Lidl-Trek krijgt zo een erg sterke ploeg in de breedte. Benieuwd welke rol Mollema daar de komende 3 seizoenen nog krijgt.quote:
Hopelijk komt de sympathieke Bregnhoj dan ook naar de knakworsten.quote:Op maandag 14 augustus 2023 10:24 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
De zeer onsympathieke dopingkoerier Victor De la Parte naar Euskaltel.Vorig jaar stond hij blijkbaar ook nog een paar maanden aan de kant wegens afwijkende bloedwaarden, lekkere transfer dus. Cañellas is, ondanks het feit dat het geen Bask is, geen al te slechte transfer.
[ twitter ]
En de knakworsten halen ook nog maar een renner, die werken voor mijn gevoel ook toe naar een selectie van 60 man.
Buiten Landa ook niet echt grote namen die verwacht worden toch, tot dusverquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Don Pat heeft nog zo'n 10 plekken te vullen voor volgend jaar. Heel veel jongelingen en oude garde voorlopig.
Zal ook wel uitmaken want Remco doet. Anders komt er wel een zak geld vrij.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Don Pat heeft nog zo'n 10 plekken te vullen voor volgend jaar. Heel veel jongelingen en oude garde voorlopig.
Maar wie kan je dan nog halenquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Zal ook wel uitmaken want Remco doet. Anders komt er wel een zak geld vrij.
Zal wel een 'tussenjaar' worden danquote:Op maandag 14 augustus 2023 16:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Zal ook wel uitmaken want Remco doet. Anders komt er wel een zak geld vrij.
Sjorsje Bennett!quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Buiten Landa ook niet echt grote namen die verwacht worden toch, tot dusver
quote:
Ja, als dat nog niet rond zou zijn kun je niet zoveel. Wie zijn nog beschikbaar? G, Rui Costa, Sam Benett (lol), Konrad, Sjors, LLS. Oud of in een dip meestal.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zal wel een 'tussenjaar' worden dan
Denk dat G al verlengd heeft bij Ineos, maar dat ze dat nog niet naar buiten hebben gebracht. Costa, Bennett en LLS lijken me sowieso geen optie. Sjors werd inderdaad al genoemd en Konrad zou best kunnen, al denk ik dat die meer voor eigen kans wil gaan.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:57 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Ja, als dat nog niet rond zou zijn kun je niet zoveel. Wie zijn nog beschikbaar? G, Rui Costa, Sam Benett (lol), Konrad, Sjors, LLS. Oud of in een dip meestal.
Dat is wat ik bedoelde in het vorige topic, dat ik vind dat Lefevre te lang heeft gewacht met een duidelijke keuze maken/anticiperen op de toekomst. Hij heeft ontegenzeggelijk eerder op tijd met meerdere sprinters achter elkaar succes gehad en een mooie tijd gehad met Wolfpack. Maar nu wordt ie als het ware gegijzeld door het kamp Evenepoel.quote:Op maandag 14 augustus 2023 16:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zal wel een 'tussenjaar' worden dan
Naesen schijnt al voor 2 jaar te hebben bijgetekend bij AG2R. Al is dat natuurlijk nog niet officieel bevestigd.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:45 schreef GrumpyOldMan het volgende:
[..]
Dat is wat ik bedoelde in het vorige topic, dat ik vind dat Lefevre te lang heeft gewacht met een duidelijke keuze maken/anticiperen op de toekomst. Hij heeft ontegenzeggelijk eerder op tijd met meerdere sprinters achter elkaar succes gehad en een mooie tijd gehad met Wolfpack. Maar nu wordt ie als het ware gegijzeld door het kamp Evenepoel.
Overigens zit ik die lijst met renners zonder contract te kijken. Daar ga je inderdaad geen klasbakkenploeg van maken met allemaal berghelpers. Maar er moeten toch wel twee of drie passende renners te vinden die je anders leuk in kan zetten in Vlaams voorjaar en rondes als barodeurs? Of een soort ervaren rotten, Oliver Naesen bijvoorbeeld?
Gegijzeld zou ik het niet willen noemen. Evenepoel staat inmiddels al enkele jaren onder contract en zijn potentie is ook al lang duidelijk. Gezien zijn talent en volgens mij ook de beloftes van Lefevere mag Evenepoel daarom ook eisen stellen. Lefevere had dus beter moeten anticiperen.quote:Op maandag 14 augustus 2023 21:45 schreef GrumpyOldMan het volgende:
[..]
Dat is wat ik bedoelde in het vorige topic, dat ik vind dat Lefevre te lang heeft gewacht met een duidelijke keuze maken/anticiperen op de toekomst. Hij heeft ontegenzeggelijk eerder op tijd met meerdere sprinters achter elkaar succes gehad en een mooie tijd gehad met Wolfpack. Maar nu wordt ie als het ware gegijzeld door het kamp Evenepoel.
Overigens zit ik die lijst met renners zonder contract te kijken. Daar ga je inderdaad geen klasbakkenploeg van maken met allemaal berghelpers. Maar er moeten toch wel twee of drie passende renners te vinden die je anders leuk in kan zetten in Vlaams voorjaar en rondes als barodeurs? Of een soort ervaren rotten, Oliver Naesen bijvoorbeeld?
En veel vertrekkers die grotendeels niet heel veel toe hebben gevoegd. Ze gaan er flink op vooruit in ieder gevalquote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:33 schreef Momo het volgende:
Lidl Trek heeft wel mooie nieuwe aankopen
Mollema mag de komende 3 jaar alleen nog maar sprints aantrekken. Zouden ze er al spijt van hebben dat ze m nog 3 jaar moeten betalen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:33 schreef Momo het volgende:
Ik vind dit geen aankopen die stroken met het willen formeren van een Tour-winnende ploeg. Bagioli en Konrad zijn ook nog eens behoorlijke als het draait-renners.quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 10:33 schreef Momo het volgende:
Ze hebben toch ook niemand die de Tour gaat winnen?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik vind dit geen aankopen die stroken met het willen formeren van een Tour-winnende ploeg. Bagioli en Konrad zijn ook nog eens behoorlijke als het draait-renners.
Dat zegt ook niemand?quote:Op dinsdag 15 augustus 2023 12:20 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ze hebben toch ook niemand die de Tour gaat winnen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |