Van belang of de manager dus zoiets mag eisen met consequenties bij weigering, gele kaart, boete, enz.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:18 schreef engine het volgende:
[..]
Je kunt het eisen maar dat gaat niemand doen
Hij heeft dat ter vergelijking zo genoemd en uitgelegd.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:20 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de scheidsrechter dat ook genoemd, 'ik ga op reis en neem mee'
in ieder geval hoorde ik het een van hen noemen
Maar een manager kan dat toch voorstellen en er over stemmen? In het kader van iedereen gelijke kansen..quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Tuurlijk kan de manager dat niet.. is eigen bezit.
Dat zit er niet in.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:26 schreef pingu66 het volgende:
Die Bern is wel makkelijk van slag te krijgen.....man up, gast
Altijd hetzelfde met Bern..ik vind hem een aardige knul, maar dat niet tegen verlies kunnen, waardeloos...Toen Jappie eruit moest, vreselijk die kop van hem...quote:
Hij heeft het er van de week met Marciano over gehad, dat hij bewust de zaak in het 100 zou laten lopen, chaos zou creëren e.d.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:23 schreef Wibehh het volgende:
Ice in K4
https://twitter.com/KinKiJan/status/1689581594074341377
Staat dat zo in zeker weten in de regels? Of denk je dit?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:22 schreef lojanda het volgende:
[..]
Tuurlijk kan de manager dat niet.. is eigen bezit.
Dat vermoeden heb ik ook hoor, hij heeft het expres gedaan om te proberen de anderen te verzwakken in hun energie ze hebben zelf nog voldoende voorraad aan eten en weten dat bv Bern slecht tegen weinig eten kan.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:16 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Of het was bewust.
Bro's hebben toch voorraad?
Ik ga op vakantie en ik neem mee, Sasha zei een boerderij. Dan is Isaac aan de beurt en die zegt meteen wat zijn droom is maar had eerst die van Sasha moeten noemen en dán pas die van hem zelf en ga zo maar door. Dus éérst noemen wat je voorganger meeneemt c.q. droomt.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. Maar. Ik interpreteer dat dus als items die je wil kopen en de dromen die je hebt. Allebei onthouden en opnoemen in goede volgorde.
Maar ik weet dat ik hier fout denk.
Dus toch wat een nare vent is het ook zeg bah bah bahquote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:23 schreef Wibehh het volgende:
Ice in K4
https://twitter.com/KinKiJan/status/1689581594074341377
Voor 800.000?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:29 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Hij heeft het er van de week met Marciano over gehad, dat hij bewust de zaak in het 100 zou laten lopen, chaos zou creëren e.d.
Zoiets flik je toch niet.... hoewel.... die lui zie ik overal voor aan!
We moeten dus goed op Isaacs gedrag letten, als er weer iets komt.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:32 schreef xsaskiax het volgende:
Nu weet ik wat me opviel toen ze begonnen met het spel!!
Normaliter staat Isaac altijd achteraan en nu stond hij ineens als tweede in de rij!
Maar waarom? Het is een RLS. Ook dit is de realiteit en voor een hoop geld.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus toch wat een nare vent is het ook zeg bah bah bah
Niet alleen je voorganger, maar wat alle mensen die voor je zijn geweest moet je opnoemen, zo wordt de lijst steeds langer (en moeilijker te onthouden)quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:30 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ik ga op vakantie en ik neem mee, Sasha zei een boerderij. Dan is Isaac aan de beurt en die zegt meteen wat zijn droom is maar had eerst die van Sasha moeten noemen en dán pas die van hem zelf en ga zo maar door. Dus éérst noemen wat je voorganger meeneemt c.q. droomt.
Weet alleen dat toen Jasper wegging hij diverse producten uitdeelde zoals toiletspullen en schroeven etc. In het begin mochten ze alleen maar kleding meenemen maar schijnt nu veranderd te zijn misschien doordat ze naar het einde werken. Ook de boeken nam Jasper mee en van geld is het zo dat dat blijft staan in de prijzenpot.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:20 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Geen idee, goeie vraag. Iemand die het zeker weet?
Dat zeker maar ik trap er niet in. Hij maakte gewoon een fout en probeert er nu iets stoers van te maken.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dus toch wat een nare vent is het ook zeg bah bah bah
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:20 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Volgens mij heeft de scheidsrechter dat ook genoemd, 'ik ga op reis en neem mee'
in ieder geval hoorde ik het een van hen noemen
moet je gvd daarvoor vals vies smerig spel spelenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:32 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Maar waarom? Het is een RLS. Ook dit is de realiteit en voor een hoop geld.
Daar is zijn ego te groot voor.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:53 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Kan bewust zijn geweest. Verdien opdracht falen.
Geen eten voor ze. Maar de bro's hebben nog eten. Erik ook.
Geen idee vraag het me gewoon af als mogelijkheid.
Klopt, daar zeg je wat. Hij is altijd als laatste aan de beurt mmmmmquote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:32 schreef xsaskiax het volgende:
Nu weet ik wat me opviel toen ze begonnen met het spel!!
Normaliter staat Isaac altijd achteraan en nu stond hij ineens als tweede in de rij!
Ja het is eigenlijk ieder voor zich nu hoor. Ze zitten erin voor die poen en nog maar twee weken, ze kunnen nu niet meer loyaal aan elkaar zijn eigenlijk..daar heb je een punt.. Maar ik vind het ook altijd naar. Maar daar verdien je geen 800.000 eurootjes meequote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:32 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Maar waarom? Het is een RLS. Ook dit is de realiteit en voor een hoop geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |