Mirthe beweerde naar de anderen toe, waaronder sasha, dat ze alleen maar met de bro´s sport en zich echt niet in laat pakken.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:58 schreef Dotteke het volgende:
En hoppa Mirthe bij de bro's
Heb het begin van het gesprek niet gehoord.
Vanmiddag in de tuin zei Ice tegen Wendy "Ik wil dat je met ons meedoet,Als jij nu niet met ons meestem dan stemmen we op jou en sta jij op de stip""quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:03 schreef juul. het volgende:
Begrijp het dan Isaac wou Wendy saven, wil je tegen mij spelen dan speel ik tegen jou aldus de oprechte broekpoepert
En dan anderen de schuld geven en zichzelf op de borst kloppenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:09 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dit dus ja.
Ice is briljant bezig om chaos te scheppen, verdeel en heers, daar is hij goed in.
En dat was tot vandaag ook de situatie maar ik snap dat ze nu anders naar Wendy kijkt.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:11 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Mirthe beweerde naar de anderen toe, waaronder sasha, dat ze alleen maar met de bro´s sport en zich echt niet in laat pakken.
Wat Wendy vertelt is door die galbakken klopt zoals zij het gehoord heeft, dus Mirthe liegt niet nee.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dus Mirthe rukt het verhaal uit z'n verband en daar is Wendy de dupe van?
Omdat het daar niet om gaat.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:12 schreef Frummelie het volgende:
Ik krijg echt een dikke lip van dit gezeik.. waarom vraagt niemand aan Wendy hoe het gegaan is...
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:01 schreef engine het volgende:
Isaac houdt niet van bullshit en zand in iemands ogen.
Mirthe mag ook met zand strooien hequote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:13 schreef Frummelie het volgende:
Nu mag Mirthe Rupie ineens, net moest hij nog weg...
Misschien is ze leper dan gedacht, en speelt haar eigen spel.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:13 schreef Frummelie het volgende:
Nu mag Mirthe Rupie ineens, net moest hij nog weg...
Zij heeft het al uitgelegd, Isaac verdraait dat verhaal weerquote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:12 schreef Frummelie het volgende:
Ik krijg echt een dikke lip van dit gezeik.. waarom vraagt niemand aan Wendy hoe het gegaan is...
Ik denk dat dit wel eens zou kunnen kloppen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dus Mirthe rukt het verhaal uit z'n verband en daar is Wendy de dupe van?
Wel, het gaat om wat Wendy tegen Mirthe heeft gezegd... dat moet op tafel komen... iemand loopt slap te lullen...quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:13 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Omdat het daar niet om gaat.
Het gaat om steun zoeken de volgene keer op wendy te stemmen.
En zo gaat het heen en weer, liegen...bedriegen, manipuleren etc...quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:11 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Mirthe beweerde naar de anderen toe, waaronder sasha, dat ze alleen maar met de bro´s sport en zich echt niet in laat pakken.
Het jammere is wel dat degene die er het meest van profiteert Isaac is. Eigenlijk vooral Isaac en Marciano. Terwijl ze eindelijk een heel sterke meerderheid hadden.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:15 schreef Deisyy het volgende:
Ja ja mensen de tijd is nu echt aangebroken dat niemand meer op zijn woord te vertrouwen is. Chaos!
En dit komt door die fijne Ice, net wat ik net schreef, verdeel en heers, het lukt hem als geen ander!quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:12 schreef engine het volgende:
[..]
En dat was tot vandaag ook de situatie maar ik snap dat ze nu anders naar Wendy kijkt.
Dezelfde schoenen als Wendy, geloof ik, heeft gekocht daar. Een maanwandeling is een goed idee, daag Isaac.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:10 schreef engine het volgende:
Gaat Isaac na het gesprek een maanwandeling maken of wat zijn dat voor schoenen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |