Erik heeft nog ¤600, maar die sterft liever de hongerdood dan één euro uit te geven als het niet echt niodig isquote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoempa's zijn er misschien nog wel idd... De pot zullen ze toch nooit aanbreken.. Nu worden er allerlei restant potjes van vertrokken/geëlimineerde deelnemers tevoorschijn getoverd... En ICE heeft nog genoeg in zn eigen pot ...
Mag hij daar eten van kopen dan?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:30 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Erik heeft nog ¤600, maar die sterft liever de hongerdood dan één euro uit te geven als het niet echt niodig is
Ja sas lult weer alles door aan wendy, en wendy stemt vrolijk weer mee met isaac de volgende keer.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik ook niet... maar nu op kantoor wordt wel het een en ander duidelijk..
Was, tot zij zich aansloot bij het andere groepje door het gezeik met Babs..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:29 schreef realkijkers het volgende:
toch is dit ook vaag.
Wendy stemt ALTIJD tegen groepje Sas
ze stemde vandaag nog tegen erik..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:33 schreef engine het volgende:
En dat allemaal omdat Wendy van kant veranderde.
Had ik ook al zitten bedenken ... maar ja dat zal wel weer niet mogen ...quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:27 schreef Ash het volgende:
Als het groepje van Sas nou slim genoeg is, dan moeten ze zorgen, dat ze Rupi aan hun kant krijgen (via Wendy bijv met het roken) en als de volgende eli een duel is dat ze 3-3 op Ice en Marciano moeten gaan.
Het is zijn "eigen" geld opgespaard door potten en pannen uit te likken , ik ga er vanuit dat het nog steeds vrij besteedbaar isquote:
Zo sneuquote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:35 schreef engine het volgende:
Wendy wil naar achter. Ze klinkt overstuur.
Volgens mij is het Zalando en Bol geld niet geschikt voor voedsel (1 op 1)quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het is zijn "eigen" geld opgespaard door potten en pannen uit te likken , ik ga er vanuit dat het nog steeds vrij besteedbaar is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |