij er om dat er toen gezegd is dat ze geen dingen meer naar huis mochten nemen alleen kleren. En dat gebeurd dus niet.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:42 schreef lojanda het volgende:
[..]
Omdat het van Bern is. Ze had dus ook een boek van Jasper meegenomen en ook dat boek moest ze teruggeven. De boeken die ze zelf daar heeft gekocht mocht ze wel houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |