Wendy is veel te lief voor dit soort dingen, die heeft dat gemene niet in haarquote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:36 schreef juul. het volgende:
Wendy op kantoor, ze wil een gesprek aanvragen met achter
Als daar geen euro zakgeld bij zit moet ie het binnen 2 weken opmaken, er mag niets uit de Pot de deur uitquote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij is het Zalando en Bol geld niet geschikt voor voedsel (1 op 1)
Komt iemand van een andere planeet hierquote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:39 schreef realkijkers het volgende:
Sasha en Mirthe trappen ook in het zielig doen van Wendy.
Ondertussen stemt ze steeds tegen hun.
Ik denk dat Wendy één van de meest oprechte personen is in de loods, zij is niet gemaakt voor dit spelquote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:39 schreef realkijkers het volgende:
Sasha en Mirthe trappen ook in het zielig doen van Wendy.
Ondertussen stemt Wendy steeds tegen hun.
Waar stemde Wendy op?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:40 schreef Sasoema het volgende:
[..]
Komt iemand van een andere planeet hier
ard is het zeker voor haar. Maar hoop dat ze nog steeds als winnaar naar huis gaatquote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:40 schreef Wibehh het volgende:
Wendy ga naar huis aub. Dit spel is te hard voor jou
Heb je ook de situatie gezien/gehoord waarin dit gebeurde?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:40 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Waar stemde Wendy op?
Er zijn hier mensen die in dat zielig doen trappen.
Respect voor Sacha want als die Mirthe een keer iets in haar kop heeftquote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:39 schreef Rhosyn het volgende:
Ah Sasha verdedigt Wendy echt.
Zij zegt nu dat Wendy al het hele programma er last van heeft dat zij iemand probeert te redden en dan de zwarte piet krijgt toegespeeld.
Mirtje ging daar weer tegen in met: ja maar zij is overgelopen naar hun.
En Sasha weer Mirthe uitleggen hoe dat is gegaan.
Wendy is overruled door Isaac.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:40 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Waar stemde Wendy op?
Er zijn hier mensen die in dat zielig doen trappen.
dat gaat niet gebeuren. ze is mentaal en fysiek niet sterk. misschien een van de minste nu in de loodsquote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:41 schreef Sasoema het volgende:
Te h
[..]
ard is het zeker voor haar. Maar hoop dat ze nog steeds als winnaar naar huis gaat
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wendy is overruled door Isaac.
Dat mensen dat niet snappen word ik gek van
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:41 schreef Judiwi het volgende:
Gisteren, zei Jasper dat hij weinig zin had in het afscheidsgesprek. Toen stelde Bern, voor aan Jasper dat hij gebruik kon maken van de achterdeur vd slaapkamer. Echt een droeftoeter zonder ballen.
Dat mensen vervolgens niet snappen dat Mirthe daardoor twijfelt word ik op mijn beurt gek vanquote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wendy is overruled door Isaac.
Dat mensen dat niet snappen word ik gek van
Ja geen idee, want al het materiële verdwijnt langzaam met de bewoners die vertrekken ... vuilniszakken vol gaan mee de poort uit... Erik is strak denk ik trots dat alles nog in zn koffer pastquote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als daar geen euro zakgeld bij zit moet ie het binnen 2 weken opmaken, er mag niets uit de Pot de deur uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |