vertrouwt myrthe zichzelf welquote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:54 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Mirthe weet vast nog wel hoe sas haar info doorlulde aan marciano, 5 weken geleden. mirthe vertrouwd sas ook niet.
NALV gesprekken met Erik hier over.
en het is allemaal 'doen alsof' van Mirthe, om zelf buiten schot te blijven, want ach, zij is immers chaotisch, warrelig en iedereen vindt haar toch lief??? (wil ze doen geloven, misschien gelooft ze het zelf ook)quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:54 schreef cinsan het volgende:
[..]
heeft myrthe dan 11 maanden onder een steen gelegen
Ja zo is Erikquote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja dan snap ik Erik nog niet, ligt trots te vertellen dat 'ie nog ¤601, nogwat heeft aan geld, en dat is wat nou de deur niet uit mag, en Erik koopt nooit wat want dat is zonde
vrees ik voor die trapt met beide voeten in de val van de bro squote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:55 schreef Frummelie het volgende:
Ik hoop dat Mirthe opslaat wat Sasha zegt... en zich niet meer laat uithoren door de bro's
IJdele hoop ben ik bang Frum, zodra Isaac weer breeduit naar haar lacht en met haar loopt te dollen vertelt ze hem alles en gooit ze iedereen weer voor de busquote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:55 schreef Frummelie het volgende:
Ik hoop dat Mirthe opslaat wat Sasha zegt... en zich niet meer laat uithoren door de bro's
tsja mirthe weet ook wel dat sas en bern niet mirthe matties zijn.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:59 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
IJdele hoop ben ik bang Frum, zodra Isaac weer breeduit naar haar lacht en met haar loopt te dollen vertelt ze hem alles en gooit ze iedereen weer voor de bus
Dat kan ik toch een stuk beter verdragen dan dat geBabsel. Tering wat ben ik nog steeds blij dat ze eruit is.quote:
Zeker, en nu maar hopen dat het landt bij haar..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:59 schreef engine het volgende:
Goed dat Sasha even wat realiteit in Mirthe praat.
ben bang dat het niet helpt...het is een vreemd ding hoor die Mirthequote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:59 schreef engine het volgende:
Goed dat Sasha even wat realiteit in Mirthe praat.
zo wat een rustquote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Dat kan ik toch een stuk beter verdragen dan dat geBabsel. Tering wat ben ik nog steeds blij dat ze eruit is.
Goed he, ze wordt steeds meer een strategische speler.quote:
Ik hoop dat het vertrouwen tussen Wendy en Mirthe terug komt.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:00 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Zeker, en nu maar hopen dat het landt bij haar..
Ja inderdaad en altijd dat verontwaardigde van... huh, nee, echt waar, ooh ja, ooooo enz..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:56 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
en het is allemaal 'doen alsof' van Mirthe, om zelf buiten schot te blijven, want ach, zij is immers chaotisch, warrelig en iedereen vindt haar toch lief??? (wil ze doen geloven, misschien gelooft ze het zelf ook)
En ze heeft de Bro's helemaal door en probeert op deze manier te voorkomen dat Mirthe overloopt naar de Bro's.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed he, ze wordt steeds meer een strategische speler.
Zekerquote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed he, ze wordt steeds meer een strategische speler.
Waarschijnlijk heb je gelijk..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:59 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
IJdele hoop ben ik bang Frum, zodra Isaac weer breeduit naar haar lacht en met haar loopt te dollen vertelt ze hem alles en gooit ze iedereen weer voor de bus
Sasha probeert uit alle macht haar groepje bij elkaar te houden, incl. Wendy.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:06 schreef engine het volgende:
[..]
Zeker
Maar het kwam ook wel goedbedoeld over van Sasha.
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:05 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja inderdaad en altijd dat verontwaardigde van... huh, nee, echt waar, ooh ja, ooooo enz..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |