abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8444068
Wauw, ik heb net hget nummer Me and My Bass Guitar gedownload, en dat is echt een belachelijk nummer. Mijn God, alsof hij een harp bespeelt, terwijl het toch echt vier snaren zijn. Weet er iemand meer over Victor Wooten?
pi_8444103
Victor is ook bassist.
pi_8444207
Zat hij ook niet bij Bela Fleck & The Flecktones?

Bela Fleck & the Flecktones - Wooten's Jam (live).mp3

pi_8444273
k weet niets over hem
046
Dank aan Yeahinho
pi_8444318
quote:
Op woensdag 12 februari 2003 21:15 schreef hallo_mensen het volgende:
k weet niets over hem
Ga jij dan eens snel Me and my Bass Guitar downloaden!!
pi_8445591
Victor is cool My name is Vick and I'm gonna do a little trick

Classical Thumb is ook machtig.

intelligence is in the eye of the beholder
pi_17993784
Ik ken wooten!

ik heb 'm 2x zien spelen en ontmoet in amsterdam.. supercool hoor!

na afloop heb ik zelfs een privé baslessie van 'm gehad en ben sindsdien wat stukken van 'm aan 't uitvogelen!

J!
pi_17994282
Ik heb een aantal liedjes, hele ruige muziek!
"Victor, I want you to remember one thing: you can hold no groove if you ain't got no pot!"

EDIT: Ow, maar ik ben geen bassist.
feest
pi_17996638
ga voor show of hands en more love en norwegian wood (the bird has flown)
show of hands is een 5 minuten durend spektakel in snelheden waarbij je handen zullen gaan zweten.
More love is getapped met beiden handen; probeer het eens als je durft
norwegian woods is op zijn pastoriaans, in flageoletten (nou niet al te veel hoor)
victors jam is ook wel wat voor de genen die willen slappen

Ik vind Wooten heel goed, een kunstenaar. Wat hij met zijn bas doet vergt een speciale gave, en af het toe is het net als schilderijen, maak je hem a la herman brood dan is het kunst ..simpel, eenvoudig en snel klaar, maar maak je een schilderij dat zo levensecht geschilderd is dat het meer op een foto lijkt, dan vinden mensen het gauw al geen kunst meer. Dat is het hem ook met Wooten, hij speelt zoveel effecten door elkaar heen dat het ietsje te druk wordt. Ook merk ik duidelijk aan zijn werk dat Pastorius zijn grote idool is. Zo heeft hij donna lee ook gespeeld, maar dan heel wat sneller en ook portrait of tracy heeft hij geheel in zijn eigen stijl gespeeld.

Ik kan zeker de hele cd aanraden. Koop show of hands, of download hem maar, want hij zal niet in de winkel liggen. Victor Wooten? WOOTEN? hoe spel je dat? ... oh laat maar. Dan moeten ze hem bestellen want het is zo'n beetje special interest.. meestal ligt hij bij de Fusion als je favoriete platen zaak tenminste zo'n sectie heeft.
The feasibility of an idea is inversely proportional to its initial apparent plausibility. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')