Mis ik iets?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:55 schreef engine het volgende:
Isaac gaat het zo keihard afstraffen zo meteen.
ha wie dat dan , heb geen stream aanquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:55 schreef engine het volgende:
Nee hoorquote:
Weet ik veel. Heb gebruikelijke stoere geblabla van Isaac.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:56 schreef cinsan het volgende:
[..]
ha wie dat dan , heb geen stream aan
ik heb de streams aan hoor, waar is Isaac bang voor?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:58 schreef engine het volgende:
[..]
Nee hoor
[..]
Weet ik veel. Heb gebruikelijke stoere geblabla van Isaac.
flauwekulquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 13:50 schreef spapaars het volgende:
Als ze beiden alles goed hebben zou het kunnen zijn dat ze vlaggen krijgen die niet bij de stapel zit.
ha veel geblaat maar weinig wolquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:58 schreef engine het volgende:
[..]
Nee hoor
[..]
Weet ik veel. Heb gebruikelijke stoere geblabla van Isaac.
dat hij hierna zelf moet wieberen.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:59 schreef magnaal het volgende:
[..]
ik heb de streams aan hoor, waar is Isaac bang voor?
of op de stip komt , liefst samen met de andere bro danquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:00 schreef Adat231 het volgende:
[..]
dat hij hierna zelf moet wieberen.
Rode biertjes zal wel rode bietjes zijn?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:31 schreef lojanda het volgende:
Wat gaat Marciano nu weer voor eten maken?? Hij doet gekookte rijst in een schaal en daar gooit hij een halve pot rode biertjes bij en een kwak mayonaise en dat gaat hij met een stamper fijn stampen? Gaat hij babyvoeding maken?
Dat weet je maar nooit. De bro´s nemen alle ruimte in beslag dus trekt de rest zich vanzelf wat terug.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Als alleen het groepje van Sasha er nog in zou zitten dan konden we de hele dag kijken en luisteren naar de dromen van iedereen en daarna gingen ze de rest van de dag klaverjassen en in de avond verhalen aanhoren over Disney films en om 21.00 slapen
Waarom moet Isaac gaan dreigen? Als grote sportman moet hij zijn (eventuele) verlies dragen..Dat is pas zwak, als je dan gaat dreigen...quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:00 schreef Adat231 het volgende:
[..]
dat hij hierna zelf moet wieberen.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt, dat zijn de underdogs die het leven zuur gemaakt krijgen door de Irritators, die weer voor de kijkcijfers zorgen maar wel altijd vlak voor het einde het veld ruimen zodat de publiekslievelingetjes ( Miertje, Wendie, Erik) naar de winst kunnen
Ook geen best Nederlands.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:46 schreef engine het volgende:
[..]
Dan is het win win. Wij hebben die voordeel.
Benieuwd als Imi verliest Isaac zich in kan houden.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:55 schreef engine het volgende:
1 minder is 1 minder.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Benieuwd als Imi verliest Isaac zich in kan houden.
Ik ben meer benieuwd naar Rupertquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]
In kan houden? Is hij ook verliefd op Immi? Ik denk dat vooral Marchiano zijn geweldadige karakter nog weleens boven kan komen. Maar waanzin, het is een spel...quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:08 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |