Dat doet ze wel vakerquote:
Gewoon intimideren.. en een hoop onzin lullen in de hoop dat ze er bang vannworden..quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:38 schreef magnaal het volgende:
[..]
Misschien komt Isaac met een verrassing dan, anders weet ik niet waarom hij dreigt. Waarmee dan?
Ik zag het haar gister echt bewust doen.De reden weet ik niet.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:39 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat doet ze wel vakersoms zie je haar ook ruiken aan het bed van Erik
quote:
Mirthe heeft al vaker gezegd dat ze vindt dat Erik 'stinkt'quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zag het haar gister echt bewust doen.De reden weet ik niet.
sasha ligt op k2 , jasper op k1quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:42 schreef kater1 het volgende:
Jappie wordt helemaal gek van het wachten. Waar is Sasha de massage koningin als je haar nodig hebt..
Omdat het stinkt in de kamer en die geur komt van Erik afquote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik zag het haar gister echt bewust doen.De reden weet ik niet.
Ja realiseer ik me nu ook...quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:43 schreef cinsan het volgende:
[..]
sasha ligt op k1 , jasper k1 dus.................
het is al spannend allemaal. Maar zo een dreigend gevoel, dat ze bonje gaan maken ofzo...Dat lijkt me niks..quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:41 schreef lojanda het volgende:
[..]
Gewoon intimideren.. en een hoop onzin lullen in de hoop dat ze er bang vannworden..
O echt he, ik zou hier kotsmisselijk van worden, en zou dat hele bed onder de parfum spuiten!!quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Omdat het stinkt in de kamer en die geur komt van Erik afdat zegt ze ook altijd. Laatst zei ze ook dat als Erik zich omdraait in bed het dekbed beweegt en daar komt dan een vreselijke lucht onder vandaan
Dan vraag je toch vriendelijk om het bed te verschonen en te douchen?quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:45 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
O echt he, ik zou hier kotsmisselijk van worden, en zou dat hele bed onder de parfum spuiten!!
Denk het ook ja, ze hebben natuurlijk gezien dat ze beiden zo goed als alle vlaggen weten.quote:Op dinsdag 8 augustus 2023 15:43 schreef xsaskiax het volgende:
Dit wachten kan ze nekken..... dit kan nou net teveel voor Jasper of Imadiddin zijn (dat zal vast wel de bedoeling zijn)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |