En terecht.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:13 schreef ChocoFan het volgende:
Imi draait ff wat muziek. Die zit in zijn overwinningsgevoel....
wel tegen rupi en imma. niet tegen marci en isaacquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:14 schreef juul. het volgende:
Groep Sasha gaan voorlopig de Bro's er niet uit krijgen, Mirthe stemt niet met hun mee
Maar de groep Jappie die op immi ging omdat hij een slechte nederlands uitspraak heeft vind ik dit heerlijk om Jappie naar huis te zien gaan. Jappie vond al dat hij Sas Bern en Isa in de finale hoorde. Waarom? snap het ook niet de eerste 3 die zich de eerste 8 maanden nauwelijks hebben laten zien.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:07 schreef xsaskiax het volgende:
Laat zijn wat is, natuurlijk moest 1 van de 2 naar huis, maar de manier waarop vind ik zo oneerlijk.
Of je nou voor Jasper of Imadiddin bent maakt ergens niet uit, als Imadiddin door iets als dit (goed land, maar verkeerde uitspraak) naar huis zou hebben gemoeten zou ik het ook oneerlijk hebben gevonden.
Ja, gisteren zei ik al dat Jasper veel landen vreemd uitsprak, raar dat ze hem daar niet constant op aanspraken, en nu is dat helemaal verkeerd gegaan, want je verstond duidelijk DjibAti.... en dat is echt anders...
Sneu dat het zo moest gaan en de reactie van Imadiddin en de rest vond ik echt niet kunnen (oke, misschien door de spanning dat hij zo afreageerde, maar een sorry was op zijn plaats geweest)
Goh waar zou dat komen te hangen.. vast naast zijn maat Jeffquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:09 schreef Was-beer het volgende:
Jasper gaat zijn bordje straks zelf ophangen
Fake it till you make it.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:14 schreef D. het volgende:
[..]
Hij doet dat zo uitbundig om anderen dat ook proberen wijs te maken
sigrid kaag werkt bij de febo nuquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:15 schreef pingu66 het volgende:
Als Immi een foutkeuring had gehad dan was het discriminatie geweest
Ik gun het Wendy ook wel maar ze gaat het denk ik niet redden tegen een sterke Isaac en Mirthequote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
[..]
Wat D. zegt, de rest gun ik het minder.
Ik vind ze eigenlijk heel gelaten en rustig…quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat was al duidelijk, viesssmad dat clubje...
ima heeft zich 11 maanden niet laten zien , hoort ook niet in de finalequote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:15 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Maar de groep Jappie die op immi ging omdat hij een slechte nederlands uitspraak heeft vind ik dit heerlijk om Jappie naar huis te zien gaan. Jappie vond al dat hij Sas Bern en Isa in de finale hoorde. Waarom? snap het ook niet de eerste 3 die zich de eerste 8 maanden nauwelijks hebben laten zien.
Daarom moeten ze eruit voor ze tegenover Wendy komen te staanquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:16 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Ik gun het Wendy ook wel maar ze gaat het denk ik niet redden tegen een sterke Isaac en Mirthe
Ze koken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:16 schreef Yver73 het volgende:
[..]
Ik vind ze eigenlijk heel gelaten en rustig…
Had ik niet verwacht
Dat jij dit zegt, bevestigd het alquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:15 schreef pingu66 het volgende:
Als Immi een foutkeuring had gehad dan was het discriminatie geweest
Mirthe is er niet vies van? Heb jij al zoiets gezien dan?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:13 schreef humpty het volgende:
[..]
Bovendien is het een gewillig iemand...er zitten daar een paar die kunnen er zo op
Mirthe is er niet vies van
Zuuurrrquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:18 schreef 5thencounter het volgende:
Dat Jappie eruit ligt kwam harder aan dan ze dacht
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:15 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Maar de groep Jappie die op immi ging omdat hij een slechte nederlands uitspraak heeft vind ik dit heerlijk om Jappie naar huis te zien gaan. Jappie vond al dat hij Sas Bern en Isa in de finale hoorde. Waarom? snap het ook niet de eerste 3 die zich de eerste 8 maanden nauwelijks hebben laten zien.
Jazekerquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 18:18 schreef lojanda het volgende:
[..]
Mirthe is er niet vies van? Heb jij al zoiets gezien dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |