https://allestoringen.nl/storing/ziggo/quote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:06 schreef Harry het volgende:
Ook hier geen beeld (Ziggo / Vodafone).
Ik heb ook ziggo/vodafone.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:06 schreef Harry het volgende:
Ook hier geen beeld (Ziggo / Vodafone).
Ik niet (zag het niet iig).quote:
Als Bern beetje sip kijkt lees je hier dat hij aan het huilen is. Als Sasha chagrijnig kijkt staat hier dat ze woest is.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:07 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Mijn beeld over Sasha is gekleurd door wat je hier over haar leest. Dat ze zo snel boos is en geīrriteerd. Mensen af snauwt. Dat ze donkere humor heeft en ze snauwt tegen lieve Bern.
Dis ze heeft een zachtere inborst dan ze hier laat zien.
Niet wisselen of verversen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:07 schreef Wibehh het volgende:
[..]
Hier werkt het met dezelfde provider
Heb 1 stream willen verversenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:14 schreef Frummelie het volgende:
Nou gezellie zonder streams het is kapot bij videoland...
Ja ik net zo omdat die achter liepquote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb 1 stream willen verversen
[ afbeelding ]
Of een vette verdienopdracht .... hebben ze straks 1000¤ te besteden en is iedereen weer blijquote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:16 schreef Tascha071 het volgende:
Ik heb ook mijn internet ff aan en uit gezet telefoon en tv ververst. Melding gedaan bij ziggo. Nu maar hopen dat er geen Eli komt
Dit heb ik ook.... ze zijn er druk mee...quote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:16 schreef spapaars het volgende:
[..]
Heb 1 stream willen verversen
[ afbeelding ]
Ok. Jij nog streams. Jij nog een van de weinige geloof ik. Houd je het goed bij!!!quote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:16 schreef Rhosyn het volgende:
Erik en Mirthe zijn aan het afwassen. En Erik krijg compliment van Mirthe dat ze de paard en wagen geniaal vond.
Las ik eerder inderdaad en wist ik niet.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:18 schreef juul. het volgende:
[..]
Jawel, voeding gaat x 25 uit de prijzenpot
Stream 2 bij mij ook, maar zal het maar voorlopig zo laten.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik net zo omdat die achter liep
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |