Ach, oplettend van je.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Bij 1.13 minuten hoor je oempa loempa zeggen het is eigenlijk ik ga op reis en neem mee..
Was mijn fout sorry moest Sasha zijn die als eerste ging mijn excuusquote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:49 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik dacht hier gelezen te hebben dat Isaac na Mirthe kwam? Boerderij. En dat Isaac 2e stond? Sportschool.
Niet?
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:56 schreef pingu66 het volgende:
Haha miet ineens aan mori denken due dacht dat als je ¤1000 uit de pot haalde je er ¤25.000 voor terug kreeg (is toch x 25 zei ze)
Serieus?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:56 schreef pingu66 het volgende:
Haha miet ineens aan mori denken due dacht dat als je ¤1000 uit de pot haalde je er ¤25.000 voor terug kreeg (is toch x 25 zei ze)
haha okee.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was mijn fout sorry moest Sasha zijn die als eerste ging mijn excuus
Ik vind dat juist typisch iets voor Sasha. Moestuin erbij en wat diertjes.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Oh? Sasha wil een boerderij? Had ik niet achter haar gezocht.
quote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:00 schreef lojanda het volgende:
Nadat ze horen dat Isaac het fout heeft gedaan hoor je Bern zeggen; oké die doen we even opnieuw
De boerderij van haar opa en oma terug kopen en er een zorgboerderij van makenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Volgens mi jheeft ze ooit gezegd dat ze iets voor kinderen wil gaan doen.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
ze zijn totaal niet streng. passen de regels toe hoe het ze uitkomt.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:03 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Vind ik wel goed aan dit programma, dat ze redelijk streng zijn.
Alles van dezelfde aanbieder?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:52 schreef Tascha071 het volgende:
Ik heb dit probleem al heel lang niet meer gehad maar kan de streams ineens niet meer openen op tv en mobiel lukt het niet!
Krijg telkens
Probleem met speler opgetreden.
Kan iemand een tip geven? Alles al wel opnieuw gestart
Huisje van snoep zekerquote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mi jheeft ze ooit gezegd dat ze iets voor kinderen wil gaan doen.
Mijn beeld over Sasha is gekleurd door wat je hier over haar leest. Dat ze zo snel boos is en geïrriteerd. Mensen af snauwt. Dat ze donkere humor heeft en ze snauwt tegen lieve Bern.quote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mi jheeft ze ooit gezegd dat ze iets voor kinderen wil gaan doen.
Hier werkt het met dezelfde providerquote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:06 schreef Harry het volgende:
Ook hier geen beeld (Ziggo / Vodafone).
Ik moest mijn app updatenquote:Op donderdag 10 augustus 2023 13:05 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Alles van dezelfde aanbieder?
Hoe internet je nu dan? Via mobiele data?
Misschien ligt je hele huis internet er uit?
Er is een storing bij videolandquote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:52 schreef Tascha071 het volgende:
Ik heb dit probleem al heel lang niet meer gehad maar kan de streams ineens niet meer openen op tv en mobiel lukt het niet!
Krijg telkens
Heb je de nieuwste app van Videoland?quote:Op donderdag 10 augustus 2023 12:52 schreef Tascha071 het volgende:
Krijg telkens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |