abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210215708
Ik hou enorm van sletjes. Ik ben zelf ook een enorme slet, laat ik dat voorop stellen. Als ik een oude dikke oma met haar benen wijd zou zien, zou ik hem erin steken.

Ik wil dus graag een slet als vriendin. Iemand die verslaafd is aan mijn yoghurtbuks en er geen genoeg van kan krijgen. Die lekker kreunt en schreeuwt in bed en van smerige dingen houdt. Die dingen doet die andere vrouwen niet doen. Maar ik wil wel dat ze een beetje betrouwbaar is. Mijn ex voldeed aan alle eisen maar was niet betrouwbaar.

Hoe vind ik een geil sletje dat wel betrouwbaar is, of zijn mijn wensen niet verenigbaar? en wie houdt hier ook zo van sletjes?
Mja
pi_210215784
Hoe vaak kom je gemiddeld klaar TS?
pi_210215798
Ik houd ook van ranzige ordinaire sletjes die zich echt goed laten pakken. Die van mij heb ik uit taiwan over laten komen.
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 20:02:50 #4
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_210215823
Dat klinkt als een omschrijving van je moeder.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_210215835
Geestelijke armoede topics.
Vakman pur sang
pi_210215932
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 20:01 schreef Centenbak het volgende:
Hoe vaak kom je gemiddeld klaar TS?
zeker twee keer per dag maar als ik een sletje in huis heb wel tot vier keer
Mja
pi_210215996
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 20:02 schreef PzKpfw het volgende:
Dat klinkt als een omschrijving van je moeder.
Pappa?
Mja
pi_210215999
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 20:01 schreef Jahr00n het volgende:
Ik houd ook van ranzige ordinaire sletjes die zich echt goed laten pakken. Die van mij heb ik uit taiwan over laten komen.
oh zijn die lekker uit taiwan?
Mja
pi_210216346
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 19:57 schreef TAmaru het volgende:
en wie houdt hier ook zo van sletjes?
Ja, zeker.
pi_210216950
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 19:57 schreef TAmaru het volgende:
Ik hou enorm van sletjes. Ik ben zelf ook een enorme slet, laat ik dat voorop stellen. Als ik een oude dikke oma met haar benen wijd zou zien, zou ik hem erin steken.

Ik wil dus graag een slet als vriendin. Iemand die verslaafd is aan mijn yoghurtbuks en er geen genoeg van kan krijgen. Die lekker kreunt en schreeuwt in bed en van smerige dingen houdt. Die dingen doet die andere vrouwen niet doen. Maar ik wil wel dat ze een beetje betrouwbaar is. Mijn ex voldeed aan alle eisen maar was niet betrouwbaar.

Hoe vind ik een geil sletje dat wel betrouwbaar is, of zijn mijn wensen niet verenigbaar? en wie houdt hier ook zo van sletjes?
Een hoer nemen! Die laat haar meerdere malen per dag vullen ^O^
Cindy De Vuyst
pi_210217020
@TAmaru
Zo'n sletje die je met zaadvragende ogen aankijkt en vraagt wanneer je haar wil vullen. Die tijdens de seks piept als een kuiken en je diep in de ogen kijkt als jij je lading bij haar naar binnen knalt en terwijl jij uitgeteld op bed ligt, doodleuk vraagt of jouw vrienden ook zo goed zijn in bed? Dat ze al jouw vrienden wil verwennen met een blowjob en die met de lekkerste pik ook eens wil voelen omdat ze wil vergelijken.
Of als jij aan het voetballen bent, dat zij ineens appt dat zij ook eens wil ballen met de volledige ploeg!

En dan voor haar verjaardag het seksspel wil spelen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cindy De Vuyst
pi_210217199
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 21:08 schreef einzeinz het volgende:
@:TAmaru
Zo'n sletje die je met zaadvragende ogen aankijkt en vraagt wanneer je haar wil vullen. Die tijdens de seks piept als een kuiken en je diep in de ogen kijkt als jij je lading bij haar naar binnen knalt en terwijl jij uitgeteld op bed ligt, doodleuk vraagt of jouw vrienden ook zo goed zijn in bed? Dat ze al jouw vrienden wil verwennen met een blowjob en die met de lekkerste pik ook eens wil voelen omdat ze wil vergelijken.
Of als jij aan het voetballen bent, dat zij ineens appt dat zij ook eens wil ballen met de volledige ploeg!

En dan voor haar verjaardag het seksspel wil spelen?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaa
Mja
  dinsdag 8 augustus 2023 @ 21:29:06 #13
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_210217406
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 21:04 schreef einzeinz het volgende:

[..]
Een hoer nemen! Die laat haar meerdere malen per dag vullen ^O^
En levert nog geld op ook _O_ Win-win!
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_210217812
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 21:16 schreef TAmaru het volgende:

[..]
Jaaa
De vriendin van TS:

@TAmaru
Ik heb net Jeroen, Wouter en Ali geneukt maar het viel tegen. Wil jij ff mijn kut schoonlikken en vullen met jouw goddelijk zaad? AUB?????
Cindy De Vuyst
pi_210218214
Partner met een hoog libido nemen, 2-4x seks per dag. Eentje die zo gek is dat na je haar volspuit ze je lul schoon likt. Heb ik van horen zeggen.
pi_210218253
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 augustus 2023 22:12 schreef Frommars99 het volgende:
Partner met een hoog libido nemen, 2-4x seks per dag. Eentje die zo gek is dat na je haar volspuit ze je lul schoon likt. Heb ik van horen zeggen.
nou nou wat ongelooflijk gek zeg _O-
pi_210219371
Geil wijf heb je nooit alleen. Als je een cuckfetisj hebt, kan het wel een pareltje worden.

Zelf veel neuken en de andere dagen haar gang laten gaan met andere mannen terwijl je toekijkt, hoe een man geniet van jouw vriendinnetje en haar strakke kut rond zijn lul.
Cindy De Vuyst
  Moderator woensdag 9 augustus 2023 @ 09:14:59 #18
441859 crew  Lenny77
pi_210221095
Kan niet goed aflopen...
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')