Eerst nog afscheid nemen van Jasper zijn foto op het grote scherm, moet goed in beeld komen uiteraard.quote:
afscheidsfilmpjes met de highlights draaien ze altijd na exitquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:01 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Eerst nog afscheid nemen van Jasper zijn foto op het grote scherm, moet goed in beeld komen uiteraard.
Sorry maar vind dat zo stijlloos! Een beetje respectquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:02 schreef ChocoFan het volgende:
Rupie nog ff zuigen, had jouw foto kunnen zijn he imi en toen zei hij nog iets en toen, jeehee, jeeeheee. juichend dus. Niet te hard maar hard genoeg voor de rest om te horen.
Zo is Rupert toch altijd al geweest.. het is gewoon een valse relnicht.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:53 schreef realkijkers het volgende:
Daar begrijp ik ook niets van.
Waar komt dat vandaan? Die drang bij immadin en Rupi om zo vals te zijn nare dingen te roepen. Dat na trappen?
Zeker stijlloos maar toch vermaak ik me wel een beetje met dit gedoe.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:03 schreef Hildetje het volgende:
[..]
Sorry maar vind dat zo stijlloos! Een beetje respect
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vanaf het wangedrag van Marciano, eerst richting Jeff, daarna richting Babet, mogen van mij de Bro's eruit. Daar nog bij, familie van elkaar in die loods is al niet eerlijk. Dus weg met die 2. Om Ruppi vaak erg kunnen lachen, maar dat geklef met Imi ook wel zat, dus heb niets met die 4. Bern en Sasha mogen er van mij ook uit, Erik ook en Mirthe,.,.. tja die fladdert overal door, maar voor mij geen lievelingetje. ben ik nog iemand vergeten? #teamWendy dus
Oh ik durfde het weer niet te zeggen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo is Rupert toch altijd al geweest.. het is gewoon een valse relnicht.
Van Ima snap ik het wel dat hij even boos was en Rupert is inderdaad gewoon altijd al een vals en naar persoon geweest.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zo is Rupert toch altijd al geweest.. het is gewoon een valse relnicht.
Ik mag het hopen want was retesaai de laatste dagen/tijd.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:05 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hopelijk zet dit gedoe de boel wel een beetje op scherp ....
Laat dr wat fake-berichten van achter bedenken zodat de boys niet meer mogen sporten of zo ...quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:05 schreef Judiwi het volgende:
Wat doet die Sasha stoer. Is dat nieuw. Een nieuwe droeftoeter muts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |