Nou Jasper, Bern en Sasha wilde als eerste Eunice en daarna Sasha eruit.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:55 schreef Frummelie het volgende:
Ik hoop dat Mirthe opslaat wat Sasha zegt... en zich niet meer laat uithoren door de bro's
Het feit dat ze op Eric is gegaan na een gesprekje met Izaak zal haar niet ten goede komen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:58 schreef realkijkers het volgende:
Vraag me toch af waarom wordt gezegd dat wendy overgelopen zou zijn.
Ze stemt niet anders en lult gewoon alles door aan isaac.
Spel technisch is ze niet overgelopen.
Wat maakt het uit met wie ze een potje kaart.
Het lijkt me sterk dat Bern en Sasha Sasha eruit wil hebbenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:07 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Nou Jasper, Bern en Sasha wilde als eerste Eunice en daarna Sasha eruit.
Waarom zou je zelf op de stip gaan staan, als je er een ander op kan zetten? Het was zij of iemand anders uit de groep, dan had ik ook Erik er op gezet. Ze heeft gewoon haar eigen ass gesaved, niet meer en niet minderquote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:46 schreef realkijkers het volgende:
Alsof Wendy onder curatele staat.
Zo wordt er over haar gepraat.
Moet nog zien wanneer ze niet tegen groep sas stemt.
Bedoel Mirthe.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:07 schreef Judiwi het volgende:
[..]
Nou Jasper, Bern en Sasha wilde als eerste Eunice en daarna Sasha eruit.
Go Frummeliequote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:08 schreef Frummelie het volgende:
Ik zit vanaf nu boven op Mirthe, ik hou haar in de gaten 24/7..
Ze kon ook op isaac, marci, imma of rupi stemmen. koos ze niet voor.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waarom zou je zelf op de stip gaan staan, als je er een ander op kan zetten? Het was zij of iemand anders uit de groep, dan had ik ook Erik er op gezet. Ze heeft gewoon haar eigen ass gesaved, niet meer en niet minder
Wendy heeft zich door Isaac voor de gek laten houden en daarom deze hele chaos. Ze had nooit met hem moeten gaan praten.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waarom zou je zelf op de stip gaan staan, als je er een ander op kan zetten? Het was zij of iemand anders uit de groep, dan had ik ook Erik er op gezet. Ze heeft gewoon haar eigen ass gesaved, niet meer en niet minder
Jij bent een beetje eigenwijs hequote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:11 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Ze kon ook op isaac, marci, imma of rupi stemmen. koos ze niet voor.
Absoluut mag ze overal voor kiezen wat ze wil. En dat doet ze ook.
Dat is eigenlijk ook mijn punt.
oh ja, wendy het slachtoffer, vergeet dat steedsquote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:12 schreef engine het volgende:
[..]
Wendy heeft zich door Isaac voor de gek laten houden en daarom deze hele chaos. Ze had nooit met hem moeten gaan praten.
Misschien snap ik het niet goed, maar ik vind ook dat Wendy dan ook voor de bro's en de plakstrips had kunnen kiezen.quote:
Ik wens je heel veel sterktequote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:08 schreef Frummelie het volgende:
Ik zit vanaf nu boven op Mirthe, ik hou haar in de gaten 24/7..
Nee had ze lekker op de stip kumnen gaan staan. Misschien tegen Idaac.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:12 schreef engine het volgende:
[..]
Wendy heeft zich door Isaac voor de gek laten houden en daarom deze hele chaos. Ze had nooit met hem moeten gaan praten.
Eens, het ging mij meer om dat realkijkers het met alles oneens is wat betreft Wendyquote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien snap ik het niet goed, maar ik vind ook dat Wendy dan ook voor de bro's en de plakstrips had kunnen kiezen.
De Bro's wilden op Wendy, waarop Wendy naar Isaac is gestapt en gezegd heeft, prima, maar dan wil ik tegen jou.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien snap ik het niet goed, maar ik vind ook dat Wendy dan ook voor de bro's en de plakstrips had kunnen kiezen.
Oh nee absoluut niet. Ik heb niets tegen Wendy.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:19 schreef juul. het volgende:
[..]
Eens, het ging mij meer om dat realkijkers het met alles oneens is wat betreft Wendy
Als er iemand is die echt nog nooit iets gedeeld heeft met de groep is het Wendy zelfquote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:18 schreef realkijkers het volgende:
Wendy stemde op erik omdat hij gierig zou zijn. Nu lult wendy tegen erik dat ze allerlei info kreeg en niet wist wat te doen.
nu zegt ze sorry.
vindt dat ook maar vaag gelul.
Okay nou het zal ook allemaal wel. Ik hoop dat Mirthe en Wendy elkaar weer gaan vertrouwen want het is zonde als dit allemaal nog in het voordeel van Isaac werkt ook.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
De Bro's wilden op Wendy, waarop Wendy naar Isaac is gestapt en gezegd heeft, prima, maar dan wil ik tegen jou.
Isaac schoot in de stress en deed het voorstel dan op Erik te gaan en als zij met hun mee zou stemmen, zouden ze dus niet op haar stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |