Ligt idd natuurlijk ook wat voor soort sushi je eet..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je eet,maar in goedkope sushi zit zelfs veel mayo.
Die zou nu breed en stoer een rondje loods moeten doen... gewoon voor de lol...quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar Bern heeft vrijstelling...
Precies datquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:23 schreef Rhosyn het volgende:
Bern en Wendy zijn mijn toppers.
Sasha, Immi en Rupert zijn wel okee
Mirthe en Erik blehhhh
Isaac en Marcianoo oprotten met die eikels
Groep Ice zijn eigen groep van 4 bedoelde hij met WE.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bedoelde zijn opmerking kadootje gegeven.
Al zingend : "Wie heeft er vrijstelling? Wie heeft er vrijstelling? Ow dat ben ikzelf,nanananana."quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die zou nu breed en stoer een rondje loods moeten doen...
Dat kan ze nu nog doen. Als ze zo door gaat is ze over een jaartje of tien kogelrond.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:28 schreef FreshFruit het volgende:
Mirthe eet buiten elke dag 1 banaan ,een halve ananas,een mandarijn en een bak druiven.Echt elke dag.
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Al zingend : "Wie heeft er vrijstelling? Wie heeft er vrijstelling? Ow dat ben ikzelf,nanananana."
I can smell the fear.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:31 schreef Frummelie het volgende:
Isaac gaat wel even praten met Wendy.... beginnend met, wat wil je nou... hoezo wat wil je nou?
Grootspraak van Isaac..
Je moet ze nu masseren.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:35 schreef Frummelie het volgende:
Ze zijn nu kneedbaar en buigbaar... wat een idioten joh die Isaac en Marciano...
wat zei hij dan over wendy?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:26 schreef juul. het volgende:
Mirthe trapt in het gestook van Rupie over Wendy
Omdat hij van zijn "eigen "geld bijpast.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:39 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik snap Sas niet zo, waarom die galbak van een Ice erbij halen over de boodschappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |