Maar dan was Wendy er (mogelijk) zelf uit geweest.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:12 schreef engine het volgende:
[..]
Wendy heeft zich door Isaac voor de gek laten houden en daarom deze hele chaos. Ze had nooit met hem moeten gaan praten.
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:20 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Oh nee absoluut niet. Ik heb niets tegen Wendy.
Voor de duidelijkheid. Het maakt mij niet uit wie er wint ik vind het gewoon leuke tv.
whahaha , jasper , bern en sasha wilden na eunice sasha eruit ,( -knip- niet zo aanvallende aub) moeost sas op zichzelf stemmen dan , bern en jasper zouden nooit op sas stemmenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:07 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Nou Jasper, Bern en Sasha wilde als eerste Eunice en daarna Sasha eruit.
Kloptquote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:24 schreef Harry het volgende:
[..]
Maar dan was Wendy er (mogelijk) zelf uit geweest.
Was niet omdat ze het niet wou.....alles was altijd opquote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Als er iemand is die echt nog nooit iets gedeeld heeft met de groep is het Wendy zelf
is al gecorrigeerd in een andere post, dat ze niet Sas bedoelde, maar Mirthe! Fout kan iedereen overkomen toch?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:24 schreef cinsan het volgende:
[..]
whahaha , jasper , bern en sasha wilden na eunice sasha eruit ,( -knip- niet zo aanvallende aub) , moeost sas op zichzelf stemmen dan , bern en jasper zouden nooit op sas stemmen![]()
![]()
![]()
Als ze tegen Isaac had gespeeld was ze er toch ook (mogelijk) uit geweest? Daarin zit geen verschil. Wendy heeft het niet duidelijk kunnen communiceren blijkbaar want het heeft wel chaos veroorzaakt.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:24 schreef Harry het volgende:
[..]
Maar dan was Wendy er (mogelijk) zelf uit geweest.
Dat is het idd maar het gaat dan ook om een dikke 800.000quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:30 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik zou daar echt niet willen zijn, wat een verschrikkelijke slangenkuil..
Oh ja dat was ik weer even vergeten, pffff wat een streamdag jongensquote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
De Bro's wilden op Wendy, waarop Wendy naar Isaac is gestapt en gezegd heeft, prima, maar dan wil ik tegen jou.
Isaac schoot in de stress en deed het voorstel dan op Erik te gaan en als zij met hun mee zou stemmen, zouden ze dus niet op haar stemmen.
gewoon een typefoutje tochquote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:24 schreef cinsan het volgende:
[..]
whahaha , jasper , bern en sasha wilden na eunice sasha eruit , ( -knip- niet zo aanvallende aub) , moeost sas op zichzelf stemmen dan , bern en jasper zouden nooit op sas stemmen![]()
![]()
![]()
Hoi Dees.quote:
tuurlijk mijn reacktie is al wegquote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:25 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
is al gecorrigeerd in een andere post, dat ze niet Sas bedoelde, maar Mirthe! Fout kan iedereen overkomen toch?
k durf bijna te wedden dat die twee een deal hebben om elkaar naar de finale te helpen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:32 schreef xsaskiax het volgende:
En telkens moet ik er toch even aan denken dat we het met zijn allen over Isaac hebben.... dat is degene met de meeste babbels, maar een veel grotere rat (sorry voor de benaming) vind ik Marciano, die heel veilig achter de rug van Isaac meehobbelt..... die loopt te stoken, te draaien, mensen gebruikt... dat vind ik eigenlijk nog kwalijker, dus wat mij betreft gaat hij eerst op de stip en daarna naar huis![]()
Mirthe fladdert overal heen en denkt het ene moment dit en het andere moment dat. Wat dat betreft heel beïnvloedbaar. Voor haar is het goed dat Erik er nog is want die houdt haar nog enigszins bij de les en met beiden voeten op de grond.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:48 schreef xsaskiax het volgende:
Isaac en ook Marciano weten precies hoe ze Mirthe aan moeten pakken, flirten, vleien, meedoen met haar 'gevlinder' en alles leuk vinden van/aan haar..... ze trapt er al een tijdje met 2 voeten in en we hebben al veel eerder gezien dat als Mirthe iets in haar hoofd heeft, ze het nergens anders heeft.
Denkbeelden over JW en anderen bleven in haar hoofd vastzitten en kwamen naar voren als ze ze nodig had, verder liep ze rustig met die personen te knuffelen, maar wee oh wee.....
Sorry ik vertrouw haar al maanden niet, ik houd niet van dergelijke mensen (quasi warrelig en intussen overal tussendoor wurmen en heel onschuldig doen als iemand ze ergens op betrapt)
Deze is mooi.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Mirthe fladdert overal heen en denkt het ene moment dit en het andere moment dat. Wat dat betreft heel beïnvloedbaar. Voor haar is het goed dat Erik er nog is want die houdt haar nog enigszins bij de les en met beiden voeten op de grond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |