Hahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 10:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Welkom bij de fanclub van Doug, @:immerdebestebob
feitelijk is het dus gewoon lastig dat ze doorlopende sponsorcontracten hebben, NEOM had met gemak het hele budget op kunnen hoesten min waarschijnlijk de schaatsploeg, daar hebben ze totaal geen belang aan lijkt mequote:
Dan zou je zeggen dat je ook de doorlopende sponsorcontracten gewoon af kan kopen..quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 15:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
feitelijk is het dus gewoon lastig dat ze doorlopende sponsorcontracten hebben, NEOM had met gemak het hele budget op kunnen hoesten min waarschijnlijk de schaatsploeg, daar hebben ze totaal geen belang aan lijkt me
Ik wist niet waar svb voor stond. Ik ken het alleen maar als Sociale Verzekeringsbank, maar het blijkt het in maar ter ziele gegaan Silicon Valley Bank te zijn. Ja, dan drogen de sponsorinkomsten op.quote:Op vrijdag 18 augustus 2023 20:54 schreef The_Undertone het volgende:
Vaughters-God
https://sporza.be/nl/2023(...)nteam~1692276163992/
De Lotto zal flink met de buidel gezwaaid hebben. Maar wat je er verder ook van vindt, dit is gewoon een knappe verlenging voor de Belgische Lotto. Voor De Lie weet ik niet of dit de beste move was, aan de andere kant hij heeft ook na 2026 nog tijd voor een avontuur bij een top ploeg.quote:
Lees: Acquadro.quote:Op donderdag 24 augustus 2023 10:15 schreef Marcoss het volgende:
Denk dat Rodriguez qua onderhandelingen goed heeft geprofiteerd van de interesse van Movistar (en het feit dat ze bij Ineos verder amper iemand hebben voor het klassement in de Tour)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |