Heb je hem laten bouwen, heb je hem zelf gemaakt en heb je foto's ervan?
Wij willen gaan verhuizen en bij het nieuwe app. zit een terras van 25m2.
En omdat ik mijn drie lieffies toch veilig naar buiten wil laten ben ik dus nu op zoek naar een mooie kattenren waarin ze alle vrijheid hebben en waarin ze veilig zitten.
(verhuizing zou pas plaats vinden volgend jaar zomer maar ik ben gewoon benieuwd).
Was een erg leuk geheel, katten leken er ook erg graag te zitten!
We hadden eerst een grotere ren maar die is door weer en wind vernietigd en moest dus worden vervangen. De meeste van de katten kunnen gewoon naar buiten en hebben dus geen ren nodig, is alleen voor twee perzen en een noor die we hier hebben rondrennen.
Een kattenren is dus
1) makkelijk te bouwen
2) goed voor de katten (mits een klimrek, zitplekken, kattebak, windvrije plaatsen hoog en laag, enz enz .. aanwezig zijn)
oh ja.. voor ik het vergeet.. er moet veel klimbaar materiaal zijn - takken, boom stronken.. en vanalles om de nagels aan te scherpen.. wij gebruikten daar een oude boomstronk en wat takken voor .. werkte als een tierelier.
Boomstammetje erin, zitjes, plantjes, kattenbak en eten en drinken en het is een prima geheel dan.
quote:Af en toe een vogeltje of een muis
Op woensdag 12 februari 2003 21:35 schreef DarkElf het volgende:
Wat ik ook veel tegenkom en me ook leuk lijkt is een houten prieel kopen en die dichtmaken met stevig kippengaas, of ander gaas.Boomstammetje erin, zitjes, plantjes, kattenbak en eten en drinken en het is een prima geheel dan.
quote:Maar je snapt wat ik bedoel, denk je dat zoiets haalbaar is?
Op woensdag 12 februari 2003 22:01 schreef Juup© het volgende:[..]
Af en toe een vogeltje of een muis
Vrij nutteloze post dus
quote:en.. heeeel goed afsluiten!
Op woensdag 12 februari 2003 21:01 schreef LazySod het volgende:oh ja.. voor ik het vergeet.. er moet veel klimbaar materiaal zijn
Het onmogelijkste gaatje kunnen ze door, zeker als het een kat is met veel drang om er op uit te gaan. Overal aan pulken en proberen eronderdoor te graven en als het hoofd erdoor past zijn ze weg!
quote:Oh yes.. Hoe kan ik dat nu vergeten? Inderdaad.. Ieder mogelijk hoekje of gaatje dichtmaken.. Kippengaas bij de randen dus rond een balk draaien en die vasttimmeren/schroeven/lassen.. Geen enkel kiertje laten.. De wijsheid zegt "waar een kat de kop door krijgt, daar gaat de rest ook door" blijkt akelig vaak waar te zijn.
Op woensdag 12 februari 2003 22:43 schreef NorthernStar het volgende:[..]
en.. heeeel goed afsluiten!
Het onmogelijkste gaatje kunnen ze door, zeker als het een kat is met veel drang om er op uit te gaan. Overal aan pulken en proberen eronderdoor te graven en als het hoofd erdoor past zijn ze weg!
quote:nee dat was ik al van plan, we hebben zo een Indiana Jones figuur er tussen zitten......
Op donderdag 13 februari 2003 07:03 schreef LazySod het volgende:[..]
Oh yes.. Hoe kan ik dat nu vergeten? Inderdaad.. Ieder mogelijk hoekje of gaatje dichtmaken.. Kippengaas bij de randen dus rond een balk draaien en die vasttimmeren/schroeven/lassen.. Geen enkel kiertje laten.. De wijsheid zegt "waar een kat de kop door krijgt, daar gaat de rest ook door" blijkt akelig vaak waar te zijn.
en haalbaar? ik heb twee linkerhanden en mijn man ook
Ik heb ergens in een boek van de bieb iets zien staan, ik zal vandaag eens kijken of het wat is.
quote:ja zoiets of een prieel, lekker makkelijk formaat en staat nog leuk ook
Op donderdag 13 februari 2003 09:33 schreef Juup© het volgende:
Zoiets?Ik heb ergens in een boek van de bieb iets zien staan, ik zal vandaag eens kijken of het wat is.
zoiets, 2.50x2.50, mooi gaas eromheen, achterkant met doorzichtig plastic dichtmaken, zitjes erin, plantjes erin, kattenbak erin
ik hoor het wel, thenx alvast
quote:Staat helaas alleen tekst in en geen plaatje
Op donderdag 13 februari 2003 14:32 schreef DarkElf het volgende:[..]
ja zoiets of een prieel, lekker makkelijk formaat en staat nog leuk ook
zoiets, 2.50x2.50, mooi gaas eromheen, achterkant met doorzichtig plastic dichtmaken, zitjes erin, plantjes erin, kattenbak erin
ik hoor het wel, thenx alvast
Helaas hebben jullie beide linkerhanden, anders had het gemakkelijk geweest om zoiets te maken.
Ik ben niet te huur
P.S. Bij jullie in de (nwe) straat zit een bouwmarktje.
quote:kan ik je niet omkopen met een heerlijke maaltijd, eigengebakken appeltaart en een dikke knuffel???
Op donderdag 13 februari 2003 14:40 schreef Juup© het volgende:[..]
Staat helaas alleen tekst in en geen plaatje
Maar ik zoek verder voor u.Helaas hebben jullie beide linkerhanden, anders had het gemakkelijk geweest om zoiets te maken.
Ik ben niet te huur
P.S. Bij jullie in de (nwe) straat zit een bouwmarktje.
quote:No.
Op donderdag 13 februari 2003 14:51 schreef DarkElf het volgende:[..]
kan ik je niet omkopen met een heerlijke maaltijd, eigengebakken appeltaart en een dikke knuffel???
Het risico op een aanrijding is bij mij en mijn ouders in de buurt niet enorm, ook al is het ons 2x overkomen dat een van onze katten hieraan overleed (maarja, 2 keer in de 10 jaar).
Ik vind dat risico in ieder geval niet groot genoeg om ze op te sluiten, want zo zie ik het eigenlijk een beetje .. katten moeten toch hun eigen territorium kunnen afbakenen?
quote:Ik praat hem wel om voor een stuk van Rtificials chocoladecake
Op donderdag 13 februari 2003 17:49 schreef DarkElf het volgende:[..]
ok
quote:met jou kan ik praten
Op donderdag 13 februari 2003 18:04 schreef DuchessX het volgende:[..]
Ik praat hem wel om voor een stuk van Rtificials chocoladecake
[Dit bericht is gewijzigd door DarkElf op 13-02-2003 18:59]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |