Laatste tv-uitzending ergens midden oktober.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:48 schreef Dotteke het volgende:
Vreem Babette op tv nog gewoon in EJVJL te zien
Ik kan je sowieso adviseren niet teveel te geloven wat je niet zelf gezien of gehoord hebt. Men heeft veel fantasie.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:52 schreef tonja het volgende:
Mirthe heeft dus wel doorgegeven dat Ima genomineerd zou worden. Tenminste, als ik de COS moet geloven.
Zou ook eens naar haar eigen vriendje moeten kijken.. die belegd zijn boterhammen ook dubbel terwijl het beleg bijna op is.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:31 schreef woxxel het volgende:
Sasja heeft de boodschappen verwijderd. Ze zei. Laat ze maar verhongeren. Ze vond t respectloos hoe ze al vretend aan kwamen lopen terwijl er bijna niets is
Mooi, en het hem van te voren even melden, gele kaarten incoming ...quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:58 schreef engine het volgende:
Er is een plan om volgende keer op Marciano te gaan.
bern is bang dat als ze marciano kiezen, marciano tegen bern wil spelen......quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:58 schreef 5thencounter het volgende:
Of vriendje Bern in het vervolg wél Sasjes keuze wil volgen.. Bern is een beetje eigenwijsjes
Ik was ook verbaasd over zijn uitval naar Jasper dat hij respectloos naar het land zou zijn waarvan hij de naam niet goed uitsprak. Wtf is dat voor een onzin en wat heeft het met het spel te maken. En het venijn dat erachter zat.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:56 schreef Dotteke het volgende:
Ik was net even op de andere stream en daar waren de plakstrips (rup&ima) wat een arrogantie heeft die Ima gekregen zeg.pppffff
Nou ik snap dat Bern daar doodsbang voor isquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:59 schreef Adat231 het volgende:
[..]
bern is bang dat als ze marciano kiezen, marciano tegen bern wil spelen......
ben blij dat we dit nu weten. had dat nooit gedachtquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik was ook verbaasd over zijn uitval naar Jasper dat hij respectloos naar het land zou zijn waarvan hij de naam niet goed uitsprak. Wtf is dat voor een onzin en wat heeft het met het spel te maken. En dat venijn wat erachter zat.
Hij liet echt wel even een maskertje vallen daar.
ja duidelijk dat hij die 2 ballen die hij ooit in zijn broek had aan sasha gedoneerd heeftquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nou ik snap dat Bern daar doodsbang voor is
Hij begon net over dat het respectloos was tegen hem .. hij als buitenlander kan niet niet allesgoed uitspreken...quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik was ook verbaasd over zijn uitval naar Jasper dat hij respectloos naar het land zou zijn waarvan hij de naam niet goed uitsprak. Wtf is dat voor een onzin en wat heeft het met het spel te maken. En het venijn dat erachter zat.
Hij was boos omdat Jasper over zijn uitspraak begon te klagen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik was ook verbaasd over zijn uitval naar Jasper dat hij respectloos naar het land zou zijn waarvan hij de naam niet goed uitsprak. Wtf is dat voor een onzin en wat heeft het met het spel te maken. En het venijn dat erachter zat.
Nee hoor dat is door Jasper zelf verteld. Hij zat op het biljart en Isaac vroeg op wie ze gingen en Jasper zei zelf dat ze op Ima gingen. Ik dacht nog je moest eens eten dat die groep op hem gingenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:52 schreef tonja het volgende:
Mirthe heeft dus wel doorgegeven dat Ima genomineerd zou worden. Tenminste, als ik de COS moet geloven.
Nu welquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:58 schreef engine het volgende:
Er is een plan om volgende keer op Marciano te gaan.
En Mirthe krijgt er de schuld vanquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nee hoor dat is door Jasper zelf verteld. Hij zat op het biljart en Isaac vroeg op wie ze gingen en Jasper zei zelf dat ze op Ima gingen. Ik dacht nog je moest eens eten dat die groep op hem gingen
Waarschijnlijk wel jaquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:03 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nu welhadden ze beter vandaag al kunnen doen
Dit dus, ik heb toen nog geschreven dat ik het vreemd vond dat Japie het doorvertelde.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:02 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nee hoor dat is door Jasper zelf verteld. Hij zat op het biljart en Isaac vroeg op wie ze gingen en Jasper zei zelf dat ze op Ima gingen. Ik dacht nog je moest eens eten dat die groep op hem gingen
Ik heb het zelf gehoord op dat moment en er is volgens mij ook nog een cap van waarop je het kan liplezen dat Jasper het tegen Isaac zegt.quote:
Juist.. en zo worden er verhalen de wereld in gezonden die niet kloppenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:05 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dit dus, ik heb toen nog geschreven dat ik het vreemd vond dat Japie het doorvertelde.
Daarom zei ik er ook bij 'als ik de COS moet geloven'quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 20:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Juist.. en zo worden er verhalen de wereld in gezonden die niet kloppen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |