Maar weet je zij doen het nu hardop en Sasha doet het achter iemands rug.. en ja zo zijn ze allemaal. We hebben nu iedereen daar zijn mening horen geven en allemaal hebben ze minder leuke dingen gezegd.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:05 schreef engine het volgende:
[..]
Van Ima snap ik het wel dat hij even boos was en Rupert is inderdaad gewoon altijd al een vals en naar persoon geweest.
Hebben ze in de loods net ook meegekregen. Wendy en Sasha zijn er boos over. Het is ook gewoon dom....Rupie en Ima blijven de volgende.
Juist.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar weet je zij doen het nu hardop en Sasha doet het achter iemands rug.. en ja zo zijn ze allemaal. We hebben nu iedereen daar zijn mening horen geven en allemaal hebben ze minder leuke dingen gezegd.
We moeten ook niet vergeten dat ze en in een spel zitten en allemaal willen winnen want het gaat om heel veel geld. Ze proberen allemaal hun eigen hachje te redden en ja daar moeten ze soms dan wat harder spelen. Maar ze doen het allemaal en sommige doen dat door het hardop te zeggen en anderen doen het achterbaks.
Dat is toch gewoon weer een bullshit wat vanmorgen de ronde deed daar. Waarom zouden ze dat doen? Dan slapen ze zelf toch ook niet..quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:09 schreef ChocoFan het volgende:
Rupie en Imi zouden de afgelopen dagen expres hebben gehoest in de nacht omdat Jasper daar niet tegen kon. Wendy weet het niet zeker.
Dat ze dus mensen wakker maken of wakker willen houden om ze moe te maken voor eventuele eliminaties.
Heb het ook gemist. Als er wat online staat let me know.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedenavond, eliminatie helaas gemist, ben nu aan het terugkijken ....![]()
Wat een valse honden die vier, en wat valt die Imadiddin door de mand zeg ...![]()
![]()
Ze zijn wel vaak laat wakker nog volgens mij en als Jasper daarvan wakker wordt, tis een spel, ik zie iemand dat wel doen ja.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon weer een bullshit wat vanmorgen de ronde deed daar. Waarom zouden ze dat doen? Dan slapen ze zelf toch ook niet..
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:11 schreef ChocoFan het volgende:
Rupie zegt nu dat als ie dat stokkie uit zijn mond had gehaald dat ie het dan misschien beter had gedaan.
Wel zeker benieuwd naar de begin uitleg. Meen toch vaag te herinneren dat er niet op de uitspraak gelet zou worden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:10 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Heb het ook gemist. Als er wat online staat let me know.
Heb alleen random midden in de opdracht wat gezien, maar duurde te lang en moest weg.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:13 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Wel zeker benieuwd naar de begin uitleg. Meen toch vaag te herinneren dat er niet op de uitspraak gelet zou worden.
Ik had daar ook al aan gedacht, was dat hele stokkie ook al spuugzat, is niet origineel dus stel je niet zo aan kakkerlak, gelukkig nu van verlost. Dat geknaag op een stokkie heel de dag.quote:
Ik ben ook blij dat hij weg isquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:14 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik had daar ook al aan gedacht, was dat hele stokkie ook al spuugzat, is niet origineel dus stel je niet zo aan kakkerlak, gelukkig nu van verlost. Dat geknaag op een stokkie heel de dag.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar weet je zij doen het nu hardop en Sasha doet het achter iemands rug.. en ja zo zijn ze allemaal. We hebben nu iedereen daar zijn mening horen geven en allemaal hebben ze minder leuke dingen gezegd.
We moeten ook niet vergeten dat ze en in een spel zitten en allemaal willen winnen want het gaat om heel veel geld. Ze proberen allemaal hun eigen hachje te redden en ja daar moeten ze soms dan wat harder spelen. Maar ze doen het allemaal en sommige doen dat door het hardop te zeggen en anderen doen het achterbaks.
Jasper boeide mij ook niet. Ook geen hekel aan of zo.quote:
Ohja ik ook welquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:19 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ik geniet van deze sasha monologen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |