abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 augustus 2023 @ 17:24:13 #151
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_210227735
quote:
2s.gif Op woensdag 9 augustus 2023 17:12 schreef engine het volgende:

[..]
Wendy heeft zich door Isaac voor de gek laten houden en daarom deze hele chaos. Ze had nooit met hem moeten gaan praten.
Maar dan was Wendy er (mogelijk) zelf uit geweest.
Het komt goed.... En anders maar niet.
pi_210227736
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2023 17:20 schreef realkijkers het volgende:

[..]
Oh nee absoluut niet. Ik heb niets tegen Wendy.

Voor de duidelijkheid. Het maakt mij niet uit wie er wint ik vind het gewoon leuke tv.
^O^
pi_210227737
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2023 17:07 schreef Judiwi het volgende:

[..]
Nou Jasper, Bern en Sasha wilde als eerste Eunice en daarna Sasha eruit.
whahaha , jasper , bern en sasha wilden na eunice sasha eruit ,( -knip- niet zo aanvallende aub) moeost sas op zichzelf stemmen dan , bern en jasper zouden nooit op sas stemmen _O- _O- _O- _O-

[ Bericht 1% gewijzigd door Dotteke op 09-08-2023 17:37:20 ]
  woensdag 9 augustus 2023 @ 17:24:20 #154
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_210227738
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2023 17:22 schreef Frummelie het volgende:
Wat is Myrthe aant maken?
power brood
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
pi_210227741
quote:
2s.gif Op woensdag 9 augustus 2023 17:24 schreef Harry het volgende:

[..]
Klopt
if it's meant to be, it will be
pi_210227745
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2023 17:21 schreef lojanda het volgende:

[..]
Als er iemand is die echt nog nooit iets gedeeld heeft met de groep is het Wendy zelf _O-
Was niet omdat ze het niet wou.....alles was altijd op :D

Erik had wel gelijk vond ik. Hij somde een hele lijst op met dingen die hij gekocht/gedeeld het voor/met de groep en Wendy kon daar weinig tegenover zetten maar noemt hem gierig.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_210227746

[ Bericht 100% gewijzigd door cinsan op 09-08-2023 17:27:53 ]
pi_210227752
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2023 17:24 schreef cinsan het volgende:

[..]
whahaha , jasper , bern en sasha wilden na eunice sasha eruit ,( -knip- niet zo aanvallende aub) , moeost sas op zichzelf stemmen dan , bern en jasper zouden nooit op sas stemmen _O- _O- _O- _O-
is al gecorrigeerd in een andere post, dat ze niet Sas bedoelde, maar Mirthe! Fout kan iedereen overkomen toch?

[ Bericht 1% gewijzigd door Dotteke op 09-08-2023 17:37:33 ]
pi_210227756
quote:
2s.gif Op woensdag 9 augustus 2023 17:24 schreef Harry het volgende:

[..]
Als ze tegen Isaac had gespeeld was ze er toch ook (mogelijk) uit geweest? Daarin zit geen verschil. Wendy heeft het niet duidelijk kunnen communiceren blijkbaar want het heeft wel chaos veroorzaakt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_210227758
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2023 16:30 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik zou daar echt niet willen zijn, wat een verschrikkelijke slangenkuil.. :'(
Dat is het idd maar het gaat dan ook om een dikke 800.000 :)
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
pi_210227768
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2023 17:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
De Bro's wilden op Wendy, waarop Wendy naar Isaac is gestapt en gezegd heeft, prima, maar dan wil ik tegen jou.
Isaac schoot in de stress en deed het voorstel dan op Erik te gaan en als zij met hun mee zou stemmen, zouden ze dus niet op haar stemmen.
Oh ja dat was ik weer even vergeten, pffff wat een streamdag jongens
pi_210227769
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2023 17:24 schreef cinsan het volgende:

[..]
whahaha , jasper , bern en sasha wilden na eunice sasha eruit , ( -knip- niet zo aanvallende aub) , moeost sas op zichzelf stemmen dan , bern en jasper zouden nooit op sas stemmen _O- _O- _O- _O-
gewoon een typefoutje toch

[ Bericht 1% gewijzigd door Dotteke op 09-08-2023 17:37:50 ]
pi_210227770
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2023 17:15 schreef Deisyy het volgende:
Ik haat bijnamen }:|
Hoi Dees.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_210227779
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2023 17:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
is al gecorrigeerd in een andere post, dat ze niet Sas bedoelde, maar Mirthe! Fout kan iedereen overkomen toch?
tuurlijk mijn reacktie is al weg
pi_210227787
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2023 17:27 schreef humpty het volgende:

[..]
gewoon een typefoutje toch
ja sorry hoor heb al wegggehaald
pi_210227809
Gaat Mirthe nu bij Rupert slapen?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_210227810
M.n remschijven laten vervangen omdat er eentje een beetje krom was. Dure grap. Had beter Isaac even 5 minuten er tegenaan laten lullen, want hij lult alles wat krom is wel recht.

Wat kan die ouwehoeren zeg en overal tussendoor glibberen met z'n " bro ".

Hij had wel gewonnen met het kaartenhuisje bouwen. Tuuuuuurlijk.
pi_210227812
En telkens moet ik er toch even aan denken dat we het met zijn allen over Isaac hebben.... dat is degene met de meeste babbels, maar een veel grotere rat (sorry voor de benaming) vind ik Marciano, die heel veilig achter de rug van Isaac meehobbelt..... die loopt te stoken, te draaien, mensen gebruikt... dat vind ik eigenlijk nog kwalijker, dus wat mij betreft gaat hij eerst op de stip en daarna naar huis :) :W
pi_210227817

[ Bericht 100% gewijzigd door xsaskiax op 09-08-2023 17:33:59 ]
pi_210227829
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2023 17:32 schreef xsaskiax het volgende:
En telkens moet ik er toch even aan denken dat we het met zijn allen over Isaac hebben.... dat is degene met de meeste babbels, maar een veel grotere rat (sorry voor de benaming) vind ik Marciano, die heel veilig achter de rug van Isaac meehobbelt..... die loopt te stoken, te draaien, mensen gebruikt... dat vind ik eigenlijk nog kwalijker, dus wat mij betreft gaat hij eerst op de stip en daarna naar huis :) :W
k durf bijna te wedden dat die twee een deal hebben om elkaar naar de finale te helpen.
pi_210227844
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2023 17:32 schreef FreshFruit het volgende:
Gaat Mirthe nu bij Rupert slapen?
Deed ze in de eerste maanden wel, tussen Imi en Ruppi in
pi_210227846
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2023 16:48 schreef xsaskiax het volgende:
Isaac en ook Marciano weten precies hoe ze Mirthe aan moeten pakken, flirten, vleien, meedoen met haar 'gevlinder' en alles leuk vinden van/aan haar..... ze trapt er al een tijdje met 2 voeten in en we hebben al veel eerder gezien dat als Mirthe iets in haar hoofd heeft, ze het nergens anders heeft.
Denkbeelden over JW en anderen bleven in haar hoofd vastzitten en kwamen naar voren als ze ze nodig had, verder liep ze rustig met die personen te knuffelen, maar wee oh wee.....

Sorry ik vertrouw haar al maanden niet, ik houd niet van dergelijke mensen (quasi warrelig en intussen overal tussendoor wurmen en heel onschuldig doen als iemand ze ergens op betrapt)
Mirthe fladdert overal heen en denkt het ene moment dit en het andere moment dat. Wat dat betreft heel beïnvloedbaar. Voor haar is het goed dat Erik er nog is want die houdt haar nog enigszins bij de les en met beiden voeten op de grond.

Als Mirthe een bij ziet vliegen wil ze ineens honing maken :D
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik zeg, niet voor wat jij er van begrijpt
pi_210227850
Hoop ergens nog wel dat het niet constant dit gedoe wordt met wie zei wat, daar binnen.
Lievere constante eliminaties, punten winnen. Zoals bij een F1 grand prix of champions league.
Niet meteen er uit of blijven, maar punten opstapelen met verschillende proeven.
De hele dag door van alles.

Kan nog he febo/achter!
pi_210227855
Dom van team Isaac om op Wendy te gaan. Met Wendy is het 4 - 4.
Heel dom. Snap niet dat ze zo dom zijn.
pi_210227862
quote:
0s.gif Op woensdag 9 augustus 2023 17:36 schreef lojanda het volgende:

[..]
Mirthe fladdert overal heen en denkt het ene moment dit en het andere moment dat. Wat dat betreft heel beïnvloedbaar. Voor haar is het goed dat Erik er nog is want die houdt haar nog enigszins bij de les en met beiden voeten op de grond.

Deze is mooi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')