abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 december 2000 @ 01:19:53 #26
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_563849
Marv,

Ach Marv, zo extreem vat ik het nou ook weer niet op hoor, maar enige weken geleden werd er besloten de nodige columns in 1 topic te bundelen.
Waarom : Om een wildgroei van dergelijke topics te voorkomen.
Degenen die het leuk vinden om columns te lezen kunnen zich heerlijk vermaken in 1 column-topic.
Mooi toch ?
Of wil men zo graag in de spotlights staan, en alle hosanna ontvangen ?
Op z'n slechts plaatsen de collega's van Gvdd hier elke dag hun columns ( nu 96 ), en ik weet niet of we daar nu zo blij mee moeten zijn.
Dit geld overigens ook voor andere topics die geopend worden, die wel erg veel op een al eerder geopend topic lijken.

Ik vind het prettiger om een overzichtelijke, prettig leesbare topiclijst door te worstelen.

Ben in deze nu wel nieuwsgierig hoe Havoc hier over denkt.
Hij was n.l. de initiator van het columntopic.

Het komt goed.... En anders maar niet.
  dinsdag 19 december 2000 @ 02:24:12 #27
7248 Marv
Son of a Bitch
pi_563901
Ik ben tegen wildgroei, en 96 columns per dag trek ik idd ook niet. Echter zo slecht is het geval nog niet. De waarheid ligt tussen het Monument en Breezand; in het midden dus.

let Havoc rule and the posters obey

De klussen waar je niet aan begint duren het langst om af te maken
pi_563909
Ik moet zeggen Harry, dat ik het wel een mooie reactie vind. Of we het helemaal eens worden weet ik niet, maar laat ik mijn standpunt ook eens geven. Met zeer veel plezier lees ik jou bijdragen op Fok!
Waarom doe ik dat, omdat ik vind dat BB juist vanwege het internet de moeite waard is. Zouden wij geen streams en fora hebben en alleen aangewezen zijn op het dagelijkse halfuurtje manipulatie, dan was de lol snel weg. Ik post zelden op Fok! maar ik lees (het BB-forum) sinds oktober vorig jaar.
Wat mij tegenstaat is het strenge regime waarin posts geordend moeten worden. Waarom komt nu steeds die vraag naar boven om het in een hokje te duwen. Internet werd ooit geprezen om het anarchistische karakter. Als iemand dan een verhaal post van meer dan een one-liner, vind ik het spijtig als de bijdrage wordt behandeld als een wijziging op een lokaal bestemmingsplan.
Ik kom graag op de diverse fora, gelukkig verschillen de meningen. Maar voor mij is het wel prettig dat er inhoudelijk gereageerd wordt.
Een topic voor columns van anderen dan Nico is prachtig, maar waarom moet er dan weer een B-weg zijn om er op te reageren. Het Doordevil-topic is juist zo leesbaar omdat mensen daar naar hartelust kunnen reageren.

Mooie vlag overigens.

Tsja?
pi_563968
Het enige wat ik graag aan deze discussie wil toe voegen, is dat ik zelf bij het openen van Fok graag even mag kijken WIE er een nieuwe topic heeft geopend.

Er zijn topics bij, die ik op die basis, niet eens begin te lezen. In die zin heb ik juist geen moeite met de wekelijkse plaatsing van voyeur.

Is dit discriminatie, ja, en ik schaam mij daar niet voor.

dinsdag 19 december 2000 @ 23:52:45 #30
2926 Havoc
Rippin' Away
pi_566916
http://www.fokforum.nl/showtopic/27109

Dit topic heb ik er nu voor ge-opend.

Mijn uitleg staat in dat topic.

Deze gaat op slot.

I'm getting too old for this....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: