Ligt idd natuurlijk ook wat voor soort sushi je eet..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je eet,maar in goedkope sushi zit zelfs veel mayo.
Die zou nu breed en stoer een rondje loods moeten doen... gewoon voor de lol...quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:25 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar Bern heeft vrijstelling...
Precies datquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:23 schreef Rhosyn het volgende:
Bern en Wendy zijn mijn toppers.
Sasha, Immi en Rupert zijn wel okee
Mirthe en Erik blehhhh
Isaac en Marcianoo oprotten met die eikels
Groep Ice zijn eigen groep van 4 bedoelde hij met WE.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bedoelde zijn opmerking kadootje gegeven.
Al zingend : "Wie heeft er vrijstelling? Wie heeft er vrijstelling? Ow dat ben ikzelf,nanananana."quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:28 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die zou nu breed en stoer een rondje loods moeten doen...
Dat kan ze nu nog doen. Als ze zo door gaat is ze over een jaartje of tien kogelrond.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:28 schreef FreshFruit het volgende:
Mirthe eet buiten elke dag 1 banaan ,een halve ananas,een mandarijn en een bak druiven.Echt elke dag.
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Al zingend : "Wie heeft er vrijstelling? Wie heeft er vrijstelling? Ow dat ben ikzelf,nanananana."
I can smell the fear.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:31 schreef Frummelie het volgende:
Isaac gaat wel even praten met Wendy.... beginnend met, wat wil je nou... hoezo wat wil je nou?
Grootspraak van Isaac..
Je moet ze nu masseren.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:35 schreef Frummelie het volgende:
Ze zijn nu kneedbaar en buigbaar... wat een idioten joh die Isaac en Marciano...
wat zei hij dan over wendy?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:26 schreef juul. het volgende:
Mirthe trapt in het gestook van Rupie over Wendy
Omdat hij van zijn "eigen "geld bijpast.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:39 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik snap Sas niet zo, waarom die galbak van een Ice erbij halen over de boodschappen.
van die onuitputtelijke pot?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Omdat hij van zijn "eigen "geld bijpast.
Ow, oke...wist ik niet.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Omdat hij van zijn "eigen "geld bijpast.
Oh echt?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:38 schreef Frummelie het volgende:
En Isaac laat Wendy gewoon zitten voor Jan met de korte achternaam...
met nadruk op WAREN , jdh deelt graag sneren uit naar paar bewonersquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:41 schreef Wibehh het volgende:
Ik zag gister Jef helemaal blij doen over Jappie zijn vertrek. Ik dacht dat ze vrienden waren??
Die ja.quote:
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:43 schreef xdiashalizx het volgende:
Erik dacht dat Mirthe over hem sprak met Rupi, ze gaf aan dat zij, Mirthe dus, te lief is of iets in die trant.
Waarop Erik zei dat hij dacht dat ze het over hem had, 'nee, zegt Mirthe, het ging over Bern'...
Er lijkt steeds meer irritatie te komen van Erik naar Mirthe..
Klopt idd en in druiven zit ook wel erg veel suikers in. Beter rood fruit zoals aardbeien frambozen blauwe bessen en bramen maar dat is dan ook wel weer duur fruit.. maar daar zitten wel de minste fruitsuikers in.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:28 schreef xdiashalizx het volgende:
Teveel fruit is niet goed, Mirthe, zit fruitsuiker in, daarom wordt aanbevolen om er 2 per dag te eten, en niet een hele bak druiven.
hoe dichter bij de eindstreepquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:43 schreef xdiashalizx het volgende:
Erik dacht dat Mirthe over hem sprak met Rupi, ze gaf aan dat zij, Mirthe dus, te lief is of iets in die trant.
Waarop Erik zei dat hij dacht dat ze het over hem had, 'nee, zegt Mirthe, het ging over Bern'...
Er lijkt steeds meer irritatie te komen van Erik naar Mirthe..
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:45 schreef Giggio het volgende:
[..]
hoe dichter bij de eindstreep
hoe groter de achterdocht gaat worden
niemand die iemand nog durft te vertrouwen
worden nog 2 helse heerlijke weken daar
Ik vermaak me prima nu.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:45 schreef Giggio het volgende:
[..]
hoe dichter bij de eindstreep
hoe groter de achterdocht gaat worden
niemand die iemand nog durft te vertrouwen
worden nog 2 helse heerlijke weken daar
aha, weet je ook waarom ze dat niet meer zijn?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:43 schreef cinsan het volgende:
[..]
met nadruk op WAREN , jdh deelt graag sneren uit naar paar bewoners
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:48 schreef xdiashalizx het volgende:
Mirthe eet elke dag 2 schalen sushi, 1 schaal poke bowl, een groot blok kaas en een partij fruit...
Die lult gewoon..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:48 schreef xdiashalizx het volgende:
Mirthe eet elke dag 2 schalen sushi, 1 schaal poke bowl, een groot blok kaas en een partij fruit...
Dat dacht Jeff ook.. totdat hij thuis kwam en erachter kwam dat Jasper de grootste matennaaier in de loods wasquote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:41 schreef Wibehh het volgende:
Ik zag gister Jef helemaal blij doen over Jappie zijn vertrek. Ik dacht dat ze vrienden waren??
Ik zal er hier niet verder op ingaan.Maar dat dus.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:49 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat dacht Jeff ook.. totdat hij thuis kwam en erachter kwam dat Jasper de grootste matennaaier in de loods was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |