Die lult ook maar wat hoor, dan blijf je toch bij elke deur steken...quote:Op woensdag 9 augustus 2023 10:48 schreef FreshFruit het volgende:
Ze eet ook een hele blok kaas per dag.
jawel en zeker omdat bern vrijstelling heeftquote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:06 schreef Wibehh het volgende:
Sas niet tevreden over dat er een vrijstellingsopdr was?
Té veel kaas dat wordt kauwgom in je darmen en 'n blok in je maagquote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:06 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die lult ook maar wat hoor, dan blijf je toch bij elke deur steken...
Waar is Sasha wel tevreden over? Die heeft echt maar dan ook echt over alles commentaar op.. de bewoners, het programma over haar vriendje.. niets is goed bij haar.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:06 schreef Wibehh het volgende:
Maar ze gunt het Bern wel hoor.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:06 schreef Wibehh het volgende:
quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik vrij rigoureus.
Dat is duidelijk, maar zei zei iets van: wie staat hier nou op te wachten bla blaquote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar ze gunt het Bern wel hoor.
ik kan me er wel iets bij voorstellen. Zij is nu de manager en er is geen geld meer voor eten. Ze had liever een verdienopdracht gehad denk ik.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Waar is Sasha wel tevreden over? Die heeft echt maar dan ook echt over alles commentaar op.. de bewoners, het programma over haar vriendje.. niets is goed bij haar.
Dan weet ze nu ook waar alle andere managers mee hebben moeten dealen.. daar had ze toch ook altijd zo’n commentaar op want er was geen goed eten, nou dan weet ze nu hoe dat komt..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:12 schreef Verida het volgende:
[..]
ik kan me er wel iets bij voorstellen. Zij is nu de manager en er is geen geld meer voor eten. Ze had liever een verdienopdracht gehad denk ik.
en natuurlijk gunt ze Bern de vrijstelling wel, maar het maakt wel dat de kans groter is dat zij weer op de stip komt.
Bern hoefde tot nu toe nog niet bang te zijn om op de stip te komen, die blijft redelijk onder de radar en ze weten dat hij op allerlei vlakken heel sterk is.
Rupert en Ima snaaien ook graag..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:13 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja Mirthe.... verder weet ik eigenijk niet.
Johnnycake.Een soort van hartige broodjes.quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:10 schreef Rhosyn het volgende:
Is Rupert nu brood aan het frituren?
??
Echt he, voor honderden euros kleding kopen en andere zooi, maar geld voor fatsoenlijk eten willen ze er niet aan uitgeven..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:16 schreef xsaskiax het volgende:
Ze zijn echt panisch om voor 100 euro boodschappen te doen van de prijzenpot, dat er dan 2.500 euro vanaf gaat.....terwijl er al 10 gele kaarten vanaf zijn gegaan waar ze niets voor terug hebben gekregen.....
Wanneer gaan ze nu eens logisch nadenken daar??
Ik zou dat zo geinig vinden dat ze eindelijk een keer die pot gaan gebruiken voor boodschappen... snap ook niet dat de FEBO ze niet lekker lang laat modderen, dan moeten ze wel... maar ja gaat niet meer gebeuren..quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:14 schreef Wibehh het volgende:
Ze hebben ruim 8 ton. dan kun je wel ff boodschappen doen, niet zo aanstellen
Dat geloof ik meteen Mirthe kennende.. had ze niet toevallig een lepel in haar mond?quote:Op woensdag 9 augustus 2023 11:19 schreef Thorelf het volgende:
Bern was zijn pindakaas vergeten...mirthe gaf hem terug..hij keek erin en daarna naar mirthe met een blik van...daar heb jij wat uitgenomen jonge dame.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |