Pappa?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:02 schreef PzKpfw het volgende:
Dat klinkt als een omschrijving van je moeder.
oh zijn die lekker uit taiwan?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:01 schreef Jahr00n het volgende:
Ik houd ook van ranzige ordinaire sletjes die zich echt goed laten pakken. Die van mij heb ik uit taiwan over laten komen.
Een hoer nemen! Die laat haar meerdere malen per dag vullenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:57 schreef TAmaru het volgende:
Ik hou enorm van sletjes. Ik ben zelf ook een enorme slet, laat ik dat voorop stellen. Als ik een oude dikke oma met haar benen wijd zou zien, zou ik hem erin steken.
Ik wil dus graag een slet als vriendin. Iemand die verslaafd is aan mijn yoghurtbuks en er geen genoeg van kan krijgen. Die lekker kreunt en schreeuwt in bed en van smerige dingen houdt. Die dingen doet die andere vrouwen niet doen. Maar ik wil wel dat ze een beetje betrouwbaar is. Mijn ex voldeed aan alle eisen maar was niet betrouwbaar.
Hoe vind ik een geil sletje dat wel betrouwbaar is, of zijn mijn wensen niet verenigbaar? en wie houdt hier ook zo van sletjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cindy De Vuyst
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:08 schreef einzeinz het volgende:
@:TAmaru
Zo'n sletje die je met zaadvragende ogen aankijkt en vraagt wanneer je haar wil vullen. Die tijdens de seks piept als een kuiken en je diep in de ogen kijkt als jij je lading bij haar naar binnen knalt en terwijl jij uitgeteld op bed ligt, doodleuk vraagt of jouw vrienden ook zo goed zijn in bed? Dat ze al jouw vrienden wil verwennen met een blowjob en die met de lekkerste pik ook eens wil voelen omdat ze wil vergelijken.
Of als jij aan het voetballen bent, dat zij ineens appt dat zij ook eens wil ballen met de volledige ploeg!
En dan voor haar verjaardag het seksspel wil spelen?JaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mja
En levert nog geld op ookquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 21:04 schreef einzeinz het volgende:
[..]
Een hoer nemen! Die laat haar meerdere malen per dag vullen
De vriendin van TS:quote:
nou nou wat ongelooflijk gek zegquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 22:12 schreef Frommars99 het volgende:
Partner met een hoog libido nemen, 2-4x seks per dag. Eentje die zo gek is dat na je haar volspuit ze je lul schoon likt. Heb ik van horen zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |