Dit dusquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:13 schreef qajariaq het volgende:
Gewoon proberen, begin eens met die zes minuten.
Je oven maakt niet meer hitte als je hem warmer zet hè. Die verhit met dezelfde warmte langer door tot dat punt bereikt is.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:25 schreef Metalfrost het volgende:
Ik mik die dingen altijd 10 min in de oven omdat ik dat ding niet wil voorverwarmen. Geen idee wat er op de verpakking staat, de oven heb ik standaard op 220 graden.
Aangezien je gerecht no way bedoeld is voor >260 graden conventionele oven, dus gewoon je oven op 210/220 zetten.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:26 schreef Scriptascripta het volgende:
Bedankt voor de reacties tot nu toe! Ik ga eens eea proberen!
Het zijn maar pitabroodjes he, geen cakequote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:26 schreef Scriptascripta het volgende:
Bedankt voor de reacties tot nu toe! Ik ga eens eea proberen!
Je meent het.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:28 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Je oven maakt niet meer hitte als je hem warmer zet hè. Die verhit met dezelfde warmte langer door tot dat punt bereikt is.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:07 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja. Heeft dus vrij weinig zin om hem heter te zetten als je niet wilt opwarmen.
De reden dat je sommige producten niet op 250 graden zou willen bereiden heeft vooral met dikte / volume van het product te maken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:55 schreef Centenbak het volgende:
Heb een heteluchtoven en doe altijd alles op 250 graden.
En dan gewoon blijven kijken tot het bruin wordt dan kan het eruit.
Als je hem lager zet duurt het gewoon langer voordat het bruin is, mij een raadsel waarom je langer zou willen wachten.
moet je maar hebbenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 16:51 schreef Bzzzzt het volgende:
Doe die dingen gewoon in een broodrooster of airfryer.
Deze tip geprobeerd en dan de geadviseerde tijd aangehouden. Ze waren perfect!quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:29 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Aangezien je gerecht no way bedoeld is voor >260 graden conventionele oven, dus gewoon je oven op 210/220 zetten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |