Klaverjassen. Die hoort keer op keer hoe Jasper alles foutloos opdreuntquote:
100% 100%.quote:
Ik hou wel van een beetje fanatisme, maar ik vind het bij Isaac een rol in zijn eigen film..Hij doet niets anders dan zijn eigen lijf tentoon stellen en aan te werken dat het zo blijft. Het is m.i. een showmannetjequote:
Apart, hij draait de bladen eerst een kwartslag, zodat ze op z'n kant te zien zijnquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 13:41 schreef spapaars het volgende:
Arme Imadingedingeding, die zit in z'n eentje te studeren.
Maar hoe?
Hij noemt de namen maar ziet ze ook.
quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 13:46 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Apart, hij draait de bladen eerst een kwartslag, zodat ze op z'n kant te zien zijn
Ja maar die hij er overheen legt benoemt hij niet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 13:47 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Nee hij legt die over de volgende kaart zodat hij het niet kan zien
ohhhhhhh, stom dat had ik niet in de gaten, vond het al zo apartquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 13:47 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Nee, hij doet het nu gewoon goed.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 13:49 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ohhhhhhh, stom dat had ik niet in de gaten, vond het al zo apart
ja engine zei het en dank voor je gifje, duidelijk (Y) (en stom van mij dat ik het niet zag)quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 13:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja maar die hij er overheen legt benoemt hij niet.
De vlag van Frieslandquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 13:50 schreef spapaars het volgende:
Als ze beiden alles goed hebben zou het kunnen zijn dat ze vlaggen krijgen die niet bij de stapel zit.
zijn er nog meer vlaggen? Grapje...Ik denk dat ze dan een dartpijl gooien of een ander spel moeten doen misschien...quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 13:50 schreef spapaars het volgende:
Als ze beiden alles goed hebben zou het kunnen zijn dat ze vlaggen krijgen die niet bij de stapel zit.
Slim.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 13:47 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Jawel, die heeft hij ervoor al benoemd.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 13:48 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja maar die hij er overheen legt benoemt hij niet.
Hij noemt de bedekte kaart en gebruikt die vervolgens om de volgende af te dekken.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 13:49 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ohhhhhhh, stom dat had ik niet in de gaten, vond het al zo apart
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |