De hele pot geloof ik.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:20 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen Mirthe kennende.. had ze niet toevallig een lepel in haar mond?
Oooh ja die pakken wat ze pakken kunnen..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:17 schreef lojanda het volgende:
[..]
Rupert en Ima snaaien ook graag..
Echt een gemiste kans.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik zou dat zo geinig vinden dat ze eindelijk een keer die pot gaan gebruiken voor boodschappen... snap ook niet dat de FEBO ze niet lekker lang laat modderen, dan moeten ze wel... maar ja gaat niet meer gebeuren..
Dat komt echt nog wel een keer voor het einde van het programma.. het kan niet zo zijn dat daar geen tv moment van komt.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik zou dat zo geinig vinden dat ze eindelijk een keer die pot gaan gebruiken voor boodschappen... snap ook niet dat de FEBO ze niet lekker lang laat modderen, dan moeten ze wel... maar ja gaat niet meer gebeuren..
Nee dat niet want dat zou teveel opvallen maar een flinke lepel gaat Mirthe niet uit de wegquote:
Lekker muziek??quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:22 schreef Judiwi het volgende:
Lekker music draaien en de was opvouwen. Dacht dat dat niet mocht?
Dit is niet Sas haar muziek.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:22 schreef Judiwi het volgende:
Lekker music draaien en de was opvouwen. Dacht dat dat niet mocht?
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:23 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Lekker muziek??
Het is niet om aan te horen, wat een bagger..
Dan moeten ze wel heel rap wezen....quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:21 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat komt echt nog wel een keer voor het einde van het programma.. het kan niet zo zijn dat daar geen tv moment van komt.
Het lijkt erop dat er nu elke dag wel iets gaande is dus dat komt ook nog wel een keer voorbij.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat had ook nog een en beetje voor reuring kunnen zorgen...
[..]
Dan moeten ze wel heel rap wezen....
Ik ben voor/quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:37 schreef xdiashalizx het volgende:
Eli, en graag zonder overleg vooraf!!
Weer 30 euro.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:39 schreef Frummelie het volgende:
De volgende ronde... de volgende ronde...
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou nou ik denk een verdienopdracht verwen ze maar FEBO.. slappe hap...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |