Met een abbo wel.quote:
kan er morgen zo achteraan, komt wel weer een eli en anders 24 uur aanvragen ook een optie.quote:
Zonder abbo, kan je negerenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:58 schreef Sasoema het volgende:
[..]
O dat is jammer, die heb ik nou weer niet
Hij vreet zichzelf helemaal op nu.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
kan er morgen zo achteraan, komt wel weer een eli en anders 24 uur aanvragen ook een optie.
Ziet zeker de beelden voor zich dat Imi wordt opgehaald door zijn vriendin
Mooi toch, na dat valse gedoe van gister, verdiend hij dit gewoonquote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij vreet zichzelf helemaal op nu.
Ja dat probeer ik zoveel als mogelijk. Maar zou af en toe toch eens willen gillen ofzoquote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Zonder abbo, kan je negeren![]()
Welkom in de COSquote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:59 schreef Sasoema het volgende:
[..]
Ja dat probeer ik zoveel als mogelijk. Maar zou af en toe toch eens willen gillen ofzo
Lol dankjewel maar Loo al een tijdje meequote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Welkom in de COS
Pakt Ruppie alvast zijn zooi in? ff snotteren ondertussen
Zou zo maar eens kunnenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:01 schreef lojanda het volgende:
Ik vraag me toch af of het programma ook loopt tot de 25e. De laatste uitzending is de 25e en die lopen een week achter.. heb het vermoeden dat de streams nog een week eerder stoppen en dat het dus voor ons streamers zo rond de 18e is afgelopen.
Dat zou wat zijn, dat de finale niet op de streams isquote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:01 schreef lojanda het volgende:
Ik vraag me toch af of het programma ook loopt tot de 25e. De laatste uitzending is de 25e en die lopen een week achter.. heb het vermoeden dat de streams nog een week eerder stoppen en dat het dus voor ons streamers zo rond de 18e is afgelopen.
Dan moeten we allemaal weer iets anders gaan zoeken tot het volgende programma met streamsquote:
Ik hoop van wel natuurlijk maar het zou zomaar kunnen van niet.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:02 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zou wat zijn, dat de finale niet op de streams is
Dan lees ik een week later wel wie er gewonnen heeftquote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik hoop van wel natuurlijk maar het zou zomaar kunnen van niet.
Nederlands?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dan moeten we allemaal weer iets anders gaan zoeken tot het volgende programma met streams
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |