Hoho haha hihi en weg lachenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:29 schreef Frummelie het volgende:
Bij Mirthe gaat zo vaak iets fout...
Erik eet ze wel opquote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:30 schreef spapaars het volgende:
Arme koekjes zijn bijna gecremeerd
[ afbeelding ]
Ik vrees het ook..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:04 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nederlands?
We moeten hopen dat de opvolger livestreams heeft, maar ik ben bang van niet.
Sasha wil er nog wel eenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:34 schreef spapaars het volgende:
Het is wel grappig, en waarom zou je erom huilen.
[ afbeelding ]
Dat zal dan wel moeten maar is niet leuk..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:04 schreef D. het volgende:
[..]
Dan lees ik een week later wel wie er gewonnen heeft
Laten we het hopenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:06 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Denk het ook.
Weinig kans dat wij de finale live mogen zien.
Maar wie weet hebben we geluk.
Tja als er niet veel anders is.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:35 schreef Frummelie het volgende:
Ze zitten gewoon die verbrande koekjes op te knagen...
Het is toch een extra verdien model voor ze. Kan me ook niet voorstellen dat ze dat willen mislopen.quote:
Wat reageer je steeds zwaar overdreven. Get a live!quote:Op woensdag 9 augustus 2023 17:24 schreef cinsan het volgende:
[..]
whahaha , jasper , bern en sasha wilden na eunice sasha eruit ,( -knip- niet zo aanvallende aub) moeost sas op zichzelf stemmen dan , bern en jasper zouden nooit op sas stemmen![]()
![]()
![]()
Zou je denken idd..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:38 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Het is toch een extra verdien model voor ze. Kan me ook niet voorstellen dat ze dat willen mislopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |