quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:50 schreef ChocoFan het volgende:
Je was mijn mattie zegt Isaac tegen Jasper.
Ik weet het, vind hem eng, die tijd nu weg kapen bij Jasper ook, bah, erg naar mannetje.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:52 schreef Adat231 het volgende:
[..]
ach ies heeft geen zin, vanavond weet jasper al wat je net a;;emaal te melden had
Niet alleen zij...het leken wel vier gekken..en dan nu gaat Isaac praten tegen Jasper, ik was je maat hequote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:53 schreef realkijkers het volgende:
Daar begrijp ik ook niets van.
Waar komt dat vandaan? Die drang bij immadin en Rupi om zo vals te zijn nare dingen te roepen. Dat na trappen?
Geen idee, misschien deden ze dit al eerder maar zagen we dat dan niet omdat er nog meer mensen waren, ik vind de meeste daar vals en achterbaks en hypocriet, ik vertrouw niemand daar. Dat hoeft ook niet want zij moeten mij vermaken. Tis tv.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:53 schreef realkijkers het volgende:
Daar begrijp ik ook niets van.
Waar komt dat vandaan? Die drang bij immadin en Rupi om zo vals te zijn nare dingen te roepen. Dat na trappen?
Dat is de juiste benaming voor dit gedrochtquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:50 schreef xdiashalizx het volgende:
Kijk Ice nu tegen Japie, broer, je hebt de wedstrijd verloren, hoort erbij....blablabla...we gaan dit en dat doen als we buiten zijn.
Vuile huichelaar...![]()
![]()
![]()
Misschien deden ze dat altijd al, dit soort natrappen met iedereen tav de verliezers Wat een gedrochten al die kandidaten. Ik kijk niet meer..quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:55 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen idee, misschien deden ze dit al eerder maar zagen we dat dan niet omdat er nog meer mensen waren, ik vind de meeste daar vals en achterbaks en hypocriet, ik vertrouw niemand daar. Dat hoeft ook niet want zij moeten mij vermaken. Tis tv.En dat is vanmiddag weer gelukt.
Spel en loods leven kan Isaac scheiden van elkaar. Hij trainde Jasper.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:52 schreef xdiashalizx het volgende:
Ongelooflijk hoe iemand 2 gezichten kan laten zien.
Straks binnen met z'n bro's gaat hij weer stoer lopen doen...
Niet aan ergeren, tis tv. vermaak. Zie het zo, scheelt een hoop ellende voor jezelf.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:58 schreef magnaal het volgende:
[..]
Misschien deden ze dat altijd al, dit soort natrappen met iedereen tav de verliezers Wat een gedrochten al die kandidaten. Ik kijk niet meer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |