Ieder zijn mening tochquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:10 schreef Chea49 het volgende:
[..]
En van Jasper hoor ik verhalen die ook niet echt leuk zijn, zie hierboven het bericht. Dus zo kun je aan de gang blijven.
oeps sorry ben belg en daar zeggen we gracht ipv slootquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:15 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nou eh er lopen zat koeien hoor....
Tja er hebben veertig karakters in dit spel gezeten, de één leuk de ander viel later door de mand, maar volgens mij was er geen van de veertig een perfect mensquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:14 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ja en![]()
Dan heeft hij toch nog steeds hetzelfde karakter.. ik vind het gewoon geen leuk persoon.
Die zal dan veel bij de Bro's zijn denk ik. Marciano was ook de laatste tijd bij Babette, nu die weg is is hij wee bij Isaakquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:11 schreef magnaal het volgende:
[..]
Ben ik geheel met je eens. En ik vind het spannend, wat Rupert dan gaat doen
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:15 schreef magnaal het volgende:
[..]
Nou eh er lopen zat koeien hoor....
geeft toch niks joh..elke taal zijn charmequote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:16 schreef cinsan het volgende:
[..]
oeps sorry ben belg en daar zeggen we gracht ipv sloot
Natuurlijk ieder zijn mening Dot, maar de een is echt niet beter dan de ander. Dat wilde ik maar even gezegd hebben.quote:
O, wat grappig, wist ik niet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:16 schreef cinsan het volgende:
[..]
Niemand is perfect.. maar ik mag toch aangeven hoe ik hem zie? Volgens mij doet iedereen dat hier.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:16 schreef magnaal het volgende:
[..]
Tja er hebben veertig karakters in dit spel gezeten, de één leuk de ander viel later door de mand, maar volgens mij was er geen van de veertig een perfect mens
Wij niet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:16 schreef cinsan het volgende:
[..]
Ik kijk anders, denk ik..Maar respect voor jouw meningquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Niemand is perfect.. maar ik mag toch aangeven hoe ik hem zie? Volgens mij doet iedereen dat hier.
Ik vind Jasper verre van perfect zelfs en echt geen leuk persoon. Met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig.
Vind de Belgische taal erg grappig, met veel humor.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:17 schreef magnaal het volgende:
[..]
geeft toch niks joh..elke taal zijn charme
Ook daarin zijn de meningen verdeeldquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:18 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Natuurlijk ieder zijn menig Dot, maar de een is echt niet beter dan de ander. Dat wilde ik maar even gezegd hebben.
Zo heeft iedereen zijn eigen voorkeur en dat mag ook. Ik heb niets tegen Jasper en wist ook niet dat hij maten had genaaid. En Ima was inderdaad erg lui en lag vaak in bed.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:19 schreef lojanda het volgende:
[..]
Niemand is perfect.. maar ik mag toch aangeven hoe ik hem zie? Volgens mij doet iedereen dat hier.
Ik vind Jasper verre van perfect zelfs en echt geen leuk persoon. Met zulke vrienden heb je geen vijanden nodig.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wij niet.
Denk aan die Amsterdamse sloten
thxquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:20 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Vind de Belgische taal erg grappig, met veel humor.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:19 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wij niet.
Denk aan die Amsterdamse sloten
O, zeer zeker. Iedereen speelt zijn of haar spel daar.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook daarin zijn de meningen verdeeld![]()
Ik vind er een paar zitten die echt sneaky zijn en van mij wel weg mogen voor de finale.
In deze eliminatie is het alleen belangrijk voor het groepsproces. De personen boeien me niet zo. Ze mogen er allebei wel uit. En ik vind het spannend hoe en wanneer er 1 ten onder zal gaanquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook daarin zijn de meningen verdeeld![]()
Ik vind er een paar zitten die echt sneaky zijn en van mij wel weg mogen voor de finale.
Stuivertje wisselen, mijn zus woont nu in België.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:23 schreef cinsan het volgende:
[..]
haha nee loop er niet mee te koop, woon wel 12 jaar in nl
Geweldig. Als we elkaar maar verstaan, dat is het belangrijkste.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 14:24 schreef cinsan het volgende:
[..]
zeggen de belgen dan weer over , amsterdamese grachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |