Heeft vast geen ¤ 50 meer het houdt toch eens opquote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:58 schreef Varen het volgende:
Bern vindt dat Isaac nu maar boodschappen moet bestellen van zijn eigen geld.
Sasha vindt dat je Isaac niet af kunt rekenen op deze fout
Oh ja er zou nog meer komen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:04 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Dat wordt echt wel nageleverd hoor, Hier zie ik ook veel lege vakken in de winkels, misschien door vakantietijd?
Was het nu maar een eliminatie opdracht.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:02 schreef renevanlaaren het volgende:
kijk daarom moet isaac een opdracht krijgen
en gelijk heeft hijquote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:05 schreef Harry het volgende:
Bern baalt het meest van, dat hij nu laag in zijn energie gaat komen.
Bern spoort in deze niet helemaal..quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:58 schreef Varen het volgende:
Bern vindt dat Isaac nu maar boodschappen moet bestellen van zijn eigen geld.
Sasha vindt dat je Isaac niet af kunt rekenen op deze fout
De FEBO ging toch zelf nu achter de rest van de boodschappen aan.. dat komt vandaag gewoonweg binnen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 11:58 schreef xsaskiax het volgende:
Het is wel HEEL frappant dat een kwart van de boodschappen geleverd is EN dat ze nu maar 10 euro verdiend hebben...... 2 broden, aardappels, spruitjes en wat jam en nog iets werd er geleverd...
en dan nog eens geen boodschappen kunnen doen (of Isaac moet zijn geld doneren)....
dat is vragen om moeilijkheden
Je mag er toch van uitgaan dat je dagelijks te eten hebt daar? Ik vind Isaac de meeste gluiperigste persoon daar maar geloof niet dat hij expres deze fout heeft gemaakt. Hij kent het spelletje gewoon niet doordat hij nooit thuis was.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:03 schreef realkijkers het volgende:
[..]
En verzwakking.
Erik Marci en Isaac houden altijd flink wat eten als voorraad.
Dit is ook wel eens door hun besproken/opgemerkt, als strategie.
Heeft de rest geen energie meer.
Maar of de Febo hier aan mee gaat doen?
Heb het altijd wel raar gevonden dat niet iedereen een eigen voorraad heeft, best dom.
Tuurlijk heeft hij dat niet expres gedaan.. dat zou toch ook dom zijn en idd waarom zou hij dat doenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:01 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Geloof dat niet waarom zou hij ook.
Dat denk ik niet hoor, hij heeft het volgens mi j niet goed begrepen gewoon een beetje domquote:
voor dit spel hoef je ook niet thuis te zijnquote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Je mag er toch van uitgaan dat je dagelijks te eten hebt daar? Ik vind Isaac de meeste gluiperigste persoon daar maar geloof niet dat hij expres deze fout heeft gemaakt. Hij kent het spelletje gewoon niet doordat hij nooit thuis was.
Ik ook. Even zien hoe mega vol de voedsel voorraad van de bro's is.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:07 schreef BigBreg83 het volgende:
Oooh! Bern verdenkt ook osaac ervan dat hij het expres deed:
Hoe kan het dat 2 keer de zelfde opdracht zo snel fout gaat?
Sasha: ik denk dat het een stukje spanning is.
Bern denkt er het zijne van.
Dat neemt hij gewoon mee hoorquote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Dus het beste is om Erik er uit te werken, die heeft nog wel voor een paar dagen eten in zijn kast staan
Bern is ook wel echt een drama queen hoor..quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:02 schreef Harry het volgende:
Bern: goed, dan zitten we aan de frikandellen de komende tijd.
Sasha: je doet nu of de wereld vergaat!!
Er staat dus jullie dromen. Niet: ook die van de anderen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is toch duidelijk gezegd dat ze alles moesten noemen
Jullie blijven zin om en om inclusief jullie dromen in juist volgorde herhalen en voegen er telkens iets nieuws aan toen.
Op het moment dat een van de deelnemer de verkeerde volgorde noemt, iets dubbel noemt of iets vergeet dan is de opdracht afgelopen.
Voor heel Nederland zo'n domme fout maken.... Nee, dat laat Isaac niet gebeuren. Maar deed het wel!quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Tuurlijk heeft hij dat niet expres gedaan.. dat zou toch ook dom zijn en idd waarom zou hij dat doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |