Als ik het zo lees hadden ze gewoon knaken nodig voor dat contract van De Lie en hebben zie die bij Orbea gevonden.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 14:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar is:
a) Orbea dan beter?
b) Orbea dan kapitaal krachtig?
Maar die knaken ben je misschien ook weer kwijt vanwege afkoopsom aan Ridley? Het contract liep nog t/m 2025.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 14:20 schreef OProg het volgende:
[..]
Als ik het zo lees hadden ze gewoon knaken nodig voor dat contract van De Lie en hebben zie die bij Orbea gevonden.
Ik heb zo'n vermoeden dat het geheel meer van opportunisme aan elkaar hangt dan van echt een concreet plan met oorzaak/gevolg.quote:Op woensdag 30 augustus 2023 14:24 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar die knaken ben je misschien ook weer kwijt vanwege afkoopsom aan Ridley? Het contract liep nog t/m 2025.
Extra sponsoren aantrekken was geen optie?
Dit jaquote:Op woensdag 30 augustus 2023 14:28 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik heb zo'n vermoeden dat het geheel meer van opportunisme aan elkaar hangt dan van echt een concreet plan met oorzaak/gevolg.
quote:Op woensdag 30 augustus 2023 14:15 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar is:
a) Orbea dan beter?
b) Orbea dan kapitaal krachtig?
quote:Cannondale, BMC, Willier, Felt, KTM... Heel wat namen van fietsmerken werden de voorbije maanden gelinkt aan Lotto-Dstny. Verschillende van die merken hebben ook aan tafel gezeten met de ploeg en hun fietsen zijn getest geweest door enkele renners, waaronder het nieuwe uithangbord Arnaud De Lie. De keuze is echter gevallen op het Baskische Orbea.
Blijkbaar zijn de fietsen van Orbea een stuk beter ja. Lijkt me in principe ook niet heel ingewikkeld, want Ridley is gewoon rommel.quote:Bij Lotto-Dstny hebben ze de voorbije maanden de Orbea-fietsen uitgebreid getest. Volgens onze informatie zijn het performance team en de renners zeer te spreken over de resultaten. Het is zelfs zo dat De Lie pas zijn contract wou verlengen als hij wist met welke fiets hij de komende seizoenen zou rijden. Dat is dus geen Ridley meer.
Sep transfereert naar de ploegleidersauto!quote:Dirk Demol wordt bij Isra๋l Premier Tech vervangen door Sep Vanmarcke. De 35-jarige West-Vlaming moest eerder dit seizoen zijn fiets aan de haak hangen wegens hartproblemen maar had altijd aangegeven dat hij in de koers actief wilde blijven. Zijn wens werd ingewilligd door zijn laatste werkgever.
Ook de ploegleidersauto kan lek rijden.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sep transfereert naar de ploegleidersauto!
Of in de gracht rijden:quote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ook de ploegleidersauto kan lek rijden.
Er zijn toch nog steeds geruchten dat INEOS en Quickstep eventueel samengaan?quote:Op donderdag 31 augustus 2023 20:33 schreef wimderon het volgende:
Met Rodriguez als kopman naar de Tour. Dat kan echt niet als je verreweg het meeste uitgeeft.
Remco wordt gewoon kopmanquote:Op vrijdag 1 september 2023 11:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Er zijn toch nog steeds geruchten dat INEOS en Quickstep eventueel samengaan?
Ik heb artikel uit die tweet niet gelezen, maar in het tweetje zelf staat 'Likely ends Evenepoel links - for now'quote:Op vrijdag 1 september 2023 11:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Sep achter het stuur bloed aan de muur.quote:Op donderdag 31 augustus 2023 11:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Sep transfereert naar de ploegleidersauto!
quote:Op vrijdag 1 september 2023 11:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Ludovic Robeet.
Gevoelige tik voor Andoni L๓pez de Abetxuko.quote:Op maandag 4 september 2023 10:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Euskaltel haalt Sjon Aberasturi terug naar huis.
Bruyneel verspreidde geloof ik in de Wedu The Move podcast het gerucht dat Ineos dan de licentie van QS zou willen kopen (dus niet het team maar de licentie). Ineos kan zijn eigen licentie dan verkopen aan een ander team. Het team gaat dan Quick Step-INEOS of iets dergelijks heten en bestaat uit de beste renners van Quick-Step en INEOS.quote:Op vrijdag 1 september 2023 11:57 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hoe wil je dat dan gaan doen met renners die nu onder contract staan bij Ineos en naar de "nieuwe" ploeg gaan? Die moet je dan afkopen..quote:Op maandag 4 september 2023 11:26 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Bruyneel verspreidde geloof ik in de Wedu The Move podcast het gerucht dat Ineos dan de licentie van QS zou willen kopen (dus niet het team maar de licentie). Ineos kan zijn eigen licentie dan verkopen aan een ander team. Het team gaat dan Quick Step-INEOS of iets dergelijks heten en bestaat uit de beste renners van Quick-Step en INEOS.
ik begreep het ook niet helemaal (dat komt ook doordat ik de regels niet goed ken) maar Bruyneel legt het hier uit, vanaf 47:25 ongeveer:quote:Op maandag 4 september 2023 11:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hoe wil je dat dan gaan doen met renners die nu onder contract staan bij Ineos en naar de "nieuwe" ploeg gaan? Die moet je dan afkopen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |