Patquote:“Tot spijt van wie het benijdt: ik heb een goed gesprek gehad afgelopen week in de Vuelta, met Remco én met zijn vader. De inhoud blijft tussen ons, maar er is veel uitgeklaard. We kijken opnieuw vooruit en laten alle commotie en vooral miscommunicatie achter ons. Team INEOS is een afgesloten hoofdstuk, dat er eigenlijk nooit een is geweest.”
https://www.wielerflits.n(...)marche-circus-wanty/quote:Adriaan Helmantel gaat zich volgend jaar vervoegen bij het trainersteam van Intermarché-Circus-Wanty. Voor Helmantel is het een nieuwe uitdaging nadat hij stopte als bondscoach bij de KNWU. “Ik was snel overtuigd na mijn eerste gesprek met Aike Visbeek.”
Dan moeten ze wel het contract van Jumbo afkopen, weet niet of die er zomaar mee akkoord gaan.quote:Op zaterdag 16 september 2023 10:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als Roglic daadwerkelijk geen zin heeft in samenwerking met Vingegaard, dan is INEOS een win-win-win transfer toch?
INEOS kan Evenepoel niet krijgen, met Roglic hebben ze wel een 'winnaar' en Roglic kan kopman zijn waar die wil.
Die zijn dan toch ook van een probleem af? Stel dat Roglic niet meer wil samenwerken met Vingegaard of niet wil knechten?quote:Op maandag 18 september 2023 13:28 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel het contract van Jumbo afkopen, weet niet of die er zomaar mee akkoord gaan.
Hij is nog steeds extreem goed in koersen van een week, ik weet niet of ze dat zomaar willen opgeven, zeker niet aan een directe concurrent als INEOS.quote:Op maandag 18 september 2023 13:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die zijn dan toch ook van een probleem af? Stel dat Roglic niet meer wil samenwerken met Vingegaard of niet wil knechten?
Roglic raakt ook op leeftijd. Beter gaat hij niet meer worden.
Weet niet hoe belangrijk dat voor ze is. Die koersen worden gereden in functie van een grote ronde.quote:Op maandag 18 september 2023 13:33 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij is nog steeds extreem goed in koersen van een week, ik weet niet of ze dat zomaar willen opgeven, zeker niet aan een directe concurrent als INEOS.
Het zijn nog steeds world tour koersen. Daarnaast is Roglic ook nog steeds een van de belangrijkste grote ronde renners, dus dat wil je denk ik ook niet zomaar opgeven.quote:Op maandag 18 september 2023 13:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Weet niet hoe belangrijk dat voor ze is. Die koersen worden gereden in functie van een grote ronde.
Dat lijkt me niet.. Roglic wint dit jaar Tirreno, Catalonië, Giro en Burgos en rijdt podium in de Vuelta. Alleen Burgos werd echt gereden in functie van een grote ronde..quote:Op maandag 18 september 2023 13:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Weet niet hoe belangrijk dat voor ze is. Die koersen worden gereden in functie van een grote ronde.
Ben echt benieuwd hoe Soudal QS de overige 5 tot 7 plaatsen gaat vullen, zeker als er nog mannetjes voor Hem gehaald moeten wordenquote:
Dit riekt naar een fusie incom8ngquote:Op dinsdag 19 september 2023 06:07 schreef H.Vviv het volgende:
Tim Declerq naar Lidl-Trek en Stan van Tricht naar Alpecin.
Denk dat ze daar veel te veel renners voor hebben nu samen (nog steeds)quote:Op dinsdag 19 september 2023 07:03 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Dit riekt naar een fusie incom8ng
Ja, ik ging daarna ook tellen.quote:Op dinsdag 19 september 2023 08:40 schreef Momo het volgende:
De tractor van Quickstep naar een andere ploeg HUH
[..]
Denk dat ze daar veel te veel renners voor hebben nu samen (nog steeds)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |