Wendy is ok niet eerlijk. mirthe ook niet.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:59 schreef engine het volgende:
Mirthe en Wendy moeten eens goed met elkaar praten in plaats van met die oelewappers.
Wie begon het gesprek en voert het woord?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:03 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nou. Ik hoorde haar daarnet echt wel zachtjes smoesen.
Sasha staat er nu bij.
Dan wordt het ruzie.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:04 schreef Frummelie het volgende:
Waarom halen ze Wendy er nu niet bij dan... dat snap ik niet.
Geen idee.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:04 schreef engine het volgende:
[..]
Wie begon het gesprek en voert het woord?
het is niet alleen mirthe die het zegt.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:05 schreef Judiwi het volgende:
Heeft Wendy het echt gezegd. Of is er gelogen door Mirthe.
Hij wist niet hoe snel hij met haar naar buiten moest om de boel om te zettenquote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:03 schreef juul. het volgende:
Begrijp het dan Isaac wou Wendy saven, wil je tegen mij spelen dan speel ik tegen jou aldus de oprechte broekpoepert
Maar dit is ook hoe het gegaan is, zo heb ik het ook gehoord.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:02 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dat is wel een ander verhaal...
Ik las dat ergens hier en herhaal het alleen maar. Zo zie je maar weer wat hier allemaal beweerd wordt. Tenzij ik het niet goed gelezen heb natuurlijk.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:52 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee hoor. Sasha neemt het Wanda Wendy niet kwalijk en snapt wat er gebeurd is.
Wendy hoorde dat de bro's misschien op haar wilde gaanquote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:05 schreef Frummelie het volgende:
Ik wil Wendy's verhaal wel eens horen, dat gezeik allemaal...
Sasha heeft net tegen Mirthe gezegd dat ze Wendy hier niet op moet afrekenen omdat ze haar wel begrijptquote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:50 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Velen denken hier dat Wendy meeloopt met de bro´s en is door Sasha, dacht ik, al een verrader genoemd.
Dit dus ja.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wendy hoorde dat de bro's misschien op haar wilde gaan
Toen zei ze oke, dan wil ik tegen Isaac en is naar hem heen gelopen
Een stuk van dat gesprek staat in het SV
Klopt, ik begrijp er ook niets meer van.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Zowel Wendy als Mirthe worden door Marciano en Isaac voor gelogen en ze hebben beide verschillende info.
Dus geen wonder dat er gedacht wordt door de 1 of door de ander dat de ander liegt.
Isaac en Marciano zijn verwarring aan het stichten. Chaos willen ze. En het schijnt ze te lukken. Zelfs hier in de cos is er verwarring.
Ja, maar nu net heeft ze weer een andere versie gehoord, dus weet niet of Sas dit nu nog gaat doen.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sasha heeft net tegen Mirthe gezegd dat ze Wendy hier niet op moet afrekenen omdat ze haar wel begrijpt
Zou mooi zijn als b.v. de laatste 8 niet meer met elkaar mogen praten tot de finale. Kijken wie er dán gaat winnen!quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:57 schreef engine het volgende:
Isaac heeft het druk om zichzelf te beschermen. Ima is de poort nog niet uit en hij is al weer de halve loods door geweest om zich in te dekken.
Dus Mirthe rukt het verhaal uit z'n verband en daar is Wendy de dupe van?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:07 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Maar dit is ook hoe het gegaan is, zo heb ik het ook gehoord.
Chea trekt haar neus weer naar het midden.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 15:58 schreef Giggio het volgende:
[..]
oh dear
dan moeten onze neuzen eerst maar weer dezelfde kant op
Nee joh.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 16:10 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Dus Mirthe rukt het verhaal uit z'n verband en daar is Wendy de dupe van?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |