lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:20 schreef cinsan het volgende:
lees op fb dat sas de boodschappen heeft verwijderd
janet op de stip was een valse streek van sasha en bern. Die verlulden hun groepsinfo toen door aan marcianoquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:20 schreef kater1 het volgende:
Sasha is kwaad maar ook verdrietig. Ze leek een betere band te hebben met Jappie dan met Bern. Maar ik blijf erbij dat ze stom gedaan hebben, met Imi op de stip te zetten. Inschattingsfout. Net als toen met Janet.
Dat vind ik ook en heb ik eerder al gezegd.. maar dan nog ik gunde hem de pot niet en ben blij dat hij weg is.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:19 schreef realkijkers het volgende:
[..]
Jasper boeide mij ook niet. Ook geen hekel aan of zo.
maar de manier waarop dit is gegaan spoort niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Begin met de uitleg zit er ook bij .....![]()
[ afbeelding ]
Eliminatie Jasper - Imadiddin - 8 augustus 2023.Toppertje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
showquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:26 schreef lojanda het volgende:
Babette heeft ook een lijst gekregen voor op het kantoor.. met allemaal mooie glitters erop zoals ze had gevraagd. Isaac heeft het mooi gemaakt.. wat hij hij toch een hekel aan Babette
[ afbeelding ]
Eliminatie Jasper - Imadiddin - 8 augustus 2023.En weer bedankt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze zei de eerste dag dat ze manager was dat ze een stelling zou plaatsen voor wc papier en nog wat andere huishoudelijke dingen maar heeft dat nog steeds niet gedaan en het wc papier was toen al bijna op. Geen idee waarom ze dat niet heeft gedaan.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:28 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Hier had ze het wel over daarstraks op kantoor tegen Bern.
Moet je straks even luisteren wat hij na de eliminatie er allemaal uitkraamt ....quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:32 schreef utopia2.0 het volgende:
Mooi, Ima er nog in. Gun het hem wel. Karma
Goede zet van Sasha.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:31 schreef woxxel het volgende:
Sasja heeft de boodschappen verwijderd. Ze zei. Laat ze maar verhongeren. Ze vond t respectloos hoe ze al vretend aan kwamen lopen terwijl er bijna niets is
Als een ware stalker bijt hij zich in zijn prooi vast om niet meer los te laten…en dan komt Thijs Zeeman langs…quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:21 schreef lojanda het volgende:
Ze hebben het in de keuken over Indisch eten en hoe lekker dat is. Erik zegt dat hij vijf keerden de week nasi eet. Zijn natuurlijk van die kant en klare maaltijden met babi pangang erbijIsaac vraagt heb je dan Indisch bloed.. nog niet zegt Erik.. waarop Mirthe roept ik heb wel Indisch bloed. Erik loopt naar haar toe en probeert flirterig te vragen of ze ergens om vraagt
![]()
![]()
Die man denkt echt nog dat ze dat zegt omdat ze interesse heeft
[ afbeelding ]
Eliminatie Jasper - Imadiddin - 8 augustus 2023.Werkt niet bij mij. Moet inloggen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal het iets met opluchting te maken hebben? Ik oordeel niet meteen op wat uitspraken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Moet je straks even luisteren wat hij na de eliminatie er allemaal uitkraamt ....
Viesssmad en zuuur. Wat laat ze zich kennen!quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:31 schreef woxxel het volgende:
Sasja heeft de boodschappen verwijderd. Ze zei. Laat ze maar verhongeren. Ze vond t respectloos hoe ze al vretend aan kwamen lopen terwijl er bijna niets is
Opluchting is prima, maar dit was respectloos en stijlloos, laf natrappen ...quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 19:38 schreef utopia2.0 het volgende:
Zal het iets met opluchting te maken hebben? Ik oordeel niet meteen op wat uitspraken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |