Erg onzeker ook, maar dom weet ik niet.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Sorry maar het is nou ook niet bepaald een licht..
nee - meer dan 800.000 eurootjes zou mij ook aardig van de wijs kunnen brengenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:37 schreef lojanda het volgende:
Het is echt erg met het geroddel gestook en gemanipuleer daar.. volgens mij zijn ze nu echt een beetje![]()
Begrijpen ze allemaal nog hoe het echt in elkaar zit
denk eerder dat ze op haar manier haar hachje probeert te reddenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:37 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Weet niet of je Wendy dom kunt noemen, ze is wél erg naïef
2 grote kansen gehad deze week en dan nog... hold my brooooquote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:38 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Ze blijven dat maar uitstellen en binnenkort is het te laat. Eigenlijk nu al!
Niemand meer denk ik.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:40 schreef lojanda het volgende:
[..]
Snap ik maar van al dat gekonkel weet je toch niet meer hoe het zit en wie je kan vertrouwen
Mij wel iigquote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:42 schreef Giggio het volgende:
[..]
nee - meer dan 800.000 eurootjes zou mij ook aardig van de wijs kunnen brengen
Ze heeft 't juist superslim gedaan door tegen Isaac te zeggen dat ze tegen hem wilde spelen als zij erop zou komen - wat ook het geval was. Ze weet ook dat hij het voor het zeggen heeft in die groep en deze eliminatie waarschijnlijk niet zou willen spelen omdat het alle kanten op kan gaan met een proef als deze.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Sorry maar het is nou ook niet bepaald een licht..
Natuurlijk geef ik haar geen ongelijk maar of ze daarmee tot het einde komt betwijfel ik nu ten zeerste. De rest is intens gemeen en zo erg is zij niet.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:43 schreef Giggio het volgende:
[..]
denk eerder dat ze op haar manier haar hachje probeert te redden
geef ze eens ongelijk
Wonderlijk gewoon.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:43 schreef Giggio het volgende:
[..]
2 grote kansen gehad deze week en dan nog... hold my broooo
Op dit moment iedereen elkaar voor de bus..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:45 schreef Judiwi het volgende:
Wordt Wendy nu door Mirthe voor de bus gegooid.
Voor hun is er op rekenen dat Wendy tegen hun stemt gewoonweg logisch.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:34 schreef lisetje72 het volgende:
Ik vrees dat Wendy vandaag haar eigen ramen heeft ingegooid door op Eric te stemmen....die groep gaat volgende keer op haar koppie drukken..en niks raars aan,ze is onbetrouwbaar, al ziet ze dat zelf waarschijnlijk niet in.
Als Isaac zegt: ´ik zal je eerlijk zeggen´, dan weet je dat hij aan het liegen is. Na 11 maanden moeten ze dat toch wel weten.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:43 schreef Harry het volgende:
Isaac zegt tegen Sasha: ik wil je eerlijk zeggen, wij twijfelden tussen Sasha en Mirthe.
Een LEUGEN !! Ze waren het erover eens dat ze op Wendy zouden (met haar trillende handen).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |