Eens...quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:43 schreef humpty het volgende:
Mirthe zorgt altijd en overal voor chaos...bewust of onbewust
dat moet ieder maar voor zich zelf invullen
Mirthe krijgt vlinders voor de jongens. Dat is een sterke motivatie.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:43 schreef juul. het volgende:
Sas krijgt Mirthe niet overtuigd, helaas
Ja dan snap ik Erik nog niet, ligt trots te vertellen dat 'ie nog ¤601, nogwat heeft aan geld, en dat is wat nou de deur niet uit mag, en Erik koopt nooit wat want dat is zondequote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja geen idee, want al het materiële verdwijnt langzaam met de bewoners die vertrekken ... vuilniszakken vol gaan mee de poort uit... Erik is strak denk ik trots dat alles nog in zn koffer past
Geile vlindersquote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:45 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Mirthe krijgt vlinders voor de jongens. Dat is een sterke motivatie.
Ik ben van alles maar absoluut niet gevoelig voor zielig gedoe.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:43 schreef realkijkers het volgende:
[..]![]()
ze komt gewoon steeds dichter bij de 800.000
Kan ook zijn dat jij gevoelig bent voor haar zielig zijn act.
Ze is volwassen en stemde gewoon bij volle verstand en eigen zeggenschap voor Erik.
Niemand die Wendy dwong.
Ze heeft bij het vlaggengebeuren toch op Ima gestemd en niet op Jasper.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:46 schreef realkijkers het volgende:
Alsof Wendy onder curatele staat.
Zo wordt er over haar gepraat.
Moet nog zien wanneer ze niet tegen groep sas stemt.
Ik geloof niet eens dat dat haar opzet is.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:48 schreef Sasoema het volgende:
Mirthe is een gehaaide tante, speelt iedereen tegen elkaar uit
en ik kom ook van planet earthquote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik ben van alles maar absoluut niet gevoelig voor zielig gedoe.
Mirthe is echt dom. Die snapt totaal het spel niet.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:39 schreef Rhosyn het volgende:
Ah Sasha verdedigt Wendy echt.
Zij zegt nu dat Wendy al het hele programma er last van heeft dat zij iemand probeert te redden en dan de zwarte piet krijgt toegespeeld.
Mirtje ging daar weer tegen in met: ja maar zij is overgelopen naar hun.
En Sasha weer Mirthe uitleggen hoe dat is gegaan.
Dat is naïefquote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geloof niet eens dat dat haar opzet is.
Zo eens, Sas kan praten als brugman tegen haar, het gaat geen klap helpen, sterker nog , vanavond weten de Bro's alles weerquote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:48 schreef xsaskiax het volgende:
Isaac en ook Marciano weten precies hoe ze Mirthe aan moeten pakken, flirten, vleien, meedoen met haar 'gevlinder' en alles leuk vinden van/aan haar..... ze trapt er al een tijdje met 2 voeten in en we hebben al veel eerder gezien dat als Mirthe iets in haar hoofd heeft, ze het nergens anders heeft.
Denkbeelden over JW en anderen bleven in haar hoofd vastzitten en kwamen naar voren als ze ze nodig had, verder liep ze rustig met die personen te knuffelen, maar wee oh wee.....
Sorry ik vertrouw haar al maanden niet, ik houd niet van dergelijke mensen (quasi warrelig en intussen overal tussendoor wurmen en heel onschuldig doen als iemand ze ergens op betrapt)
Isaac speelt het goed inderdaad.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:51 schreef engine het volgende:
Zelfs de COS trapt in de val van Isaac.
BROOSSSSS op de stipquote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:35 schreef humpty het volgende:
Heb het hele spektakel gemist maar zou mooi zijn als de mensen die
nog nooit op de stip hebben gestaan er nu eens op kwamen
heeft myrthe dan 11 maanden onder een steen gelegenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:54 schreef juul. het volgende:
Mirthe heel verbaasd doen als Sas haar vertelt dat de bro's dit al het hele jaar door doen
Bah wat is zij nasty nuquote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:54 schreef juul. het volgende:
Mirthe heel verbaasd doen als Sas haar vertelt dat de bro's dit al het hele jaar door doen
Mirthe weet vast nog wel hoe sas haar info doorlulde aan marciano, 5 weken geleden. mirthe vertrouwd sas ook niet.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:54 schreef juul. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |