abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213712393
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 14:38 schreef roos94 het volgende:
Hebben al die eindeloze shit romkoms dan niks opgeleverd? Of alles weggesnoven?

Film
2004: Cool!, als Rob
2004: 06/05, als Jim de Booy
2005: Ter Ziele, als Thijs Römer
2006: Afblijven, als clipregisseur
2007: Blind Date, als de ober
2007: Kapitein Rob en het geheim van professor Lupardi, als Kapitein Rob
2008: Het wapen van Geldrop, als John (tevens Römers regiedebuut)
2009: Malpensa, als Thijs
2009: Kus, als Daan
2009: Stella's oorlog, als Sander
2010: Dik Trom, als Dolf
2011: Claustrofobia, als Danny de Koning
2011: Razend, als wiskundeleraar Bob van der Steen
2012: Alles is familie, als Rutmer de Roover
2013: Daglicht, als Peter Benschop
2015: Ja, ik wil!, als Jacob de Wit
2017: Bella Donna's, als Roel
2018: Holiday, als Thomas
2018: Spider-Man: Into the Spider-Verse, als Peter B. Parker / Spider-Man (stem)
2019: F*ck de Liefde, als Jim

Televisie

2000-2001: Wet & Waan, als Sweder
2001: Russen, als Mark van Bergen
2002: Spangen, als Arno Emmerich
2002-2003: Najib en Julia, als Floris
2006: Boks, als Youri van Vlaanderen
2004: Ernstige Delicten, als Dave de Jong
2003-2005: Meiden van De Wit, als Freek van de Wetering
2005-2007: Grijpstra & De Gier, als Van Duyvenbode
2005-2006: Medea, als Jason
2012-2018: Moordvrouw, als Evert Numan
2014-2016: Nieuwe buren, als Steef
2015: Dagboek van een callgirl, als Thomas Winkel
2016: Weemoedt, als Job Weemoedt
2017: Suspects
2019: Keizersvrouwen, als Peter 'Beertje' Dolsen
2021: Kamp Koekieloekie, aflevering Famke
2021-2022: Oogappels, als oom van Pip en Mees
2022: Het jaar van Fortuyn, als Kay van de Linde
2022: Jos, als David
Die hele familie bulkt van het geld.
:')
  dinsdag 28 mei 2024 @ 17:57:02 #177
214643 Nober
345/366
pi_213714170
De staat schiet dat tegenwoordig voor zodat de slachtoffer(s)/nabestaanden sowieso hun geld krijgen.
pi_213714649
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 14:15 schreef matthijst het volgende:
Haha, lachen, die kneus heeft geen 13,6 k _O-

Benieuwd hoe ze dat innen, auto in beslag nemen?
Moest hij maar vaker op de kleintjes letten...

Oh wacht...

_O-
pi_213715009
De familie Römer heeft knaken zat. Meer dan.
Alius aliud dicit
pi_213715185
quote:
Bizar dat hij niet zo’n relatief klein bedrag heeft.
pi_213715279
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 14:49 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Die hele familie bulkt van het geld.
:')
Niet dat ik er veel verstand van heb, maar ik heb niet het idee dat dat lijstje nou betekent dat je jezelf financieel onafhankelijk hebt kunnen maken. De Nederlandse filmindustrie staat er toch om bekend dat het geen kloot betaalt?

Zo iemand als Römer moet wel gewoon aan het werk blijven om zn huisje en z'n mooie kleren te betalen. En de camping in Cadzand is ook niet voldoende, vakanties moeten natuurlijk ook lekker fancy op de socials kunnen. Ik snap wel dat zo iemand z'n potje gauw leegraakt.
-nee-
pi_213715285
Ik denk dat hij zijn vermogen in een B.V. heeft zitten.
  dinsdag 28 mei 2024 @ 21:55:30 #183
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_213717298
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2024 19:43 schreef Hoppahop het volgende:
Ik denk dat hij zijn vermogen in een B.V. heeft zitten.
ik de dat ie inderdaad geen stuiver heeft , de man heeft al 5 jaar niet gewerkt

Overigens is thijs geen pedo , de lul heeft zitten chatten met een paar bakvissen van zijn fanclub en dat is veel te ver gegaan
Ik denk dat de verleiding om dat te doen groot is als je merkt dat die meisjes jouw als hun held zien en je verder toch niets te doen hebt

overigens heeft Katja ook geen geld met haar verslavingen, die heeft ook niets anders dan memories aan snuiven en slikken , vooral veel slikken

https://www.mediacourant.(...)ct-ik-denk-het-niet/

[ Bericht 8% gewijzigd door michaelmoore op 28-05-2024 23:01:00 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_214164213
quote:
Makers film Wraak staken samenwerking met veroordeelde Thijs Römer
De makers van de aankomende bioscoopfilm Wraak hebben de banden met Thijs Römer enige tijd geleden verbroken. Dat hebben producent Jabadoo en distributeur Dutch FilmWorks laten weten. Eerder deelde het Nederlands Filmfonds dat Wraak een subsidie van ruim zes ton ontvangt.

Römer werkte in eerste instantie wel mee aan het project, maar de samenwerking is vanwege de ontwikkelingen rond de acteur en filmmaker stopgezet.
https://www.ad.nl/show/ma(...)hijs-romer~a78aaca4/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  woensdag 4 september 2024 @ 16:33:10 #185
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_214890605
Vader Thijs Römer: 'We gaan door een moeilijke tijd'

Het heeft afgelopen periode flink gerommeld rondom acteur Thijs Römer, die is veroordeeld vanwege online zedendelicten. Of de band met zijn vader, Peter Römer, hierdoor is veranderd, vertelt Thijs' vader in de nieuwste Weekend.

De Baantjer-schrijver is openhartig over deze moeilijke vraag en periode. “Kijk, we gaan door een moeilijke tijd. Dat heb ik met mijn hele gezin meegemaakt en dat is lastig. Maar het mooie van gezinnen is dat de liefde uiteindelijk overeind blijft, onvoorwaardelijk."

Peter vertelt dat de liefde ook wederzijds is. "Er zijn ook ouders die rare dingen doen, maar kinderen blijven toch van hen houden. Het is wederzijds. Je zegt niet zomaar: 'Je hebt iets gedaan, ik wil je niet meer zien.' Dat komt niet in mijn woordenboek voor.”

'Shit happens'
Peter deelt ook of hij vindt dat hun achternaam door Thijs zijn toedoen is besmeurd: “Het is het leven, daar kom je nooit schadeloos door. We hebben een prachtige naam en prachtige geschiedenis en dit is een onderdeel ervan. Het is niet besmeurd, het is een onderdeel van wie wij zijn."

Het maakt hem dus ook niet zoveel uit waar de naam voor staat, want hij heeft altijd als een blok achter zijn zoon gestaan (zie onderstaande video). "Ja, shit happens. Mooie dingen gebeuren ook. Ik ga niet lopen janken: mijn naam is besmeurd. Ik merk er zélf niks van. Misschien denken mensen het, ik weet het niet. Het leven brengt goede dingen en nare dingen."

Schadevergoeding
Peter wil nog niet antwoorden op de vraag of hij ervoor heeft gekozen zijn zoon te helpen de schadevergoeding te betalen, omdat het proces nog gaande is. Er gaan geruchten dat Thijs wél geld heeft om gezellige tripjes naar het buitenland te maken.

"Daar kan ik je geen antwoord op geven", meent de schrijver. "Hij is 45, hij heeft zijn eigen leven. Wat ik weet, is dat er sinds corona en deze ellende geen geld meer in de kas zit. Het is gewoon op. Meer weet ik niet."

Te hoog in zijn bol?
Peter merkt dat mensen altijd veranderen als ze teveel applaus krijgen en een beetje opstijgen. "Voor iedereen, of je nu acteur of schrijver bent, is het heel goed als je op een gegeven moment weer met beide voeten op de grond komt. Dan ben je weer gewezen op de plek waar je thuishoort."

Of hij soms vindt dat Thijs het te hoog in zijn bol had? "Nee. Maar als iedereen roept hoe goed je bent, ga je vanzelf denken dat je heel erg goed bent. Het zijn sterke schouders die dat kunnen dragen. Je moet je wel realiseren dat er meer is dan alleen maar de mooie jongen in de film of de gevierde schrijver van het boek. Er is ook nog zoiets als de wereld om ons heen."

Voor een meisje van dertien jaar is het niet makkelijk.
Peter Römer

Dochter Sammie
Ondanks de situatie ziet Thijs zijn dochter Sammie nog wel, die nu bij haar moeder Katja Schuurman woont. "Zeker. Wij ook", vertelt Peter. "We hebben goed contact met Sammie. Voor een meisje van dertien jaar is het niet makkelijk. Maar het is een heel sterke, leuke, lieve dame. Wij moeten met z’n allen een beetje om haar heen staan en dan komt het wel goed."

Igone de Jongh, de ex van Thijs, ziet haar voormalig bonusdochter Sammie ook nog steeds als haar "eigen dochter", vertelde ze vorig jaar. Begin januari maakte Igone nog bekend haar relatie met Thijs verbroken te hebben (zie onderstaande video). De twee kregen eind 2016 een relatie met elkaar.

https://www.shownieuws.nl(...)r-een-moeilijke-tijd

Pa is zielug :') en Thijs heeft echt waar geen geld meer :')

Hoe verzin je die onzin |:( Ga dan gewoon naar je slachtoffers toe en pis daar over ze heen dan is je statement tenminste duidelijk. LUL :(
  Trouwste user 2022 woensdag 4 september 2024 @ 20:22:00 #186
7889 tong80
Spleenheup
pi_214893491
Goed dat ie het interview bij Weekend doet. En journalistiek platform om serieus te nemen.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_215089609
Woningnood voor Thijs Römer: gedwongen het huis uit!

Het zijn zware tijden voor acteur Thijs Römer. Na zijn veroordeling is het moeilijk voor hem om aan werk te komen, zijn huwelijk met Igone de Jongh strandde en nu moet hij ook nog noodgedwongen op zoek naar een ander huis…

Het huis waar hij jarenlang lief en leed deelde met Igone en waar hij samenwoonde met zijn trouwe hond Maup, is een huurwoning waar Thijs maandelijks 2.250 euro exclusief voor op tafel moest leggen. Wanneer de inkomsten opdrogen, is dat natuurlijk een enorm bedrag. Hoe nu verder?

U leest er alles over in Party 39, die we vandaag voor u in de schappen leggen!

https://weekbladparty.nl/(...)wongen-het-huis-uit/

Iemand toevallig naar de kapper vandaag O-)
pi_215090597
Mensen... het gaat hier om een BN'er. Daarvoor geldt sowieso een andere strafmaat, want ze zijn bekend. Na hun zielige gevangenschap mogen ze op radio en TV even gaan klagen dat het allemaal heel erg was. Vervolgens gaan ze gewoon verder met speciaal zijn.

Een gewoon persoon die zoiets doet moet gelijk op zijn minst 12 jaar zitten.

Het verschil is volstrekt logisch, lijkt mij zo. /s
  maandag 30 september 2024 @ 13:11:38 #189
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_215135951
pi_215135965
Ach slachtoffer Thijs.

quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2024 16:16 schreef Telefoonvork het volgende:
Mensen... het gaat hier om een BN'er. Daarvoor geldt sowieso een andere strafmaat, want ze zijn bekend. Na hun zielige gevangenschap mogen ze op radio en TV even gaan klagen dat het allemaal heel erg was. Vervolgens gaan ze gewoon verder met speciaal zijn.
Klopt. Zie Glenda B..

maandag 30 september 2024 @ 13:31:53 #191
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_215136090
Binnenkijken in de woning die Thijs Romer gedwongen moet verlaten.

Gedwongen verhuizing
De woning waarThijs Romer jarenlang lief en leed deelde met Igone de Jongh en waar hij samenwoonde met zijn trouwe hond moet hij nu gedwongen verlaten. Het is de huurwoning in het plaatsje Zuiderwoude waar Thijs maandelijks 2250 euro exclusief voor op tafel moest brengen. En wanneer de inkomsten opdrogen is dat een enorm bedrag.

Vraagprijs woning Thijs Romer
Eerst kon hij de lasten nog delen met Igone, maar nu stond hij er alleen voor. De eigenaar van de woning heeft besloten om het voormalige liefdesnestje van Thijs en Igone te koop te zetten en wel voor een vraagprijs van 799.000 euro.

Dochter Sammie
Uiteraard is kopen voor Thijs geen optie. Daar heeft hij wellicht het geld niet voor. Dat hij de woning verlaat is uiteraard ook zeer jammer voor zijn dochtertje Sammie. Zij woont op een steenworp afstand van de woning van vader Thijs en kon daardoor regelmatig bij papa blijven slapen.

Waar Thijs gaat wonen is niet bekend, maar het zal waarschijnlijk niet meer zo dicht bij dochter Sammie zijn op wie hij dol is. Het is allemaal het gevolg van de misstap die hij heeft gemaakt. Zo’n beetje alles heeft hij verloren; een goed inkomen, zijn grote liefde Igone en nu ook zijn huis.

https://www.bekendeburen.(...)t-verlaten-zie-fotos
  maandag 30 september 2024 @ 13:33:07 #192
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_215136098

Recht tegen over een kinderopvang de overhaal in krommenie :o

Zielig hoor nu gaan de sex lessen voor minderjarige meisjes niet door 8)7
  maandag 30 september 2024 @ 13:38:22 #193
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_215136184
Wat heeft hij met al zijn geld gedaan?
  dinsdag 1 oktober 2024 @ 19:01:27 #194
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_215149069
Katja Schuurman over haar ex Thijs Römer: ‘Zijn vaderschap staat nu een beetje op de achtergrond’

Het vaderschap van Thijs Römer ‘staat een beetje op de achtergrond’ na de celstraf die hij kreeg, zegt zijn ex-vrouw Katja Schuurman. Wel heeft ze hem vergeven voor wat hij heeft gedaan.

Schuurman vertelt in de nieuwe Beau Monde, die vanaf woensdag in de winkel ligt, hoe het contact tussen Römer en Sammie (14) verloopt, de dochter die ze samen kregen. ,,Thijs’ vaderschap staat nu een beetje op de achtergrond, maar dat komt wel weer”, zegt ze tegen het tijdschrift. ,,Afgelopen jaar is Sammie bij mij geweest, en ze woont twee dagen per week bij Igone.”

Igone de Jongh had - nadat het huwelijk tussen Römer en Schuurman strandde - een lange tijd een relatie met Römer. ,,Het is heel fijn dat Sammie die stabiliteit heeft. Ze ziet Igone als haar tweede moeder. Voorheen deden Thijs en ik het 50/50. Dat het even verstoord is, is niet gek. Er moet een nieuw evenwicht worden gevonden.”

Römer werd eerder dit jaar veroordeeld tot een maand gevangenisstraf voor online zedendelicten met drie minderjarige meisjes, die hij inmiddels heeft uitgezeten. De rechter bepaalde ook dat hij zich moest laten behandelen bij een instelling voor geestelijke gezondheidszorg. Het is niet bekend of Römer die behandeling heeft ondergaan.

Vergeving
Voor Schuurman is het prettig dat ‘veel onzekerheid’ is verdwenen. ,,Nu we allemaal weten waar we aan toe zijn, geeft dat meer rust en hebben we weer een uitgangspunt.” Ze vindt vergeving belangrijk. ,,Het heeft geen zin om ergens in te blijven hangen, maar het is wel van belang dat iemand verandert. Ik vind het belangrijk dat de band op een mooie manier herstelt. Het wordt niet meer zoals het was - zo zit het leven jammer genoeg niet in elkaar - maar ik hoop dat we samen een nieuwe, mooie vorm vinden”, zegt ze in het interview.

,,Ik vind het verschrikkelijk verdrietig hoe het is gegaan en dat hij zo’n gekke afslag heeft genomen in zijn leven, maar ik vergeef het hem zeker. Hij is genoeg gestraft.”

https://www.ad.nl/show/ka(...)chtergrond~a300663d/

Hopelijk is hij uit de ouderlijke macht ontzet zoals gebruikelijk is bij pedo veroordeling ^O^
  Trouwste user 2022 woensdag 2 oktober 2024 @ 11:22:12 #195
7889 tong80
Spleenheup
pi_215156276
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 19:01 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ze
Zij ook uit ouderlijke macht lijkt me. Ze steunt een pedo.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  woensdag 2 oktober 2024 @ 11:24:10 #196
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_215156291
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 11:22 schreef tong80 het volgende:

[..]
Zij ook uit ouderlijke macht lijkt me. Ze steunt een pedo.

Ze steunt hem helemaal niet. Het blijft wel de vader van haar kind, ze probeert haar dochter niet weg te houden bij haar vader. Die is ook oud genoeg daar zelf een keuze in te maken.
Wie dit leest is een lezer van dit
  Trouwste user 2022 woensdag 2 oktober 2024 @ 11:25:09 #197
7889 tong80
Spleenheup
pi_215156297
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 11:24 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ze steunt hem helemaal niet. Het blijft wel de vader van haar kind, ze probeert haar dochter niet weg te houden bij haar vader. Die is ook oud genoeg daar zelf een keuze in te maken.
Een kind van 14 om solidariteit vragen :?

woensdag 2 oktober 2024 @ 11:26:26 #198
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_215156305
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 11:25 schreef tong80 het volgende:

[..]
Een kind van 14 om solidariteit vragen :?

Wat is je probleem eigenlijk?
Dat Katja Schuurman niet een hele strijd over de rug van dat kind gaat voeren dat ze hopelijk haar vader niet meer wil zien?
Wie dit leest is een lezer van dit
  Trouwste user 2022 woensdag 2 oktober 2024 @ 11:27:10 #199
7889 tong80
Spleenheup
pi_215156311
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2024 11:26 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Wat is je probleem eigenlijk?
Dat Katja Schuurman niet een hele strijd over de rug van dat kind gaat voeren dat ze hopelijk haar vader niet meer wil zien?
Ik zou het graag over haar rug doen.

pi_215156352
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 oktober 2024 19:01 schreef ikweethetookniet het volgende:
Katja Schuurman over haar ex Thijs Römer: ‘Zijn vaderschap staat nu een beetje op de achtergrond’

Het vaderschap van Thijs Römer ‘staat een beetje op de achtergrond’ na de celstraf die hij kreeg, zegt zijn ex-vrouw Katja Schuurman. Wel heeft ze hem vergeven voor wat hij heeft gedaan.

Schuurman vertelt in de nieuwe Beau Monde, die vanaf woensdag in de winkel ligt, hoe het contact tussen Römer en Sammie (14) verloopt, de dochter die ze samen kregen. ,,Thijs’ vaderschap staat nu een beetje op de achtergrond, maar dat komt wel weer”, zegt ze tegen het tijdschrift. ,,Afgelopen jaar is Sammie bij mij geweest, en ze woont twee dagen per week bij Igone.”

Igone de Jongh had - nadat het huwelijk tussen Römer en Schuurman strandde - een lange tijd een relatie met Römer. ,,Het is heel fijn dat Sammie die stabiliteit heeft. Ze ziet Igone als haar tweede moeder. Voorheen deden Thijs en ik het 50/50. Dat het even verstoord is, is niet gek. Er moet een nieuw evenwicht worden gevonden.”

Römer werd eerder dit jaar veroordeeld tot een maand gevangenisstraf voor online zedendelicten met drie minderjarige meisjes, die hij inmiddels heeft uitgezeten. De rechter bepaalde ook dat hij zich moest laten behandelen bij een instelling voor geestelijke gezondheidszorg. Het is niet bekend of Römer die behandeling heeft ondergaan.

Vergeving
Voor Schuurman is het prettig dat ‘veel onzekerheid’ is verdwenen. ,,Nu we allemaal weten waar we aan toe zijn, geeft dat meer rust en hebben we weer een uitgangspunt.” Ze vindt vergeving belangrijk. ,,Het heeft geen zin om ergens in te blijven hangen, maar het is wel van belang dat iemand verandert. Ik vind het belangrijk dat de band op een mooie manier herstelt. Het wordt niet meer zoals het was - zo zit het leven jammer genoeg niet in elkaar - maar ik hoop dat we samen een nieuwe, mooie vorm vinden”, zegt ze in het interview.

,,Ik vind het verschrikkelijk verdrietig hoe het is gegaan en dat hij zo’n gekke afslag heeft genomen in zijn leven, maar ik vergeef het hem zeker. Hij is genoeg gestraft.”

https://www.ad.nl/show/ka(...)chtergrond~a300663d/

Hopelijk is hij uit de ouderlijke macht ontzet zoals gebruikelijk is bij pedo veroordeling ^O^
Moest hij niet gedwongen verhuizen omdat zedendeliquenten niet in de omgeving van een school mogen wonen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')