Denk het ook.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:01 schreef lojanda het volgende:
Ik vraag me toch af of het programma ook loopt tot de 25e. De laatste uitzending is de 25e en die lopen een week achter.. heb het vermoeden dat de streams nog een week eerder stoppen en dat het dus voor ons streamers zo rond de 18e is afgelopen.
Deze hebben niets anders gedaanquote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:07 schreef juul. het volgende:
Isaac: "backsteppen als een gek"
Marciano: "sowieso"
Wie wil je blokken dan?quote:
Marciano is afgekeurdquote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hoe willen die sporters dit straks bij gaan houden als ze weer moeten werken? slappe armpjes straks
werkte marci?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Hoe willen die sporters dit straks bij gaan houden als ze weer moeten werken? slappe armpjes straks
Ik kan die gasten niet meer horen lullen...quote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:07 schreef juul. het volgende:
Isaac: "backsteppen als een gek"
Marciano: "sowieso"
Met Utopia hadden ze ook maling aan hun trouwe streamkijkers, er mocht niet worden meegekeken.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:06 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Denk het ook.
Weinig kans dat wij de finale live mogen zien.
Maar wie weet hebben we geluk.
Daar stonden er gelukkig mensen aan het hek. Maar alsnog niet juist om zo met streamers om te gaanquote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Met Utopia hadden ze ook maling aan hun trouwe streamkijkers, er mocht niet worden meegekeken.
Afgekeurd maar vrouwtje runt zijn zaakjequote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Eigen zaak, afhaal restaurant, ofzo
Nicht van Isaacquote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:25 schreef Sasoema het volgende:
[..]
Afgekeurd maar vrouwtje runt zijn zaakje
Dus straks alleen delegeren en zelf met zijn hond op de bank liggen?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:25 schreef Sasoema het volgende:
[..]
Afgekeurd maar vrouwtje runt zijn zaakje
Jaquote:Op woensdag 9 augustus 2023 18:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dus straks alleen delegeren en zelf met zijn hond op de bank liggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |