Volgende keer gewoon 2 minuten wachten en mensen de kans geven.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 13:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zag het te laat zegt toch al genoeg?
Prima.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgende keer gewoon 2 minuten wachten en mensen de kans geven.
Duurt lang he die 24 uurquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 13:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik zit ook al die klok vooruit te kijken..
Toch heeft het wel iets. We hebben nu de zekerheid dat er iets gaat gebeuren en kunnen we er naar uitkijken.quote:
Dat is ook weer waar. Maar duurt wel lang 24 uurquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 13:25 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Toch heeft het wel iets. We hebben nu de zekerheid dat er iets gaat gebeuren en kunnen we er naar uitkijken.
En voor hun ook zo te zien, het is wachten, wachten en wachten voor hunquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 13:25 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja en die laatste uurtjes helemaal..
Ze zijn er klaar voor, laat ze maar beginnen (jammer dan voor de cossers die 3 uur inschakelenquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 13:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook weer waar. Maar duurt wel lang 24 uur
[..]
En voor hun ook zo te zien, het is wachten, wachten en wachten voor hun
Haha echt? Ik zag net Isaac ook weer drammen op de fiets bij Mirthe..Die vent kan het niet op een andere manier he?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 13:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hun systeem werkte wel goed.Imi zat vannacht voor een soort van inquisitie.
De meeste cossers zijn al aanwezig. Dat is wel het mooie van zo'n eliminatie, het verbroederd.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 13:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze zijn er klaar voor, laat ze maar beginnen (jammer dan voor de cossers die 3 uur inschakelen)
Zou hij ook zo sex hebben?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 13:32 schreef magnaal het volgende:
[..]
Haha echt? Ik zag net Isaac ook weer drammen op de fiets bij Mirthe..Die vent kan het niet op een andere manier he?
Mijn ideequote:Op dinsdag 8 augustus 2023 13:30 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze zijn er klaar voor, laat ze maar beginnen (jammer dan voor de cossers die 3 uur inschakelen)
Visualiseren.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 13:41 schreef spapaars het volgende:
Arme Imadingedingeding, die zit in z'n eentje te studeren.
Maar hoe?
Hij noemt de namen maar ziet ze ook.
waar is zijn plakstripquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 13:41 schreef spapaars het volgende:
Arme Imadingedingeding, die zit in z'n eentje te studeren.
Maar hoe?
Hij noemt de namen maar ziet ze ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |